ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 8.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 318ci е46'01

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Manuel » 29 Окт 2014, 17:28

liloff написа:Не знам при БМВ, не би трябвало да има проблем с Е36 моторите, но при Бенцовете е малко по-тегаво.

Колата е е46 и значи не би трябвало да има проблем така ли?

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от vladi_a_i » 29 Окт 2014, 18:09

BIRICHKA написа:Здравейте колеги!
Имам следния въпрос:
Каква е разликата при въздушните филтри (квадратен и продълговат)при M42B18?
По-точно, защо при един М42 е продълговат, а при друг квадрат?
Аз постъпих доста глупаво и без да се заглеждам си взех правоъгълен въздушен филтър (от 4 години карам М42 и си ми е правоъгълен), а се оказа, че на другото ми М42 е квадратен. :D
Търсих инфо ама нищо не намирам.
Малко снимков материал:
Изображение
Изображение

Ранните м42ки са с по-малка филтърна кутия,явно са взаймствали от м40 :dunno:
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 8.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 318ci е46'01

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Manuel » 29 Окт 2014, 20:35

Колеги предните калници на е46 купе преди facelift еднакви ли са с тези на седан или комби?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 14.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ис-требител

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от BIRICHKA » 29 Окт 2014, 21:13

Manuel написа:Колеги предните калници на е46 купе преди facelift еднакви ли са с тези на седан или комби?

Хубаво е да си помагаме, ама нали осъзнаваш, че това е Е36 подфорум :yes:

Благодаря на vladi_a_i за отговора!
Some say he spends most of his time on bmwpower-bg.net

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Bavarcho » 30 Окт 2014, 14:50

Някой случайно да знае номера на капачките за лети джанти стил 29 (bbs rc 029 мисля се водеха)?
Или пък дали са заменяеми с капачки от друг ББС :help:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 613
Регистриран на: 12.06.2013
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от M-coupe » 31 Окт 2014, 18:09

Колеги, кое е по-добре ГИ 2ра употреба или чисто ново АГУ? Предлагат ми АГУ Ловато ново за 500-600лв със инсталирането, ГИ долу горе същите пари ще ми излезе. От познати и приятели чувам двустранни мнения :dunno: По-скоро съм се решил да сложа ГИ БРЦ, но на м42 се слага без проблеми и АГУ ... Какво е вашето мнение ги или агу на м42 :confused:
..Bayerische Motoren Werke..
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 29.11.2009
Пол: Мъж
Кара: ше BMW E36 318tds Touring
Мечтае да кара: BMW E26
Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от raptorxbg » 31 Окт 2014, 18:50

Имам приятели които карат с обикновена газова (не БМВ, но в случая това няма значение) и според мен нервите не си заслужават. Все нещо не е както трябва, палят мудно и с доста въртене, от време на време "кихат", постоянно се въртят клапите - или няма да върви или ще харчи много и какво ли още не... Познатите ми с ГИ дадоха малко повече пари за читава система (а не най-евтиния) и сега само сменят филтри и карат. По добре събери още някой лев и си направи нещата като хората.
П.П. И да си знаеш, че това мнение ти го казва човек, който не може да понася бензина и кара само на нафта :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 4.09.2009

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от mitaka21 » 31 Окт 2014, 22:32

Феродов диск от м20 става ли на 2.5 тдс? :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 26.06.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW е46
Детайли за колата: E46 318i 1999г

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от nasko_hd » 01 Ное 2014, 10:06

mitaka21 написа:Феродов диск от м20 става ли на 2.5 тдс? :)


tds
Брой зъбци 10, Профил на главина 23x29-10N, Диаметър ( мм ) 228 мм, тегло 0,840 кг, Параметър 228D
m20
Параметър 228TB, Диаметър ( мм ) 228 мм, Профил на главина 23x29-10N, Брой зъбци 10

Трябва да станат колега

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 613
Регистриран на: 12.06.2013
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от M-coupe » 01 Ное 2014, 12:31

Колеги, м42 със кой маслен филтър е? В магазина ми казаха, че са 2 вида (по-широк и по-тънък) и че по-трудно се сменял :dunno: Аз на голфа маслата и филтрите сам си ги сменях, тук не вярвам да е кой знае колко трудно :conf: Има ли нещо по-специфично което трябва да знам или всичко си е по обикновения начин :shock:
..Bayerische Motoren Werke..
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 1.06.2010
Местоположение: София/Русе
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от rhase » 01 Ное 2014, 12:36

Няма нищо сложно. На късните м42 масления филтър е като на м44 и ти трябва инструмент ( тип ремък) за разиването му. Сменяш уплътненията и филтъра и си караш с новото масло. Може да ги различиш по капачката на филтъра. На ранните е с метална капачка и болт отгоре, а късните са с пластмасова капачка без болт.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 613
Регистриран на: 12.06.2013
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от M-coupe » 01 Ное 2014, 13:10

rhase написа:Няма нищо сложно. На късните м42 масления филтър е като на м44 и ти трябва инструмент ( тип ремък) за разиването му. Сменяш уплътненията и филтъра и си караш с новото масло. Може да ги различиш по капачката на филтъра. На ранните е с метална капачка и болт отгоре, а късните са с пластмасова капачка без болт.

Моята е от късните м42 1995г. (до колкото знам са последните м42), но е с метална капачка и болт :dunno: Както и да е де... интересуваше ме само дали има нещо по-специфично. :yes:
..Bayerische Motoren Werke..
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 26.06.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW е46
Детайли за колата: E46 318i 1999г

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от nasko_hd » 01 Ное 2014, 19:46

M-coupe написа:Колеги, м42 със кой маслен филтър е? В магазина ми казаха, че са 2 вида (по-широк и по-тънък) и че по-трудно се сменял :dunno: Аз на голфа маслата и филтрите сам си ги сменях, тук не вярвам да е кой знае колко трудно :conf: Има ли нещо по-специфично което трябва да знам или всичко си е по обикновения начин :shock:

1 457 429 760-BOSCH
До година на производство 09.95 Корпус с алуминиев капак
Монтиране на филтър, Диаметър ( мм ) 81 мм, Височина ( мм ) 89 мм

1 457 429 108-BOSH
До година на производство 12.96 Корпус с пластмасов капак
Монтиране на филтър, Диаметър ( мм ) 65 мм, Височина ( мм ) 102 мм

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 29.11.2009
Пол: Мъж
Кара: ше BMW E36 318tds Touring
Мечтае да кара: BMW E26
Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от raptorxbg » 01 Ное 2014, 20:32

Момчета обяснете как точно работи виското при ТДС-а. Сменил съм термостат и водна помпа лятото и в най-големите жеги на пуснат климатик нямаше никакви проблеми с охлаждането, но от както застудя ми прави впечатление, че колата загрява бавно. Сутрин в 7:30 я паля пред блока, външна темепература около 6.5 градуса, оставям да поработи 2-3 мин. на място и потеглям, до работата ми са около 10км, като първите 1.5 от тях са в града и минавам през 1 светофар и 4-5 легнали полицай и след това се качвам на магистралата и карам с ограничението от 80км/ч. Стрелката на температурата стига средно положение чак след изминати 6-7км. Миналата събота когато заваля сняг след като колата беше загряла до нормална температура я оставих да работи на място пред един магазин за около 10мин. и докато седях вътре ми направи впечатление, че стрелката за температурата се премести наляво към студената зона и застана на средата между нормалното положение и първата черта след синята зона. Дали виското е зацепено постоянно или просто си е студено и си въобразявам?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 613
Регистриран на: 12.06.2013
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от M-coupe » 02 Ное 2014, 12:43

nasko_hd написа:
M-coupe написа:Колеги, м42 със кой маслен филтър е? В магазина ми казаха, че са 2 вида (по-широк и по-тънък) и че по-трудно се сменял :dunno: Аз на голфа маслата и филтрите сам си ги сменях, тук не вярвам да е кой знае колко трудно :conf: Има ли нещо по-специфично което трябва да знам или всичко си е по обикновения начин :shock:

1 457 429 760-BOSCH
До година на производство 09.95 Корпус с алуминиев капак
Монтиране на филтър, Диаметър ( мм ) 81 мм, Височина ( мм ) 89 мм

1 457 429 108-BOSH
До година на производство 12.96 Корпус с пластмасов капак
Монтиране на филтър, Диаметър ( мм ) 65 мм, Височина ( мм ) 102 мм

Благодаря, колега :bowdown: Точния размер на филтъра ми трябваше, защото в магазина им излизали 2 филтъра и 2та за м42 :ok:
..Bayerische Motoren Werke..
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook