На празен ход свети лампата на маслото-М52б20

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 16.11.2009
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: E46

На празен ход свети лампата на маслото-М52б20

Мнение от staiko_slavov » 08 Юли 2014, 8:29

Когато загрее достатъчно на обороти свети лампата на маслото.Сменил съм маслото, биелните лагери и маслена помпа ефект нулев.Не знам какво друго да правя. :dunno:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 4.04.2009
Местоположение: Лом
Пол: Мъж
Кара: кУлУлО

Re: На празен ход свети лампата на маслото-М52б20

Мнение от ///Mechov » 08 Юли 2014, 8:55

Премери налягнето на маслото , ако е наред смени датчика на маслото.

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 16.11.2009
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: E46

Re: На празен ход свети лампата на маслото-М52б20

Мнение от staiko_slavov » 08 Юли 2014, 10:03

И датчика съм сменил, ама не съм мерил налягането на маслото.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 4.04.2009
Местоположение: Лом
Пол: Мъж
Кара: кУлУлО

Re: На празен ход свети лампата на маслото-М52б20

Мнение от ///Mechov » 08 Юли 2014, 13:30

staiko_slavov написа:И датчика съм сменил, ама не съм мерил налягането на маслото.

Премери налягането за да видиш какво се случва , че така само чешем клавиатурите.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 30.04.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: на пълна газ
Мечтае да кара: MB SLS AMG

Re: На празен ход свети лампата на маслото-М52б20

Мнение от DiGital » 08 Юли 2014, 13:48

Имал съм проблем същия. Проблеми около филтъра за маслото, някой от ъплътненията правеше проблем. Даже на друга марка пак съм имал същия проблем пак от филтъра.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 12.06.2011
Пол: Мъж
Кара: '96 320i coupe
Детайли за колата: черна

Re: На празен ход свети лампата на маслото-М52б20

Мнение от Todor320i » 11 Юли 2014, 2:31

Извинявам се за намесата в темата на колегата,но и аз имам същия проблем със същия двигател м52б20!Всичко започна след смяната на маслото.Смених биелни лагери,масл.помпа,вс.що е уплътнение,на корпуса на масл.филтър,на клапана на масл.помпа,на капака на масл.филтър.Всичко!Масл.помпа е замерена за хлабини при шлайфист,както е описано в темите тук.Смених и датчика за лампата,мерих налягането с манометър,започне ли да загрява пада под 0,5 бара и лампата светва.Смених още веднъж маслото с 10w40 след 400км.+ф.маслен,сложих и добавка за стабилизиране вискозитета (не съм фен на точно тези добавки,но въпреки всичко).Някой беше писал тук,че виското ако не работи адекватно двг държи по-висока темп.,маслото става по- течливо и за това пада и налягането което е логочно.Два вискосъед.смених,на феби и на закс чисто нови,промяна никаква!Изчетох вс.теми по мн.пъти,направих вс.стандартни процедури но....проблема е на лице! Възможно ли е проблема да е в разпределитените валове,ваноса или в хидр.обтегач на веригата на ваноса?Нямам никакви идеи повече!Когато колата е на място,загряла се старая да поддържам оборотите на двиг.над минималните,за да има налягане в мазителната система,пълен абсурд!Бих искал да се отзоват колеги минали през този проблем и намерили решение! Колата е36 96г.м52б20.Извинявам се още веднъж на КОЛЕГАТА,за това,че ползвам темата му и се надявам да се открие решение!

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 16.11.2009
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: E46

Re: На празен ход свети лампата на маслото-М52б20

Мнение от staiko_slavov » 15 Юли 2014, 10:22

Todor320i написа:Извинявам се за намесата в темата на колегата,но и аз имам същия проблем със същия двигател м52б20!Всичко започна след смяната на маслото.Смених биелни лагери,масл.помпа,вс.що е уплътнение,на корпуса на масл.филтър,на клапана на масл.помпа,на капака на масл.филтър.Всичко!Масл.помпа е замерена за хлабини при шлайфист,както е описано в темите тук.Смених и датчика за лампата,мерих налягането с манометър,започне ли да загрява пада под 0,5 бара и лампата светва.Смених още веднъж маслото с 10w40 след 400км.+ф.маслен,сложих и добавка за стабилизиране вискозитета (не съм фен на точно тези добавки,но въпреки всичко).Някой беше писал тук,че виското ако не работи адекватно двг държи по-висока темп.,маслото става по- течливо и за това пада и налягането което е логочно.Два вискосъед.смених,на феби и на закс чисто нови,промяна никаква!Изчетох вс.теми по мн.пъти,направих вс.стандартни процедури но....проблема е на лице! Възможно ли е проблема да е в разпределитените валове,ваноса или в хидр.обтегач на веригата на ваноса?Нямам никакви идеи повече!Когато колата е на място,загряла се старая да поддържам оборотите на двиг.над минималните,за да има налягане в мазителната система,пълен абсурд!Бих искал да се отзоват колеги минали през този проблем и намерили решение! Колата е36 96г.м52б20.Извинявам се още веднъж на КОЛЕГАТА,за това,че ползвам темата му и се надявам да се открие решение!



Същата работа е при мен биелни лагери сменени, масло ново, помпа сменена, обтегача на веригата сменен и като загрее пада под 0.5 бара. И се чудя дали като слагаме помпи втора употреба не е същата работа и ще видя нова колко пари е и да я сменям.Защото не знам къде да барам вече.Гледаха ми основните лагери казаха, че са добре с вала, обаче има май вариант ако е баран вала без да са сменени основните лагери да има хлабина вече и да не може да вдигне налягането. Не знам вече почвам свободни съчинения да си мисля. Нервите ми изпили този мотор :banghead:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 12.06.2011
Пол: Мъж
Кара: '96 320i coupe
Детайли за колата: черна

Re: На празен ход свети лампата на маслото-М52б20

Мнение от Todor320i » 16 Юли 2014, 23:22

Ужас!Аз също смених видимо перфектни биелни лагери,основните и те бяха като нови.За съжаление и аз не замерих вала,а трябваше! В картера е абсолютно чисто,няма и следа от стружчица,но.....Помпата като нова е мн.скъпа,към 500лв.Тук във форума има тема как да провериш за луфтове масл.помпа,има и снимки.Аз моята я носих при едно мн.свястно момче,което се занимава с шлайф на валове тук в Сливен,измери всичко и каза,че е мн.добре.С моята и с тази която купих за 60лв.втора употреба няма разлика все същото!За налягането,ами в корпуса на помпата има една пружина,едно пластмасово буталце с о-пръстен,пръстена го смених с оригинален на бмв ,а пружината я поразпънах малко ,за да вдигна налягането и този разтоварващ клапан да отваря по-късно.Идеята беше,че ако се оправи ,веднага купувам ориг.бутало и пружина,но ....не!

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 16.11.2009
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: E46

Re: На празен ход свети лампата на маслото-М52б20

Мнение от staiko_slavov » 26 Юли 2014, 9:40

Не знам какво да правя вече и при втори сервиз го карах мериха налягане, и го оставиха да свети лампата на място около минута интересното е,че не започна да тракат повдигачите мисля някаква добавка да слагам и да сменям маслото, макар че е ново. Не знам дали няма да е от него вече сложих репсол 10W40 ще слагам Кастрол да видя какво ще стане и каране докато умре :conf: .
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 12.06.2011
Пол: Мъж
Кара: '96 320i coupe
Детайли за колата: черна

Re: На празен ход свети лампата на маслото-М52б20

Мнение от Todor320i » 26 Юли 2014, 21:27

staiko_slavov написа:Не знам какво да правя вече и при втори сервиз го карах мериха налягане, и го оставиха да свети лампата на място около минута интересното е,че не започна да тракат повдигачите мисля някаква добавка да слагам и да сменям маслото, макар че е ново. Не знам дали няма да е от него вече сложих репсол 10W40 ще слагам Кастрол да видя какво ще стане и каране докато умре :conf: .

Колега,ние двамата имаме същата съдба или по-скоро двигателите ни :) ! Бях с Кастрол магнатек 10w40,на 400км.го смених със speed10w40 бюджетно масло,само за проба.Никаква разлика,загрява нормално и лампата на маслото пак светва.После пак Кастрол10w40 магнатек + добавка на лики моли виско стабилити да запази вискозитета при по-висока темпертура,но отново греда...лампата си светва пак.Едни пари изхвърлени на вятъра,майната им,но поне да имаше ефект!Според мен не се набутвай и ти повече!Искрено се надявах някой колега,сблъскал се този проблем да сподели как го е решил,но за съжаление все още на никой не му се пише и помага,такава е реалността!Аз карам така,не я оставям на минимални обороти за да не свети проклетата лампа.Много силно започнах да мисля за "филма 2.8"всичко е въпрос на време!Аз вече се изчерпих и примирих!Да затяга,да става каквото ще!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook