Проблем с М42!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- jako_ludiq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 1.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: 525D E61
- Мечтае да кара: с безплатна нафта
Проблем с М42!!!
Колеги ако можете помагайте. Преди време смених двигателя на моето Е36 от м43б8 към м42б18. Двигателя работеше като часовник докато не реших да му сваля предния капак и го наваля хубаво дъжда.. акумулатора беше свален. След това обаче почнаха проблемите, колата не палеше и не палеше. Продухах всички букси на ел. инсталацията, но пак не палеше. До сега съм сменил ланд сонда, бензинова помпа, дюзи, горивен регулатор, датчик на колянов вал, датчик на разпределителен вал, датчик на дроселовата клапа, дебитомер, стъпков мотор, бубини, ЕКУ, кабели и свещи, температурен датчик и единия кнок сензор (от м43). Мотора прави 12.5-13 бара компресия на всички цилиндри. В резултат колата пали много ама много рядко на 2 цилиндъра и то само когато съм разкачил бубините на 2 и 3 цилиндър. Когато са навързани и 4-те както си върти на стартер и се спъва и пак продължава да върти..Свещите ги вадя оляти в бензин. Ако някой има някакви идеи от какво може да се получава така нека пише.
- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Проблем с М42!!!
jako_ludiq написа:Колеги ако можете помагайте. Преди време смених двигателя на моето Е36 от м43б8 към м42б18. Двигателя работеше като часовник докато не реших да му сваля предния капак и го наваля хубаво дъжда.. акумулатора беше свален. След това обаче почнаха проблемите, колата не палеше и не палеше. Продухах всички букси на ел. инсталацията, но пак не палеше. До сега съм сменил ланд сонда, бензинова помпа, дюзи, горивен регулатор, датчик на колянов вал, датчик на разпределителен вал, датчик на дроселовата клапа, дебитомер, стъпков мотор, бубини, ЕКУ, кабели и свещи, температурен датчик и единия кнок сензор (от м43). Мотора прави 12.5-13 бара компресия на всички цилиндри. В резултат колата пали много ама много рядко на 2 цилиндъра и то само когато съм разкачил бубините на 2 и 3 цилиндър. Когато са навързани и 4-те както си върти на стартер и се спъва и пак продължава да върти..Свещите ги вадя оляти в бензин. Ако някой има някакви идеи от какво може да се получава така нека пише.
Как така си сменил всички датчици и колата не пали?Щом вадиш свещите мокри, значи най-вероятно сигнала към бубините е зле, и не се пали в точния момент.Гледайте по инсталацията да не се е омазало нещо и да имате някъде някъде проблем с тоците.
- jako_ludiq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 1.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: 525D E61
- Мечтае да кара: с безплатна нафта
Re: Проблем с М42!!!
Разплетох кабелите от бубините до ЕКУ-то и ги проверих с мултицет дали няма някъде прекъснато, но са здрави. Струва ми се, че не се подава в точния момент самата искра, но на диагностиката нищо не излезе.
Re: Проблем с М42!!!
Давай от начало! Като чета,от всичко имаш по две.Едно по едно,докато усетиш някаква промяна,и това с трето.Огледай добре всяка букса за ръжда или окисление.ЕКУ-буксата и всички пинове където ги има по инсталацията,ги минаваш нежно с една отверчица и технически вазелин без да се оливат, и има ли връзка от-до и ... така.
- jako_ludiq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 1.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: 525D E61
- Мечтае да кара: с безплатна нафта
Re: Проблем с М42!!!
Пак нищо колега. Всеки кабел беше замерен поотделно. Интересното е, че колата си работеше перфектно докато не я заваля дъжда.. а в буксите няма окис.
Re: Проблем с М42!!!
виж бушониерата и всички релета... вади ги едно по едно и проверявай... да не е влязла вода до някой от компонентите на евс-а и затова да прави чакмаци и да неще да пали?
- sims
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is на Гняс
Re: Проблем с М42!!!
....колега я си провери ''масата" на мотора,да не би там да е окислило нещо
извади свещите и виж има ли искра
ако си с отделни бобини провери дали са свързани в правилния ред,има ли аларма или ЕВС колата,да не би те да правят мизерии?!


- jako_ludiq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 1.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: 525D E61
- Мечтае да кара: с безплатна нафта
Re: Проблем с М42!!!
Запали.. Компа бил от ИС с 1 обща бубина, освен това излезе, че и сондата нещо не работи както хората. Сега има друг проблем - колата като работи на място си мени оборотите между 900-2000 самичка си се форсира. Стъпковият мотор и дебитомера работят пробвах ги на друга ис-ка. Този мотор го дават с 11-12 кила маховик, аз съм с 8, дали няма да са му малко и затова да не може да държи стабилни тихи обороти?
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Проблем с М42!!!
Моя беше с 5кг и спортни валове и ги ковеше 

- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Проблем с М42!!!
jako_ludiq написа:Запали.. Компа бил от ИС с 1 обща бубина, освен това излезе, че и сондата нещо не работи както хората. Сега има друг проблем - колата като работи на място си мени оборотите между 900-2000 самичка си се форсира. Стъпковият мотор и дебитомера работят пробвах ги на друга ис-ка. Този мотор го дават с 11-12 кила маховик, аз съм с 8, дали няма да са му малко и затова да не може да държи стабилни тихи обороти?
Ламбда сондата не ти играе роля при палене, а оборотите може да ти правят мизерия от TPS-а.
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Проблем с М42!!!
Доколкото разбирам, си се мъчил да палиш М42 с ЕКУ от М44 след като казваш че е с една бобина, сега с какво ЕКУ си? Ако се закачил това от М43, а мотора ти е бил от късните 43-ки със стъпков мотор на тръбите до ТПС-а няма как да ти дойде празен ход като хората.
only rear wheel drive
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Проблем с М42!!!
С една бобина са и късните м42 

- valeri_86_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 20.04.2010
- Местоположение: Ямбол-Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318is Coupe
- Мечтае да кара: BMW e21
- jako_ludiq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 1.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: 525D E61
- Мечтае да кара: с безплатна нафта
Re: Проблем с М42!!!
Колеги проблема е отстранен. Оказа се сцепен маркуча от стъпковия мотор към колектора. Но
сега има друг проблем, не ми показва на таблото температурата на мотора и количеството бензин в резервоара. Двата поплавъка ги изкарах и замерих и си работят, а черния датчик на главата го смених и пак нищо. на таблото всичко си му работи без тези 2 важни датчика. Свалих и самото табло да проверя буксите дали не са корозирали, но всичко е добре. Четох из форума, и направих каквото имаше написано. Има ли някъде предпазител, реле или някое слабо място където да погледна преди да съм поръчал друго табло..

14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани