325и пушек от двигателя

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 786
Регистриран на: 10.09.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: F10

325и пушек от двигателя

Мнение от McClane » 25 Окт 2014, 14:28

Здравейте колеги,
Днес като запалих колата в гаража и усетих да излиза пушек с мирис на изгоряло масло от левия калник, като отворих капака видях че пушека идва някъде отдолу около колектора…
Прилагам една снимка да се ориентирате :arrow:
Изображение
Колата е с мотор N52B25, не ми изписва никакви грешки, не гори масло/след смяна на сепаратора и тръбичките/, върви прилично и разходът на гориво е добър…
Някакви идеи какъв може да е проблема преди да я закарам на доктор :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: 325и пушек от двигателя

Мнение от turbo » 25 Окт 2014, 15:11

Пушекът да не би да излизаше откъм десния (а не левия) калник на автомобила, защото това на снимката е дясната част на мотора. Най-вероятно е просълзило масло върху изпускателния колектор и от там е пушекът. А най-вероятно е просълзило от гарнитурата на капака на главата. :dunno:
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 786
Регистриран на: 10.09.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: 325и пушек от двигателя

Мнение от McClane » 25 Окт 2014, 20:03

turbo написа:Пушекът да не би да излизаше откъм десния (а не левия) калник на автомобила, защото това на снимката е дясната част на мотора. Най-вероятно е просълзило масло върху изпускателния колектор и от там е пушекът. А най-вероятно е просълзило от гарнитурата на капака на главата. :dunno:


От левия калник излиза пушек, някъде изпод мотора...Дано наистина да е паднало масло в/у колектора, че се вкарах в разни филми за спукани колектори(въпреки че са чугунени) и други такива "приятни изненади" :roll:

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 16.03.2011

Re: 325и пушек от двигателя

Мнение от stefanoff » 25 Окт 2014, 21:32

Изгорялото масло мерише по-доста по различен начин, от изгорелите газове (стига да не ти харчи масло по някакви причини де :) )
Не Мы такие, Жизнь такая

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 535
Регистриран на: 15.09.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание

Re: 325и пушек от двигателя

Мнение от Conqueror » 26 Окт 2014, 8:34

То си е филм особедно защото пушека се е появил при студен старт.Колектора не е толкова горещ да ги изпари веднага мазнотийте.Пък чак да видиш пушек доста трябва да се е наслоило..
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: 325и пушек от двигателя

Мнение от kraska » 26 Окт 2014, 10:53

Да, малко странно, че на студен двигател е станало. Иначе при твоя двигател особено там където си посочил може да тече масло от гарнитурата на валветроник моторчето. Махни този сив капак и разгледай за течове. които са много характерни за тези двигатели.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: 325и пушек от двигателя

Мнение от kdl » 01 Ное 2014, 23:18

За начало обърни гарнитурката на капачката на маслото, че се смачква... :)

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: Дружба/Karlsruhe

Re: 325и пушек от двигателя

Мнение от Stormblast » 18 Юни 2015, 16:38

McClane написа:Здравейте колеги,
Днес като запалих колата в гаража и усетих да излиза пушек с мирис на изгоряло масло от левия калник, като отворих капака видях че пушека идва някъде отдолу около колектора…
Прилагам една снимка да се ориентирате :arrow:
Изображение
Колата е с мотор N52B25, не ми изписва никакви грешки, не гори масло/след смяна на сепаратора и тръбичките/, върви прилично и разходът на гориво е добър…
Някакви идеи какъв може да е проблема преди да я закарам на доктор :help:


Здравей колега,

имам подобен проблем като твоя описан в горното мнение - излиза пушек с мирис на масло (от същото място като на твоята снимка) няколко минути след запалване. След няколко минути утихва и спира, а на топъл двигател изобщо не пуши. Установи ли при теб каква е причината? Аз съм с Н42б20, но е възможно причината да е същата...
Мисля си, че отнякъде сълзи масло върху ауспусите под двигателя и при нагряване почва да пуши докато не се изпари. Проблема го имам отдавна и си карам така - разхода на масло е в рамките на нормалното...

Поздрави

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 137
Регистриран на: 17.02.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 325i
Мечтае да кара: 650i

Re: 325и пушек от двигателя

Мнение от bELiAr » 19 Юни 2015, 11:07

Точно по средата на двигателя горе е стъпковото моторче и то има гарнитурка към капака на клапаните, която сигурно ти се е разкапала, другия вариант е да си олял с масло като си сипвал. Махни капака и снимай пак

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: 325и пушек от двигателя

Мнение от kdl » 19 Юни 2015, 11:44

N42/N46 имат вакуумна помпа в задната част на мотора, от там подлива върху катализаторите. При мен пушек нямаше, но имаше моменти, в които пресълзяваше и се усещаше миризма.
Катализаторите загряват доста бързо, напълно нормално е доста скоро след старт вече да има пушек и миризма.

4цил. им протичат вакуум помпите и отпред гарнитурките на Ванос актуаторите. От там нататък е стандартната гарнитура на капака и малките около нея, но е нормално да протекат, просто гума е. Нова, почистване и всичко си е ОК.
Вакуум помпата е супер евтина за ремонт.
Ванос актуаторите са направо елементарни за ремонт.

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook