ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
liloff написа:Не знам при БМВ, не би трябвало да има проблем с Е36 моторите, но при Бенцовете е малко по-тегаво.
Колата е е46 и значи не би трябвало да има проблем така ли?
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
BIRICHKA написа:Здравейте колеги!
Имам следния въпрос:
Каква е разликата при въздушните филтри (квадратен и продълговат)при M42B18?
По-точно, защо при един М42 е продълговат, а при друг квадрат?
Аз постъпих доста глупаво и без да се заглеждам си взех правоъгълен въздушен филтър (от 4 години карам М42 и си ми е правоъгълен), а се оказа, че на другото ми М42 е квадратен.![]()
Търсих инфо ама нищо не намирам.
Малко снимков материал:![]()
Ранните м42ки са с по-малка филтърна кутия,явно са взаймствали от м40

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги предните калници на е46 купе преди facelift еднакви ли са с тези на седан или комби?
- BIRICHKA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 14.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ис-требител
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Manuel написа:Колеги предните калници на е46 купе преди facelift еднакви ли са с тези на седан или комби?
Хубаво е да си помагаме, ама нали осъзнаваш, че това е Е36 подфорум

Благодаря на vladi_a_i за отговора!
Some say he spends most of his time on bmwpower-bg.net
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Някой случайно да знае номера на капачките за лети джанти стил 29 (bbs rc 029 мисля се водеха)?
Или пък дали са заменяеми с капачки от друг ББС
Или пък дали са заменяеми с капачки от друг ББС


Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги, кое е по-добре ГИ 2ра употреба или чисто ново АГУ? Предлагат ми АГУ Ловато ново за 500-600лв със инсталирането, ГИ долу горе същите пари ще ми излезе. От познати и приятели чувам двустранни мнения
По-скоро съм се решил да сложа ГИ БРЦ, но на м42 се слага без проблеми и АГУ ... Какво е вашето мнение ги или агу на м42 


..Bayerische Motoren Werke..


- raptorxbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: 29.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW E36 318tds Touring
- Мечтае да кара: BMW E26
- Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Имам приятели които карат с обикновена газова (не БМВ, но в случая това няма значение) и според мен нервите не си заслужават. Все нещо не е както трябва, палят мудно и с доста въртене, от време на време "кихат", постоянно се въртят клапите - или няма да върви или ще харчи много и какво ли още не... Познатите ми с ГИ дадоха малко повече пари за читава система (а не най-евтиния) и сега само сменят филтри и карат. По добре събери още някой лев и си направи нещата като хората.
П.П. И да си знаеш, че това мнение ти го казва човек, който не може да понася бензина и кара само на нафта
П.П. И да си знаеш, че това мнение ти го казва човек, който не може да понася бензина и кара само на нафта

- nasko_hd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 26.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW е46
- Детайли за колата: E46 318i 1999г
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
mitaka21 написа:Феродов диск от м20 става ли на 2.5 тдс?
tds
Брой зъбци 10, Профил на главина 23x29-10N, Диаметър ( мм ) 228 мм, тегло 0,840 кг, Параметър 228D
m20
Параметър 228TB, Диаметър ( мм ) 228 мм, Профил на главина 23x29-10N, Брой зъбци 10
Трябва да станат колега
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги, м42 със кой маслен филтър е? В магазина ми казаха, че са 2 вида (по-широк и по-тънък) и че по-трудно се сменял
Аз на голфа маслата и филтрите сам си ги сменях, тук не вярвам да е кой знае колко трудно
Има ли нещо по-специфично което трябва да знам или всичко си е по обикновения начин 



..Bayerische Motoren Werke..


- rhase
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 1.06.2010
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Няма нищо сложно. На късните м42 масления филтър е като на м44 и ти трябва инструмент ( тип ремък) за разиването му. Сменяш уплътненията и филтъра и си караш с новото масло. Може да ги различиш по капачката на филтъра. На ранните е с метална капачка и болт отгоре, а късните са с пластмасова капачка без болт.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
rhase написа:Няма нищо сложно. На късните м42 масления филтър е като на м44 и ти трябва инструмент ( тип ремък) за разиването му. Сменяш уплътненията и филтъра и си караш с новото масло. Може да ги различиш по капачката на филтъра. На ранните е с метална капачка и болт отгоре, а късните са с пластмасова капачка без болт.
Моята е от късните м42 1995г. (до колкото знам са последните м42), но е с метална капачка и болт


..Bayerische Motoren Werke..


- nasko_hd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 26.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW е46
- Детайли за колата: E46 318i 1999г
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
M-coupe написа:Колеги, м42 със кой маслен филтър е? В магазина ми казаха, че са 2 вида (по-широк и по-тънък) и че по-трудно се сменялАз на голфа маслата и филтрите сам си ги сменях, тук не вярвам да е кой знае колко трудно
Има ли нещо по-специфично което трябва да знам или всичко си е по обикновения начин
1 457 429 760-BOSCH
До година на производство 09.95 Корпус с алуминиев капак
Монтиране на филтър, Диаметър ( мм ) 81 мм, Височина ( мм ) 89 мм
1 457 429 108-BOSH
До година на производство 12.96 Корпус с пластмасов капак
Монтиране на филтър, Диаметър ( мм ) 65 мм, Височина ( мм ) 102 мм
- raptorxbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: 29.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW E36 318tds Touring
- Мечтае да кара: BMW E26
- Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Момчета обяснете как точно работи виското при ТДС-а. Сменил съм термостат и водна помпа лятото и в най-големите жеги на пуснат климатик нямаше никакви проблеми с охлаждането, но от както застудя ми прави впечатление, че колата загрява бавно. Сутрин в 7:30 я паля пред блока, външна темепература около 6.5 градуса, оставям да поработи 2-3 мин. на място и потеглям, до работата ми са около 10км, като първите 1.5 от тях са в града и минавам през 1 светофар и 4-5 легнали полицай и след това се качвам на магистралата и карам с ограничението от 80км/ч. Стрелката на температурата стига средно положение чак след изминати 6-7км. Миналата събота когато заваля сняг след като колата беше загряла до нормална температура я оставих да работи на място пред един магазин за около 10мин. и докато седях вътре ми направи впечатление, че стрелката за температурата се премести наляво към студената зона и застана на средата между нормалното положение и първата черта след синята зона. Дали виското е зацепено постоянно или просто си е студено и си въобразявам?
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
nasko_hd написа:M-coupe написа:Колеги, м42 със кой маслен филтър е? В магазина ми казаха, че са 2 вида (по-широк и по-тънък) и че по-трудно се сменялАз на голфа маслата и филтрите сам си ги сменях, тук не вярвам да е кой знае колко трудно
Има ли нещо по-специфично което трябва да знам или всичко си е по обикновения начин
1 457 429 760-BOSCH
До година на производство 09.95 Корпус с алуминиев капак
Монтиране на филтър, Диаметър ( мм ) 81 мм, Височина ( мм ) 89 мм
1 457 429 108-BOSH
До година на производство 12.96 Корпус с пластмасов капак
Монтиране на филтър, Диаметър ( мм ) 65 мм, Височина ( мм ) 102 мм
Благодаря, колега


..Bayerische Motoren Werke..


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани