Реле Алтернатор
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Реле Алтернатор
BMW 5 Sedan E60 520i - 170 коня бензин
Преди 20 дни угасна и не можеше да завърти стартера. Прибрах си я до паркинга с подаване на ток от друга кола и при мерене с мултицет ми показваше 9-10 V напрежение при работеща кола на клемите на акумулатора и на клемата при двигателя.
На другия ден я закарах в сервиз там са и свалили алтернатора , дали са го на Франсизкуп за ремонт , които са сменили реле регулатора и алтернатора след монтажа зареждал 14.2V. Взех си колата от сервиза и след два дни ми прави същия номер - не зарежда алтернатора. От Франсизкуп отговарят че релето имало проблем с комуникацията и те не са отговорни за това нещо. Водим я в друг електросервиз и там се заемат да оправят проблема с комуникацията. В последният сервиз прекъсват цялата комуникация махат релето , слагат някакво обикновено и алтернатора зарежда около 14V.
Алтернатора е 150A с парт номер 0 124 525 026
Но след последната намеса с прекъсване на комуникацията се появява тресене на двигателя при околои 650 оборота - един вид все едно че прекъсва цилиндър. Като се вдигнат оборотите тресенето намалява и при над 800 изчезва.
Франсизкуп са сложили релето от линка. В момента то е махнато защото само два дена зареждаше и спря.
http://www.autopower.bg/регулатор-на-алтернатор-bosch-bmw-5-sedan-e60-520i-f00ma45218-g1811c30-i8674438.html#oe
От последния сервиз отричат алтернатора тресенето да е от тяхната манипулация и че нямало връзка работата двигателя с алтернатора.
Всякакви мнения ще са ми от полза.
Преди 20 дни угасна и не можеше да завърти стартера. Прибрах си я до паркинга с подаване на ток от друга кола и при мерене с мултицет ми показваше 9-10 V напрежение при работеща кола на клемите на акумулатора и на клемата при двигателя.
На другия ден я закарах в сервиз там са и свалили алтернатора , дали са го на Франсизкуп за ремонт , които са сменили реле регулатора и алтернатора след монтажа зареждал 14.2V. Взех си колата от сервиза и след два дни ми прави същия номер - не зарежда алтернатора. От Франсизкуп отговарят че релето имало проблем с комуникацията и те не са отговорни за това нещо. Водим я в друг електросервиз и там се заемат да оправят проблема с комуникацията. В последният сервиз прекъсват цялата комуникация махат релето , слагат някакво обикновено и алтернатора зарежда около 14V.
Алтернатора е 150A с парт номер 0 124 525 026
Но след последната намеса с прекъсване на комуникацията се появява тресене на двигателя при околои 650 оборота - един вид все едно че прекъсва цилиндър. Като се вдигнат оборотите тресенето намалява и при над 800 изчезва.
Франсизкуп са сложили релето от линка. В момента то е махнато защото само два дена зареждаше и спря.
http://www.autopower.bg/регулатор-на-алтернатор-bosch-bmw-5-sedan-e60-520i-f00ma45218-g1811c30-i8674438.html#oe
От последния сервиз отричат алтернатора тресенето да е от тяхната манипулация и че нямало връзка работата двигателя с алтернатора.
Всякакви мнения ще са ми от полза.
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Реле Алтернатор
Не четеш темите във форума. Има писано за този проблем.
Взимаш само оригинално реле - Valeo. Майстора от сервиза сваля алтернатора и релето е plug&play, след което алтернатора се връща и колата ще работи както трябва. (ако самия алтернатор няма накакъв друг проблем - пр. лагери...)
Взимаш само оригинално реле - Valeo. Майстора от сервиза сваля алтернатора и релето е plug&play, след което алтернатора се връща и колата ще работи както трябва. (ако самия алтернатор няма накакъв друг проблем - пр. лагери...)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
Re: Реле Алтернатор
Алтернатора ми е Bosch 150A не е Valeo. Изчел съм всички теми , но за такъв алтернатор няма писано.
- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: Реле Алтернатор
Релето за бош алтернатор е мнооого по евтино . 

AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Re: Реле Алтернатор
Вчера си я взех с премахнат байпас и сложено ново оригинално Бош реле.
Обаче зарежда когато си иска. Забелязах че ако не ми зарежда като я запаля и я изгася и махна минус клемата започва да ми зарежда.С2га карам с повишено внимание и мултицет в багажника.
Обаче зарежда когато си иска. Забелязах че ако не ми зарежда като я запаля и я изгася и махна минус клемата започва да ми зарежда.С2га карам с повишено внимание и мултицет в багажника.
- miroleskov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: Реле Алтернатор
Пробвай да изключиш IBS сензора.Нали именно той дава информация как и колко да се зарежда акумулатора.Да не е някакъв нов неизвестен бъг за него.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Последна промяна miroleskov на 29 Авг 2014, 14:52, променена общо 1 път
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Реле Алтернатор
Аз да попитам може ли релето на алтернатора да води до както казва колега неравномерна работа на мотора?
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- miroleskov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: Реле Алтернатор
ми аз не знам дали има нещо общо ама от къде на къде колата ще работи с 650 оборота и то бензин....не трябва ли да е малко под 1000?
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Реле Алтернатор
miroleskov написа:ми аз не знам дали има нещо общо ама от къде на къде колата ще работи с 650 оборота и то бензин....не трябва ли да е малко под 1000?
Не - бензина работи на около 600об. 6 цилиндровия
Re: Реле Алтернатор
Ibs сензор нямам , така я купих януари 2012г , тогава смених акумулатор сложих някакъв vega , 8ащото нямаше време да изб3рам. Май 2012 г. го смених с bosch s5 и три месеца си карах без проблем докато не взе че ме остави изведнъж. Днес като я карам забелязах че като я запалих сутринта ми пшшеше 12в , дадох газ на място до около 1500 оборота и почна да зарежда.
- miroleskov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 614
- Регистриран на: 25.08.2012
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е 61 530d
Re: Реле Алтернатор
аха ми тогава една диагностика и ще си изпее що работи като луда,демферна шайба ако имат тез бензинки не е ли възможно да му прави мизерия?
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.
Re: Реле Алтернатор
Няма логика да е демпферна шайба защото , с обикновеното реле и байпаса си зареждаше постоянно алтернатора.
А5о е нещо механично и тогава щеше да прави проблем.
А5о е нещо механично и тогава щеше да прави проблем.
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Реле Алтернатор
Моята шаиба беше заминала, същия мотор като на колегата и след смяната и освен че не тракаше вече друга разлика нямаше!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- stefan8898
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 26.12.2012
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: samolet
- Мечтае да кара: F10 M5
Re: Реле Алтернатор
Бензиката, основни заподозрени - свещи, тоци и бубини, дросел зацапан, или смуче въздух от някъде, после ламбда, дебитомер, някой инжектор запушен, това бих проверил.
Re: Реле Алтернатор
Колега откачи си IBS сензора, при него като запалиш колата качва напрежнието до 14v и после почва да пада
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани