Премахване на DPF и катализатор

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1537
Регистриран на: 20.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 G05

Re: Премахване на DPF и катализатор

Мнение от rafa224 » 19 Сеп 2014, 8:14

oci написа:
rafa224 написа:
oci написа:
DJaM0 написа:Благодаря ,днес говорих с един човек ,който с това се занимава и каза ,че първо трябва да се премахне софтуерно ,защото в другия случай ако поиска регенерация му е по трудно да изчисти грешките след това и усложняваме нещата...

хахахаха, пак поредната глупост вчера махах софтуерно един ДПФ на е60 момчето си го беше махнал преди 10 дни и му беше влезнала грешка партикал филтър и нямаше такива драма, а точно за 30 минуги си тръгна по живо и здраво, вече чист като момина сълза и колата забрави, че е имала ДПФ завинаги :mhihi:

Е който си е добър си е добър :yes: Колегите да си направят извода към кой да се обръщат :D


В това няма добър или лош, има знаещ какво прави и такива които се учат или чули нещо от някъде си :mhihi:
Иначе знаещи хора има много във форума и точно това го прави полезен :yes:

Напълно вярно :yes: :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 18.10.2006
Местоположение: Варна
Кара: Х5 4.0д

Re: Премахване на DPF и катализатор

Мнение от khaled » 22 Сеп 2014, 7:34

А някой мерил ли си е налягането пред ДПФ-а преди и след махането?
Аз си го измерих с ДПФ и е около 120 мбар с постоянна скорост осколо 120км/ч и е 350мбар на пълна газ.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Премахване на DPF и катализатор

Мнение от adovet » 22 Сеп 2014, 8:01

khaled написа:А някой мерил ли си е налягането пред ДПФ-а преди и след махането?
Аз си го измерих с ДПФ и е около 120 мбар с постоянна скорост осколо 120км/ч и е 350мбар на пълна газ.

Доста ти е високо колега. Иначе след махането няма никакво налягане - атмосферното

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 18.10.2006
Местоположение: Варна
Кара: Х5 4.0д

Re: Премахване на DPF и катализатор

Мнение от khaled » 22 Сеп 2014, 8:13

Хм, тея две гърнета по системата никакво съпротивление ли не правят?
Аз гледах из нета ,но всички тестове са само на място и при напълно натиснат педал е нормално до 250мбар, а аз давам пълна газ по баира и вероятно вкарвам поне 5-пъти повече гориво.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Премахване на DPF и катализатор

Мнение от adovet » 22 Сеп 2014, 8:15

khaled написа:Хм, тея две гърнета по системата никакво съпротивление ли не правят?
Аз гледах из нета ,но всички тестове са само на място и при напълно натиснат педал е нормално до 250мбар, а аз давам пълна газ по баира и вероятно вкарвам поне 5-пъти повече гориво.

Гърнетата не ти правят налягане. Колата ти регенерира ли и на колко често?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1243
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Премахване на DPF и катализатор

Мнение от awful » 22 Сеп 2014, 12:36

khaled написа:А някой мерил ли си е налягането пред ДПФ-а преди и след махането?
Аз си го измерих с ДПФ и е около 120 мбар с постоянна скорост осколо 120км/ч и е 350мбар на пълна газ.


Колега кажи как гледаш налягането на дпф :idea:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 18.10.2006
Местоположение: Варна
Кара: Х5 4.0д

Re: Премахване на DPF и катализатор

Мнение от khaled » 22 Сеп 2014, 13:08

Дадоха ми уред в един сервиз, който беше с тъчскрийн и нямаше нужда от лаптоп.Иначе може и с DIS, но бавно работи.
А това кога регенерира не знам. По нищо не мога усетя.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Премахване на DPF и катализатор

Мнение от adovet » 22 Сеп 2014, 13:14

khaled написа:Дадоха ми уред в един сервиз, който беше с тъчскрийн и нямаше нужда от лаптоп.Иначе може и с DIS, но бавно работи.
А това кога регенерира не знам. По нищо не мога усетя.

Мисля че като почне да регенерира трябва да почне да ти сменя скоростите на по високи обороти

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 9.11.2008

Re: Премахване на DPF и катализатор

Мнение от DJaM0 » 22 Сеп 2014, 18:12

От 0 до 0.4 е нормалното налягане ,което дават...моето стигаше 1.2 ,правих принудителни регенерации ,но за няколко дни пак същото...махнах ДПФ-а и колата стана съвсем различна...преди това не можеше да се разтоварва от газовете и се мъчеше...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: Премахване на DPF и катализатор

Мнение от VRPerformance » 30 Сеп 2014, 11:10

martolock написа:Много е важно да избереш читав софтуерист - ремапер.
аз скоро махах ДПФ + катализатор и после софтуериста си остави ръцете....На диагностика постоянно се появяват две грешки: едната за ДПФ другата за АГР клапан.
Освен това се наложи манипулацията да се извърши със сваляне на компютъра и отваряне, вместо през OBD понеже било много рисково. Незнам колко е истина.
истина е,даже нека всички тея хора дето са си го махнали ''ефтино'' да отидат на диагностика да видят че и на тях им стоят грешки за ДПФ-а....но така е като се търси ефтини решения,просто хората които ги предлагат ползват кракнати програми :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Премахване на DPF и катализатор

Мнение от adovet » 30 Сеп 2014, 13:25

:mhihi: На мен ми го махнаха ДПФ за 100лв. и няма абсолютно никакви грешки след това, така че не само цената е определящо, а това че някои дават и по 500лв. си е техен проблем. Не е луд тоя дето ги взима а тоя дето ги дава :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: Премахване на DPF и катализатор

Мнение от VRPerformance » 30 Сеп 2014, 13:37

за 100лв вариянта е да е copy/paste софтуер с китайски уред за 50лв,едва ли някой които влага труд и пари за техника ще ти вземе 100лв...както казваш ти хубаво е че има луди хора дето си дават колите да бърникат хора с китайски уреди за да могат да изкарат 100лв :) още по-хубаво е после като идват да им се оправят нещата :) защото едва ли знаят какво точно променят в софтуера :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Премахване на DPF и катализатор

Мнение от adovet » 30 Сеп 2014, 14:00

VRPerformance написа:за 100лв вариянта е да е copy/paste софтуер с китайски уред за 50лв,едва ли някой които влага труд и пари за техника ще ти вземе 100лв...както казваш ти хубаво е че има луди хора дето си дават колите да бърникат хора с китайски уреди за да могат да изкарат 100лв :) още по-хубаво е после като идват да им се оправят нещата :) защото едва ли знаят какво точно променят в софтуера :)

Техниката изобщо не е китайска и човека е вложил доста пари и недей да мислиш, че при тебе е най доброто оборудване. Това че ми го е направил на мен за 100лв. не значи абсолютно нищо. По принцип взима 200-250лв. Чудно ми е как ще ми докажеш, че ти като ми премахнеш софтуерно дпф например за 500лв. ще е по добре от сега както ми е премахнат за 100лв., като имай в предвид, че колата я карам вече доста километри без никакви грешки или проблеми относно ДПФ. Това че взимаш по скъпо не означава, че е по качествено :bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 18.10.2006
Местоположение: Варна
Кара: Х5 4.0д

Re: Премахване на DPF и катализатор

Мнение от khaled » 30 Сеп 2014, 21:29

На мен ми е по-интересно дали тези които вземат по 500лв пипат малко и настройките, защото без ДПФ може доста да се оптимизира двигателя.
То ако е само да се изчисти грешка, която излиза само на диагностика, всичко над 200лв ми се вижда пресилено.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Премахване на DPF и катализатор

Мнение от oci » 30 Сеп 2014, 21:43

khaled написа:На мен ми е по-интересно дали тези които вземат по 500лв пипат малко и настройките, защото без ДПФ може доста да се оптимизира двигателя.
То ако е само да се изчисти грешка, която излиза само на диагностика, всичко над 200лв ми се вижда пресилено.

да за 500 е нормално въпреки, че пак е пресилено да върви с ремап,но комплексно цената е около 300-400 лв за тази кола, и не с китайски софтуер, както се изрази колегата от Русе :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook