325и пушек от двигателя
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- McClane
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 786
- Регистриран на: 10.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10
325и пушек от двигателя
Здравейте колеги,
Днес като запалих колата в гаража и усетих да излиза пушек с мирис на изгоряло масло от левия калник, като отворих капака видях че пушека идва някъде отдолу около колектора…
Прилагам една снимка да се ориентирате

Колата е с мотор N52B25, не ми изписва никакви грешки, не гори масло/след смяна на сепаратора и тръбичките/, върви прилично и разходът на гориво е добър…
Някакви идеи какъв може да е проблема преди да я закарам на доктор
Днес като запалих колата в гаража и усетих да излиза пушек с мирис на изгоряло масло от левия калник, като отворих капака видях че пушека идва някъде отдолу около колектора…
Прилагам една снимка да се ориентирате


Колата е с мотор N52B25, не ми изписва никакви грешки, не гори масло/след смяна на сепаратора и тръбичките/, върви прилично и разходът на гориво е добър…
Някакви идеи какъв може да е проблема преди да я закарам на доктор

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: 325и пушек от двигателя
Пушекът да не би да излизаше откъм десния (а не левия) калник на автомобила, защото това на снимката е дясната част на мотора. Най-вероятно е просълзило масло върху изпускателния колектор и от там е пушекът. А най-вероятно е просълзило от гарнитурата на капака на главата. 

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- McClane
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 786
- Регистриран на: 10.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: 325и пушек от двигателя
turbo написа:Пушекът да не би да излизаше откъм десния (а не левия) калник на автомобила, защото това на снимката е дясната част на мотора. Най-вероятно е просълзило масло върху изпускателния колектор и от там е пушекът. А най-вероятно е просълзило от гарнитурата на капака на главата.
От левия калник излиза пушек, някъде изпод мотора...Дано наистина да е паднало масло в/у колектора, че се вкарах в разни филми за спукани колектори(въпреки че са чугунени) и други такива "приятни изненади"

Re: 325и пушек от двигателя
Изгорялото масло мерише по-доста по различен начин, от изгорелите газове (стига да не ти харчи масло по някакви причини де
)

Не Мы такие, Жизнь такая
- Conqueror
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание
Re: 325и пушек от двигателя
То си е филм особедно защото пушека се е появил при студен старт.Колектора не е толкова горещ да ги изпари веднага мазнотийте.Пък чак да видиш пушек доста трябва да се е наслоило..

- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: 325и пушек от двигателя
Да, малко странно, че на студен двигател е станало. Иначе при твоя двигател особено там където си посочил може да тече масло от гарнитурата на валветроник моторчето. Махни този сив капак и разгледай за течове. които са много характерни за тези двигатели.
- Stormblast
- Потребител
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: Дружба/Karlsruhe
Re: 325и пушек от двигателя
McClane написа:Здравейте колеги,
Днес като запалих колата в гаража и усетих да излиза пушек с мирис на изгоряло масло от левия калник, като отворих капака видях че пушека идва някъде отдолу около колектора…
Прилагам една снимка да се ориентирате![]()
Колата е с мотор N52B25, не ми изписва никакви грешки, не гори масло/след смяна на сепаратора и тръбичките/, върви прилично и разходът на гориво е добър…
Някакви идеи какъв може да е проблема преди да я закарам на доктор
Здравей колега,
имам подобен проблем като твоя описан в горното мнение - излиза пушек с мирис на масло (от същото място като на твоята снимка) няколко минути след запалване. След няколко минути утихва и спира, а на топъл двигател изобщо не пуши. Установи ли при теб каква е причината? Аз съм с Н42б20, но е възможно причината да е същата...
Мисля си, че отнякъде сълзи масло върху ауспусите под двигателя и при нагряване почва да пуши докато не се изпари. Проблема го имам отдавна и си карам така - разхода на масло е в рамките на нормалното...
Поздрави
- bELiAr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 17.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
- Мечтае да кара: 650i
Re: 325и пушек от двигателя
Точно по средата на двигателя горе е стъпковото моторче и то има гарнитурка към капака на клапаните, която сигурно ти се е разкапала, другия вариант е да си олял с масло като си сипвал. Махни капака и снимай пак
Re: 325и пушек от двигателя
N42/N46 имат вакуумна помпа в задната част на мотора, от там подлива върху катализаторите. При мен пушек нямаше, но имаше моменти, в които пресълзяваше и се усещаше миризма.
Катализаторите загряват доста бързо, напълно нормално е доста скоро след старт вече да има пушек и миризма.
4цил. им протичат вакуум помпите и отпред гарнитурките на Ванос актуаторите. От там нататък е стандартната гарнитура на капака и малките около нея, но е нормално да протекат, просто гума е. Нова, почистване и всичко си е ОК.
Вакуум помпата е супер евтина за ремонт.
Ванос актуаторите са направо елементарни за ремонт.
Катализаторите загряват доста бързо, напълно нормално е доста скоро след старт вече да има пушек и миризма.
4цил. им протичат вакуум помпите и отпред гарнитурките на Ванос актуаторите. От там нататък е стандартната гарнитура на капака и малките около нея, но е нормално да протекат, просто гума е. Нова, почистване и всичко си е ОК.
Вакуум помпата е супер евтина за ремонт.
Ванос актуаторите са направо елементарни за ремонт.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани