Газов инжекцион течна фаза
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- jivko2828
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 377
- Регистриран на: 20.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G70
- Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options
Re: Газов инжекцион течна фаза
Svee написа:Благодаря ви колеги за мненията и препоръките.Аз се спрях на романо,както се казва за добро или лошо.
след дълго обсъждане(с много хора,както казва колегата Pif4o 77,станах и аз майстор)... и стигнах до извода,че за момента това е най-доброто или по точно нещото,което ще ти върши най-добре работа с най-малко проблеми,дефекти и т.н..Само хубави отзиви се чуват от тази марка.Има си и Еuro5 стандарт(момчето каза,че ще ми даде и сартификат за това,с който пък мисля да се "пазаря" с общината/държавата за данъците ми.Все пак ще карам ЕКО автомобил
,в този ред на мисли,ако някой има нещо на ум или може да помогне с нещо относно тази "кауза",ще бъда благодарен.)Поотнесох се,за което се извинявам.Романо ще да е.
Цената му ще е 1800 '+,-' 100-200лв.Другата седмица ще се поставя,ако някой има питане за нещо свързано с инсталацията или пък за нещо друго,ще се радвам да помогна.
Здравей колега,
искам да попитам доволен ли си от уредбата понеже и аз се двоумя между BRC и Romano. В кой сервиз я монтира, настроиха ли всичко както трябва.
Благодаря предварително.
Поздрави!

Re: Газов инжекцион течна фаза
Колега Svee видях че последното писано относно мнението ти за Романо след монтажа е на 9 дек. 2011г. Може ли да споделиш отношението ти до момента. Благодаря предварително
Поздрави.
Поздрави.
- furios
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 11.06.2009
- Местоположение: варна
- Пол: Мъж
- Кара: E 91xd touring 245hp
- Мечтае да кара: M4
Re: Газов инжекцион течна фаза
[attachment=1]image.jpg[/attachment][attachment=2]image.jpg[/attachment][attachment=2]image.jpg[/attachment][quote="xplosioon"]Колега Svee видях че последното писано относно мнението ти за Романо след монтажа е на 9 дек. 2011г. Може ли да споделиш отношението ти до момента. Благодаря предварително
Поздрави.[/quote]
След около 5-6к. километра смея да се похваля с моята ГИ- течна фаза Icom JTG.
След изчетени тон теми за всички марки ГИ не промених първоначалното си желание да газифицирам моят 330XI с M54B30 с пето поколение ГИ.
Цената на новата е около 4000лв
.
Разтърсих се.!
Разбира се закупих системата доста евтино 400лв
. от прекарвалника, бутилката ми беше голяма
, намерих си за моя кош 46л.
Следва местен, но кадърен монтаж, понеже вносителя не монтира втора употреба, но обслужва.
След основно почистване на бензиновите и газовите( 300м3 бензинови) , нова помпа 250л/ч, борба с окабеляването( беше орязано много лошо ), някой консумативчета, маркучи, филтър
палим-палим ама неще на газ
Плана беше такъв:...Ако не тръгне, гоу ту София в Каравелгаз молим се
да ни пуснат колата на Газ.
Така и стана багажа за Рим и в София, право при Иво-Каравелгаз.
Още на петата минута колата превключи на газ, но имаше още малко настройк, които аз не изчаках и отлетях за Рим
релакс седмица.
Колата ми беше готова на третия ден с напълно обслужена газова система, нов клапан и букса на бутилката и точните калибратори.
Моето впечатление е, че Иво-Каравелгаз е може би най-добрия специалист Газови системи в София.
Казвам го защото за месец понавидях майсторлъци всякакви.
Двигателя работи осезаемо по-тихо на газ, върви 5-10% повече от на бензин: няма компютри, редуктори, изпарители, един билюк накачулени чаткащи инжектори, все едно няма нищо.
Харчи 11л. извънградско 13л. градско.
Та така колеги препоръчвам Течна фаза Горещо. Разбира се по-евтинко.
Да газта е пълен гняс но помпата има три филтъра, струва 200лв. чисто нова и всъщност не се запушва, а страда от агресивната среда, но затова си има помпи за Е85.
Пишете за въпроси и информация пълен съм.
Ето и малко фото.
Поздрави.[/quote]
След около 5-6к. километра смея да се похваля с моята ГИ- течна фаза Icom JTG.
След изчетени тон теми за всички марки ГИ не промених първоначалното си желание да газифицирам моят 330XI с M54B30 с пето поколение ГИ.
Цената на новата е около 4000лв

Разтърсих се.!
Разбира се закупих системата доста евтино 400лв


Следва местен, но кадърен монтаж, понеже вносителя не монтира втора употреба, но обслужва.
След основно почистване на бензиновите и газовите( 300м3 бензинови) , нова помпа 250л/ч, борба с окабеляването( беше орязано много лошо ), някой консумативчета, маркучи, филтър


Плана беше такъв:...Ако не тръгне, гоу ту София в Каравелгаз молим се

Така и стана багажа за Рим и в София, право при Иво-Каравелгаз.
Още на петата минута колата превключи на газ, но имаше още малко настройк, които аз не изчаках и отлетях за Рим

Колата ми беше готова на третия ден с напълно обслужена газова система, нов клапан и букса на бутилката и точните калибратори.
Моето впечатление е, че Иво-Каравелгаз е може би най-добрия специалист Газови системи в София.
Казвам го защото за месец понавидях майсторлъци всякакви.
Двигателя работи осезаемо по-тихо на газ, върви 5-10% повече от на бензин: няма компютри, редуктори, изпарители, един билюк накачулени чаткащи инжектори, все едно няма нищо.
Харчи 11л. извънградско 13л. градско.

Та така колеги препоръчвам Течна фаза Горещо. Разбира се по-евтинко.
Да газта е пълен гняс но помпата има три филтъра, струва 200лв. чисто нова и всъщност не се запушва, а страда от агресивната среда, но затова си има помпи за Е85.
Пишете за въпроси и информация пълен съм.
Ето и малко фото.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- -Maxxx-
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 12.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
Re: Газов инжекцион течна фаза
X5 3.0i Icom JTG, колата я купихме от Италия, където се караше около 5 месеца и нямаше никакви проблеми, Когато я докарахме, при първото зареждане още се появи много дразнещ писукащ шум от бутилката или по-точно помпата в бутилката(все пак тя е в купето), наподобяващ онези звуци които ако си над 40 не ги чуваш ако си под 40 ги чуваш
... 2 месеца, и помпата се счупи. 670лв нова която изкара 7 месеца, третата която сложихме беше някаква побългарявана, от голф 3 преправяна (не се интересувах много, и нямам подробности) тя беше 350лв., след като тя се чупина 5-тия месец, го свалихме , карах година без газово накрая сложихме нормален газов инжекцион за 1600лв и вече повече от година няма проблеми нито с българската нито с италиянската газ.
Също не е маловажно и че няма пищене, което беше много досадно.А и разхода на бензин определено е много по-малак, зашото както казаха колегите на определен такт впръсква и бензин и тои си заминава, примерно 10-15 лв на седмица в градско каране.
Това е моят опит с течната фаза, мислех че е нещо сензационно първоначално, но не бих използвал такава система отново... поне в България със сигурност.

а за колегата Furious... не мога да бъда сигурен, но като гледам зелените букси на дюзите, и като гледам че си от варна, и ако кажеш че бутилката е била 60литрова, и че си го взел газаджиите в западна промишлена зона, бих ти казал че точно газовото от Х5-тицата з която обяснявам си взел.




Също не е маловажно и че няма пищене, което беше много досадно.А и разхода на бензин определено е много по-малак, зашото както казаха колегите на определен такт впръсква и бензин и тои си заминава, примерно 10-15 лв на седмица в градско каране.
Това е моят опит с течната фаза, мислех че е нещо сензационно първоначално, но не бих използвал такава система отново... поне в България със сигурност.


а за колегата Furious... не мога да бъда сигурен, но като гледам зелените букси на дюзите, и като гледам че си от варна, и ако кажеш че бутилката е била 60литрова, и че си го взел газаджиите в западна промишлена зона, бих ти казал че точно газовото от Х5-тицата з която обяснявам си взел.




- furios
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 11.06.2009
- Местоположение: варна
- Пол: Мъж
- Кара: E 91xd touring 245hp
- Мечтае да кара: M4
Re: Газов инжекцион течна фаза
Взех я от един измамник от В. Търново беше 70л. Каза ми че е от лексъс, но това няма никакво значение. Аз си намерих пътя и си я направих, намирам си и непищящи помпи от по 100 лева и инжектори по 50 евро, а и уредбата ми Само пали на бензин и след една минута минава само на газ 100 октана. И моя Х засега е добре.
Имах търпение може би и малко късмет. Успех на всички,нямам нищо против другите ГИ просто искам моя да е в течна фаза и до тук съм доволен. Ще си сменям помпите по 100лв. на 100к/км кво да се прави всичко се чупи, сигурно вие с ГИ не ходите през някой месец на настройки. Не сте наясно, давате разнопосочна информация, ценово и технически необоснована. Твърдя че за Icom има само един специалист в Бг. Каравелгаз. Не че е нещо супер сложно но останалите майстори нямат опит с тези системи и не успяват да ги подкарат.
Поздрави.
Имах търпение може би и малко късмет. Успех на всички,нямам нищо против другите ГИ просто искам моя да е в течна фаза и до тук съм доволен. Ще си сменям помпите по 100лв. на 100к/км кво да се прави всичко се чупи, сигурно вие с ГИ не ходите през някой месец на настройки. Не сте наясно, давате разнопосочна информация, ценово и технически необоснована. Твърдя че за Icom има само един специалист в Бг. Каравелгаз. Не че е нещо супер сложно но останалите майстори нямат опит с тези системи и не успяват да ги подкарат.
Поздрави.
- Hlebarov90
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 9.07.2014
Re: Газов инжекцион течна фаза
Колеги може ли да си задам тука въпроса...Колата ми е 2.2 170 к.с. M54B22 мотора и газовата е слагана в Италия OMVL Reg някаква обаче имам проблем като я карам на газ и я загася и след 5 минути паля и става една борба върти като луда и не иска да пали запалва чак след 2-3-то въртене и мирише на задавено...Когато я карам на бензин само няма проблеми...Дали не ги меши бензин и газ.Благодаря
- Bass_Man
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 3.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Газов инжекцион течна фаза
furios написа:Взех я от един измамник от В. Търново беше 70л. Каза ми че е от лексъс, но това няма никакво значение. Аз си намерих пътя и си я направих, намирам си и непищящи помпи от по 100 лева и инжектори по 50 евро, а и уредбата ми Само пали на бензин и след една минута минава само на газ 100 октана. И моя Х засега е добре.
Имах търпение може би и малко късмет. Успех на всички,нямам нищо против другите ГИ просто искам моя да е в течна фаза и до тук съм доволен. Ще си сменям помпите по 100лв. на 100к/км кво да се прави всичко се чупи, сигурно вие с ГИ не ходите през някой месец на настройки. Не сте наясно, давате разнопосочна информация, ценово и технически необоснована. Твърдя че за Icom има само един специалист в Бг. Каравелгаз. Не че е нещо супер сложно но останалите майстори нямат опит с тези системи и не успяват да ги подкарат.
Поздрави.
Колега обади от къде ги взимаш тези помпи от по 100лв и инжектори от по 100лв че да взимам и аз и направо да започвам да ги бълвам с течна фаза


- slav4o974
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330XI
Re: Газов инжекцион течна фаза
Аз имам опит с ГИ течна фаза "Виале". Мога да кажа че са много здрави и непретенциозни. В Холандия изкарват спокойно по 200 000км. без да се налага ремонт или някакви настройки. Помпите им се ремонтират успешно и съвсем не скъпо /сменят им се лагерите/. Има и резервни части /едната дюза струва около 40 евра по мои спомени/. Нямат изпарител което е голям плюс според мен. Използването на бензин на няколко такта се налага единствено при моторите с директно впръскване. За мен тези уредби са много сполучлив вариант за използване на алтернативно гориво, но цената им е прекалено висока. За сметка на това без никакво колебание бих си купил кола с монтирана такава уредба.
- furios
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 11.06.2009
- Местоположение: варна
- Пол: Мъж
- Кара: E 91xd touring 245hp
- Мечтае да кара: M4
Re: Газов инжекцион течна фаза
Bass_Man написа:furios написа:Взех я от един измамник от В. Търново беше 70л. Каза ми че е от лексъс, но това няма никакво значение. Аз си намерих пътя и си я направих, намирам си и непищящи помпи от по 100 лева и инжектори по 50 евро, а и уредбата ми Само пали на бензин и след една минута минава само на газ 100 октана. И моя Х засега е добре.
Имах търпение може би и малко късмет. Успех на всички,нямам нищо против другите ГИ просто искам моя да е в течна фаза и до тук съм доволен. Ще си сменям помпите по 100лв. на 100к/км кво да се прави всичко се чупи, сигурно вие с ГИ не ходите през някой месец на настройки. Не сте наясно, давате разнопосочна информация, ценово и технически необоснована. Твърдя че за Icom има само един специалист в Бг. Каравелгаз. Не че е нещо супер сложно но останалите майстори нямат опит с тези системи и не успяват да ги подкарат.
Поздрави.
Колега обади от къде ги взимаш тези помпи от по 100лв и инжектори от по 100лв че да взимам и аз и направо да започвам да ги бълвам с течна фаза![]()
!
Помпата си я купих от колега от продавалник за точно 100лв. Скоро даже помогнах и на колега от форума да си поръча за 4000м3 помпа за 150$, дано да е доволен. Виж инжектори имам план да си направя комплект но още не съм ровил в някакъв немски сайт виждах, но и Каравелгаз ги продава за 60€.

- petrol c20xe
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 7.04.2011
- Пол: Мъж
Re: Газов инжекцион течна фаза
Един колега продава въпросните помпи мисля че не бяха много скъпи също се занимава и с диагностика на течна фаза иком
40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани