M52B20 Лек тунинг
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
45 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- dynalias
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 347
- Регистриран на: 22.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с DPF
- Мечтае да кара: на ток
- Детайли за колата: стоковица
Re: M52B20 Лек тунинг
bum_bum от както съм се регистрирал имам чувството, че ме мразиш, честно.
Изразих такова мнение, защото не всеки кара 2,8 незнам си колко коне +++ и по колата са вложени десетки хилядарки. Ние простолюдните караме умрели 320-ски за по 2 бона и не даваме още толкова за окачване, защото китаеца бил крайно лош и става само за боклука. Не се заяждам, отговори ми без и ти да се заяждаш ти би ли сложил на една триста и масларка за 2 бона окачване за още толкова? И в какво то ще е по добро за пред кафетата и града и тук таме да си направи кефа да я заварти някаде пред това да има окачване за 2 бона и да се качи на някоя писта и да се мъчи да и вземе и малкото душица която има ?
Извинявайте, че се поувлякох


Извинявайте, че се поувлякох

history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: M52B20 Лек тунинг
Извинен си
В 100 други теми съм казвал, че смятам че ако нямаш пари за окачване или не трябва да дрифтиш или просто си сложи нещо нормално от разумна фирма. Пък щом си решил, че ти върши работа си го купи. Парите са си твои.

В 100 други теми съм казвал, че смятам че ако нямаш пари за окачване или не трябва да дрифтиш или просто си сложи нещо нормално от разумна фирма. Пък щом си решил, че ти върши работа си го купи. Парите са си твои.

- snaiperist0
-
-
- Мнения: 579
- Регистриран на: 21.08.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: бавно
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: M52B20 Лек тунинг
In_Memoriam написа:snaiperist0 написа:най добре вземи едно окачване за 2000лв да ти вози добреколектори за още 1000 и всичко ще е ток.
За тези пари е най-добре читави амортисьори 2-ра ръка + още някой лев за читави пружини.snaiperist0 написа:не ме разбирайте погрешно ама за тези пари нещатата са си добри аз съм с такива и съм доволен. и коя 320ка на 20год си вади конете ?
Ревизираната. Но лично аз задължително бих премерил на стенд преди всички интервенции, за да се види накрая докъде съм го докарал.
тук се съгласявам с теб , но до колко ревизирани има и до колко хората дават по 1к за ревизиран двигател като вече всеки се мъчи да строуква и да сменя двигатели ( който също са за ревизия ) ама тва е друга тема и всеки си мисли че кара самолет.
ако купя кола за 2к що годе с добра визия давам още 1к за тия неща + 500лв за м пакет и забравям щото смятай че не всеки взима по 1к и нагоре заплата и не всеки ходи с колата си по писти , имам приятел който за 5к стигна доста добра визия и чуден звук със същите неща.В ибей гледам също се продават доста от тези марки дали то ЖОМ , ДИДРИХ все китайски и хората си ги карат и се кефят от там се почва
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
- CAIIIO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: Русе/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325i
- Мечтае да кара: Е36 М3
Re: M52B20 Лек тунинг
Ако амортисьорите ти не са изпуснали и искаш да изглежда малко по-спортно, сложи си едни по-ниски и твърди пружини за 100-на лева
Проверяваш окачването и сменяш нещо ако има не в ред.
Вземаш си един панелен филтър на K&N за още 120-130 лв.
Ревизия на главата за още 500.
Един шпер 3,45 примерно за около 400 лв.
Така ми се виждат малко по-оправдани средствата, но всеки си решава сам
Проверяваш окачването и сменяш нещо ако има не в ред.
Вземаш си един панелен филтър на K&N за още 120-130 лв.
Ревизия на главата за още 500.
Един шпер 3,45 примерно за около 400 лв.
Така ми се виждат малко по-оправдани средствата, но всеки си решава сам

- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: M52B20 Лек тунинг
За този двигател конкетно никакви средтсва не са опрвдани ако питате мене.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1670
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: M52B20 Лек тунинг
Дам, ама колкото хора, толкова и виждания.
Тука във форума се продават едни предни KW койли видях... Колегата да разгледа. Базови, фиксирани като твърдост.
Тука във форума се продават едни предни KW койли видях... Колегата да разгледа. Базови, фиксирани като твърдост.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: M52B20 Лек тунинг
ако ти се занимава единствените модове струващи си парите са колектор от м50б20, лек маховик и малко да се пипне картата - малко аванс и гориво на пълна газ. От там отиваме на разпределителни валове от м54 и м50 без ванос, но ако стигнеш до там направо чупи касичката за по голям мотор, щото от тоя кашкавален блок нищо не става.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- Radoslav318i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: 21.12.2009
- Кара: М50+++
Re: M52B20 Лек тунинг
bum_bum написа:Кво му има на блока?


По принцип не псувам! Майкаму да ебаа , кара ми се ново BMW,. а не втора употреба!
- bmw325ci
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 421
- Регистриран на: 12.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M50B25,M50B30,S50B30
- Мечтае да кара: M1 Procar
- Детайли за колата: 325i, E36 BTCC Replica, E36 M3
Re: M52B20 Лек тунинг
Защо си мисля че има теми по десетки страници както за окачването, така и за филтрите, колекторите, предимствата и недостатъците на М50 и М52, ароматизаторите тип борче на огледалото за задно виждане и др.
Окачване:
viewtopic.php?f=8&t=310694&hilit=%D0%BA%D0%BE%D0%B9%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D1%8A%D1%80%D0%B8
Филтър:
viewtopic.php?f=112&t=377479&hilit=%D1%81%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%82%D0%B5%D0%BD+%D1%84%D0%B8%D0%BB%D1%82%D1%8A%D1%80
Топлинен щит:
viewtopic.php?f=11&t=256696
Маховик:
viewtopic.php?f=8&t=257796
Чугин и алумин:
viewtopic.php?f=1&t=311396
Остава само някой да пусне тема за борчетата на огледалото и тунинг темите са завършени

Окачване:
viewtopic.php?f=8&t=310694&hilit=%D0%BA%D0%BE%D0%B9%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D1%8A%D1%80%D0%B8
Филтър:
viewtopic.php?f=112&t=377479&hilit=%D1%81%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%82%D0%B5%D0%BD+%D1%84%D0%B8%D0%BB%D1%82%D1%8A%D1%80
Топлинен щит:
viewtopic.php?f=11&t=256696
Маховик:
viewtopic.php?f=8&t=257796
Чугин и алумин:
viewtopic.php?f=1&t=311396
Остава само някой да пусне тема за борчетата на огледалото и тунинг темите са завършени
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: M52B20 Лек тунинг
като почнат с тия блокове пак... направо... блоковете са си много добри и здрави. бензина в европа си е ок ..
колко от произведените М52 са дефектирали????? може ли някои да изброи повече от 2 за които е чул?? съмнявам се
пък и всички коли които са минали 14 - 15 години работа е нормално да се посчупят..
М52Б20 си е с много ниски Nm драстична разлика то 2.5 и 2.8
може да пробваш както ти казаха с един по лек маховик например и останалото изредено от колегите горе. но... не очакваи чудеса
..
колко от произведените М52 са дефектирали????? може ли някои да изброи повече от 2 за които е чул?? съмнявам се
пък и всички коли които са минали 14 - 15 години работа е нормално да се посчупят..
М52Б20 си е с много ниски Nm драстична разлика то 2.5 и 2.8
може да пробваш както ти казаха с един по лек маховик например и останалото изредено от колегите горе. но... не очакваи чудеса
..
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: M52B20 Лек тунинг
Аз двайската си я карах с валове и изпускатели и си вървеше добре. Разхода също беше много добър. Вярно, тогава нямаше 28-ци за да сравнявам какво съм направил ама за двулитров мотор си е съвсем приличен.
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: M52B20 Лек тунинг
Vanqu1sh написа:Окачването е китайско и не е хубаво, но ако целта ти е само да смъкнеш колата става. От колектора ще има ефект и ще вдигне конче, но тези китайските ги има и по 250лв. Интейка не е лош, ама е доста пари. Може доста по евтино да си вземеш конусен филтър и да си направиш термощит сам.
я пиши на лично къде ги има по 250 лева
I'm slowly drifting


- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: M52B20 Лек тунинг
Vanqu1sh написа:Окачването е китайско и не е хубаво, но ако целта ти е само да смъкнеш колата става. От колектора ще има ефект и ще вдигне конче, но тези китайските ги има и по 250лв. Интейка не е лош, ама е доста пари. Може доста по евтино да си вземеш конусен филтър и да си направиш термощит сам.
я пиши на лично къде ги има по 250 лева
I'm slowly drifting


- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: M52B20 Лек тунинг
DirtySouth написа:Vanqu1sh написа:Окачването е китайско и не е хубаво, но ако целта ти е само да смъкнеш колата става. От колектора ще има ефект и ще вдигне конче, но тези китайските ги има и по 250лв. Интейка не е лош, ама е доста пари. Може доста по евтино да си вземеш конусен филтър и да си направиш термощит сам.
я пиши на лично къде ги има по 250 лева
http://www.ege-speed.com/site/index.php ... &Itemid=53
45 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани