ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 4.07.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 318

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от JoroM43 » 02 Ное 2014, 19:09

Колеги помагайте на м43 къде е катализатора?тумбестото голямо гърне по средата или малкото гърне към края(точно преди задния мост) преди крайното гърне.кофти го обясних но все пак ме разбрахте надявам се

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 15.10.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 318is, м42

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Slobmonster » 02 Ное 2014, 19:23

M-coupe написа:Колеги, кое е по-добре ГИ 2ра употреба или чисто ново АГУ? Предлагат ми АГУ Ловато ново за 500-600лв със инсталирането, ГИ долу горе същите пари ще ми излезе. От познати и приятели чувам двустранни мнения :dunno: По-скоро съм се решил да сложа ГИ БРЦ, но на м42 се слага без проблеми и АГУ ... Какво е вашето мнение ги или агу на м42 :confused:



Преди маса време бях изправен пред същата дилема като теб - ново АГУ, нов ГИ след време или 2ра ръка ГИ сега. Ето ти разбивка на плюсове и минуси за трите варианта:

Вариант 1 - Плюсове: По-евтина първоначална цена (500 лв); не се дават пари за бензин; гаранция. Минуси: малко по-висок разход на газ (10-10,5); усеща се спада в мощността; трябва да е перфектно настроена, иначе прави мизерии (гасне, киха и най-опасното - гърмежи)

Вариант 2 - Плюсове: По-нисък разход на газ спрямо АГУ (9,5-10); по-трудно се усеща спада в мощността, чак след 4500 об./мин ; по-лесно за настройка; може повече да не се видите с газаджията; гаранция. Минуси: по-скъпа първоначална цена (поне 700 лв); дават се пари за бензин (около 50 кила бензин съм прекарал за 10 к км).

Вариант 3 - Плюсове: Ниска първоначална цена (350-500 лв според това което има на пазара); при добра настройка същите плюсове като вариант 2. Минуси: може да е прецакана; няма гаранция; газаджията ще я сложи както му падне и ако не работи добре по негова вина няма как да го докажеш; няма гаранция.

Така изглеждат според мен нещата. Аз избрах вариант 2, но като цяло най-готин е вариант 3 ако можеш сам да си я сложиш и настроиш, което според зависи не е нечовешка мъка, но не е за новобранец.


==========
Всъщност влязох в темата да си задам поредната порция питания :mrgreen:

1.) Като запаля за първи път колата държи 1,500-2,000 об. сама. Точно като смукачите на ладите.
2.) Понякога гасне без обективна причина. Това е независимо дали е студена и е на бензин или загрее и вече е прехвърлила на газ. Рядко се случва, но дразни.
3.) Прехвърля към газ леко грубо и понякога гасне, но това е само при първото прехвърляне за деня.

Някакви идеи какво би могло да причинява тези проблеми. Колата е м42 от 95г., с ГИ.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ~Мишо~ » 02 Ное 2014, 19:28

JoroM43 написа:Колеги помагайте на м43 къде е катализатора?тумбестото голямо гърне по средата или малкото гърне към края(точно преди задния мост) преди крайното гърне.кофти го обясних но все пак ме разбрахте надявам се

Така както си го написал - "тумбестото голямо гърне по средата".

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 4.07.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 318

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от JoroM43 » 02 Ное 2014, 21:34

~Мишо~ написа:
JoroM43 написа:Колеги помагайте на м43 къде е катализатора?тумбестото голямо гърне по средата или малкото гърне към края(точно преди задния мост) преди крайното гърне.кофти го обясних но все пак ме разбрахте надявам се

Така както си го написал - "тумбестото голямо гърне по средата".

мерси много колега

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 19.10.2014
Пол: Мъж
Кара: Е 36 318i

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от durtaka » 03 Ное 2014, 0:29

здравейте,
моят въпрос е, дали някой от тук
може да ми помогне с намирането на
оригиналното фенерче, което стой в жабката на е36 ?
или да ме насочи от къде мога да си го набавя
благодаря

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ogata » 03 Ное 2014, 1:52

durtaka написа:здравейте,
моят въпрос е, дали някой от тук
може да ми помогне с намирането на
оригиналното фенерче, което стой в жабката на е36 ?
или да ме насочи от къде мога да си го набавя
благодаря

дару кар.
към 50 лв е.
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 19.09.2014
Местоположение: Дружба 2, София
Пол: Мъж
Кара: e36 318is '95г.
Детайли за колата: гоуема джанта

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Infernius » 03 Ное 2014, 11:05

Здравейте колеги, новак съм и от около месец вече си изживявам детската e36 мечта. Все още обаче нямам много опит и мисля че направих груба грешка спрямо самия автомобил, което веднага се отрази в непалене. От добрина взех че дадох ток на един познат. Изгасих си колата, отидох до магазина и след като се върнах - въртя ключа и нищо не се случва. Не се чува стартера да щраква или изобщо да върти - не нищо. На контакт ток има може и дискотека даже да си направим. Бутнахме на 2 пъти арно от стабиляги момчета, но не пали. Повече с бутане не смея да опитвам. Държа да подчертая, че преди да дам ток не е имало никакви проблем с автомобила - работеше си като швейцарски часовник. Палеше веднага, точна е в оборотите и превключва към ГИ безпроблемно. В последствие от тоя оня разбрах, че с определени коли (като е36) и кажи речи всичко след 2000дната година като цяло не се давало ток, защото се трупат грешки в компютъра.

Какво съм предприел до момента:
Свалих клемите на акумулатора за минимум 10 минути, компютърчето изглежда се е ресетнало, защото поне километража вътре се нулира. Без резултат.
Извадих проверих и зачистих всяко едно бушонче. Няма изгорели. Без резултат.

Адски съм заето тези дни и само вечер имам време да й обърна внимание, а за майстор трябва да си освободя време през деня. Направил съм го, но не е толкова скоро, колкото ми се искаше. До колко съм се допитал до различни хора, вероятно е да е нещо дребно, но приемам всякакви теории.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=OMLI9S2JWbI[/youtube]

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 613
Регистриран на: 12.06.2013
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от M-coupe » 03 Ное 2014, 13:29

Защо не пробваш да заредиш акумулатора :dunno: или просто вземи от някой акумулатор само да пробваш дали ще запали :yes:
..Bayerische Motoren Werke..
Изображение

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от b00st » 03 Ное 2014, 13:56

Infernius написа:Здравейте колеги, новак съм и от около месец вече си изживявам детската e36 мечта. Все още обаче нямам много опит и мисля че направих груба грешка спрямо самия автомобил, което веднага се отрази в непалене. От добрина взех че дадох ток на един познат. Изгасих си колата, отидох до магазина и след като се върнах - въртя ключа и нищо не се случва. Не се чува стартера да щраква или изобщо да върти - не нищо. На контакт ток има може и дискотека даже да си направим. Бутнахме на 2 пъти арно от стабиляги момчета, но не пали. Повече с бутане не смея да опитвам. Държа да подчертая, че преди да дам ток не е имало никакви проблем с автомобила - работеше си като швейцарски часовник. Палеше веднага, точна е в оборотите и превключва към ГИ безпроблемно. В последствие от тоя оня разбрах, че с определени коли (като е36) и кажи речи всичко след 2000дната година като цяло не се давало ток, защото се трупат грешки в компютъра.

Какво съм предприел до момента:
Свалих клемите на акумулатора за минимум 10 минути, компютърчето изглежда се е ресетнало, защото поне километража вътре се нулира. Без резултат.
Извадих проверих и зачистих всяко едно бушонче. Няма изгорели. Без резултат.

Адски съм заето тези дни и само вечер имам време да й обърна внимание, а за майстор трябва да си освободя време през деня. Направил съм го, но не е толкова скоро, колкото ми се искаше. До колко съм се допитал до различни хора, вероятно е да е нещо дребно, но приемам всякакви теории.

Изглежда ти е заминал EWS модула. Най-добре да я погледнеш на диагностика.

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 19.09.2014
Местоположение: Дружба 2, София
Пол: Мъж
Кара: e36 318is '95г.
Детайли за колата: гоуема джанта

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Infernius » 03 Ное 2014, 14:39

M-coupe написа:Защо не пробваш да заредиш акумулатора :dunno: или просто вземи от някой акумулатор само да пробваш дали ще запали :yes:


Опитахме да ми дадат ток. Не стана, но довечера ще пробвам с друг акумулатор.




b00st написа:Изглежда ти е заминал EWS модула. Най-добре да я погледнеш на диагностика.


Най-рано петък :confused:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=OMLI9S2JWbI[/youtube]

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ~Мишо~ » 03 Ное 2014, 15:43

b00st написа:Изглежда ти е заминал EWS модула. Най-добре да я погледнеш на диагностика.

:yes: Да, започни от там. Колкото и да е изтощен акумулатора, все щеше да изхвърли бендикса. Симптомите са на задействан имобилайзер. Няма проблем да се дава ток на друга кола, просто си има правила за спазване...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 4.07.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 318

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от JoroM43 » 04 Ное 2014, 14:42

След като колегата ми помогна и ми каза кое е катализатора и го махнахме колата се отпуши много, катализатора вътре беше на парчета въпроса е че много се влоши звука защото сложихме права тръба , дали едно резонаторно гърне тип пура от 30 лв ще оправи нещата?някой който е махал катализатор да сподели

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 1.06.2010
Местоположение: София/Русе
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от rhase » 04 Ное 2014, 14:53

JoroM43 написа:След като колегата ми помогна и ми каза кое е катализатора и го махнахме колата се отпуши много, катализатора вътре беше на парчета въпроса е че много се влоши звука защото сложихме права тръба , дали едно резонаторно гърне тип пура от 30 лв ще оправи нещата?някой който е махал катализатор да сподели

Определено ще звучи по-добре. Само гледай да не е кухо вътре и по възможност вземи най-голямото което може да се събере на мястото. Не знам колко ще издържи такова гърне преди да изгние. По-добре вземи нещо малко по-качествено с гаранция, за да не се занимаваш напролет пак :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 4.07.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 318

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от JoroM43 » 04 Ное 2014, 15:06

ще отивам да меря и да търся кой е най изгодния вариант а също да попитам в тази тема имам теч на масло от уплътнението между блока и мястото за масления филтър а на м43 ми изглежда доста сложно за оправяне , има ли тема в форума която да помогне аз търсих но не намерих

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 779
Регистриран на: 10.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 413
Мечтае да кара: 628CSI

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Haddess » 04 Ное 2014, 15:41

Infernius написа:Здравейте колеги, новак съм и от около месец вече си изживявам детската e36 мечта. Все още обаче нямам много опит и мисля че направих груба грешка спрямо самия автомобил, което веднага се отрази в непалене. От добрина взех че дадох ток на един познат. Изгасих си колата, отидох до магазина и след като се върнах - въртя ключа и нищо не се случва. Не се чува стартера да щраква или изобщо да върти - не нищо. На контакт ток има може и дискотека даже да си направим. Бутнахме на 2 пъти арно от стабиляги момчета, но не пали. Повече с бутане не смея да опитвам. Държа да подчертая, че преди да дам ток не е имало никакви проблем с автомобила - работеше си като швейцарски часовник. Палеше веднага, точна е в оборотите и превключва към ГИ безпроблемно. В последствие от тоя оня разбрах, че с определени коли (като е36) и кажи речи всичко след 2000дната година като цяло не се давало ток, защото се трупат грешки в компютъра.

Какво съм предприел до момента:
Свалих клемите на акумулатора за минимум 10 минути, компютърчето изглежда се е ресетнало, защото поне километража вътре се нулира. Без резултат.
Извадих проверих и зачистих всяко едно бушонче. Няма изгорели. Без резултат.

Адски съм заето тези дни и само вечер имам време да й обърна внимание, а за майстор трябва да си освободя време през деня. Направил съм го, но не е толкова скоро, колкото ми се искаше. До колко съм се допитал до различни хора, вероятно е да е нещо дребно, но приемам всякакви теории.


Бръкни под борда или часовника има идна дупка потърси дали има ключе там :wave:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook