На празен ход свети лампата на маслото-М52б20
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- staiko_slavov
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 16.11.2009
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E46
На празен ход свети лампата на маслото-М52б20
Когато загрее достатъчно на обороти свети лампата на маслото.Сменил съм маслото, биелните лагери и маслена помпа ефект нулев.Не знам какво друго да правя. 

- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: На празен ход свети лампата на маслото-М52б20
Премери налягнето на маслото , ако е наред смени датчика на маслото.
- staiko_slavov
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 16.11.2009
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E46
Re: На празен ход свети лампата на маслото-М52б20
И датчика съм сменил, ама не съм мерил налягането на маслото.
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: На празен ход свети лампата на маслото-М52б20
staiko_slavov написа:И датчика съм сменил, ама не съм мерил налягането на маслото.
Премери налягането за да видиш какво се случва , че така само чешем клавиатурите.
- DiGital
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: На празен ход свети лампата на маслото-М52б20
Имал съм проблем същия. Проблеми около филтъра за маслото, някой от ъплътненията правеше проблем. Даже на друга марка пак съм имал същия проблем пак от филтъра.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
- Todor320i
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 12.06.2011
- Пол: Мъж
- Кара: '96 320i coupe
- Детайли за колата: черна
Re: На празен ход свети лампата на маслото-М52б20
Извинявам се за намесата в темата на колегата,но и аз имам същия проблем със същия двигател м52б20!Всичко започна след смяната на маслото.Смених биелни лагери,масл.помпа,вс.що е уплътнение,на корпуса на масл.филтър,на клапана на масл.помпа,на капака на масл.филтър.Всичко!Масл.помпа е замерена за хлабини при шлайфист,както е описано в темите тук.Смених и датчика за лампата,мерих налягането с манометър,започне ли да загрява пада под 0,5 бара и лампата светва.Смених още веднъж маслото с 10w40 след 400км.+ф.маслен,сложих и добавка за стабилизиране вискозитета (не съм фен на точно тези добавки,но въпреки всичко).Някой беше писал тук,че виското ако не работи адекватно двг държи по-висока темп.,маслото става по- течливо и за това пада и налягането което е логочно.Два вискосъед.смених,на феби и на закс чисто нови,промяна никаква!Изчетох вс.теми по мн.пъти,направих вс.стандартни процедури но....проблема е на лице! Възможно ли е проблема да е в разпределитените валове,ваноса или в хидр.обтегач на веригата на ваноса?Нямам никакви идеи повече!Когато колата е на място,загряла се старая да поддържам оборотите на двиг.над минималните,за да има налягане в мазителната система,пълен абсурд!Бих искал да се отзоват колеги минали през този проблем и намерили решение! Колата е36 96г.м52б20.Извинявам се още веднъж на КОЛЕГАТА,за това,че ползвам темата му и се надявам да се открие решение!
- staiko_slavov
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 16.11.2009
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E46
Re: На празен ход свети лампата на маслото-М52б20
Todor320i написа:Извинявам се за намесата в темата на колегата,но и аз имам същия проблем със същия двигател м52б20!Всичко започна след смяната на маслото.Смених биелни лагери,масл.помпа,вс.що е уплътнение,на корпуса на масл.филтър,на клапана на масл.помпа,на капака на масл.филтър.Всичко!Масл.помпа е замерена за хлабини при шлайфист,както е описано в темите тук.Смених и датчика за лампата,мерих налягането с манометър,започне ли да загрява пада под 0,5 бара и лампата светва.Смених още веднъж маслото с 10w40 след 400км.+ф.маслен,сложих и добавка за стабилизиране вискозитета (не съм фен на точно тези добавки,но въпреки всичко).Някой беше писал тук,че виското ако не работи адекватно двг държи по-висока темп.,маслото става по- течливо и за това пада и налягането което е логочно.Два вискосъед.смених,на феби и на закс чисто нови,промяна никаква!Изчетох вс.теми по мн.пъти,направих вс.стандартни процедури но....проблема е на лице! Възможно ли е проблема да е в разпределитените валове,ваноса или в хидр.обтегач на веригата на ваноса?Нямам никакви идеи повече!Когато колата е на място,загряла се старая да поддържам оборотите на двиг.над минималните,за да има налягане в мазителната система,пълен абсурд!Бих искал да се отзоват колеги минали през този проблем и намерили решение! Колата е36 96г.м52б20.Извинявам се още веднъж на КОЛЕГАТА,за това,че ползвам темата му и се надявам да се открие решение!
Същата работа е при мен биелни лагери сменени, масло ново, помпа сменена, обтегача на веригата сменен и като загрее пада под 0.5 бара. И се чудя дали като слагаме помпи втора употреба не е същата работа и ще видя нова колко пари е и да я сменям.Защото не знам къде да барам вече.Гледаха ми основните лагери казаха, че са добре с вала, обаче има май вариант ако е баран вала без да са сменени основните лагери да има хлабина вече и да не може да вдигне налягането. Не знам вече почвам свободни съчинения да си мисля. Нервите ми изпили този мотор

- Todor320i
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 12.06.2011
- Пол: Мъж
- Кара: '96 320i coupe
- Детайли за колата: черна
Re: На празен ход свети лампата на маслото-М52б20
Ужас!Аз също смених видимо перфектни биелни лагери,основните и те бяха като нови.За съжаление и аз не замерих вала,а трябваше! В картера е абсолютно чисто,няма и следа от стружчица,но.....Помпата като нова е мн.скъпа,към 500лв.Тук във форума има тема как да провериш за луфтове масл.помпа,има и снимки.Аз моята я носих при едно мн.свястно момче,което се занимава с шлайф на валове тук в Сливен,измери всичко и каза,че е мн.добре.С моята и с тази която купих за 60лв.втора употреба няма разлика все същото!За налягането,ами в корпуса на помпата има една пружина,едно пластмасово буталце с о-пръстен,пръстена го смених с оригинален на бмв ,а пружината я поразпънах малко ,за да вдигна налягането и този разтоварващ клапан да отваря по-късно.Идеята беше,че ако се оправи ,веднага купувам ориг.бутало и пружина,но ....не!
- staiko_slavov
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 16.11.2009
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E46
Re: На празен ход свети лампата на маслото-М52б20
Не знам какво да правя вече и при втори сервиз го карах мериха налягане, и го оставиха да свети лампата на място около минута интересното е,че не започна да тракат повдигачите мисля някаква добавка да слагам и да сменям маслото, макар че е ново. Не знам дали няма да е от него вече сложих репсол 10W40 ще слагам Кастрол да видя какво ще стане и каране докато умре
.

- Todor320i
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 12.06.2011
- Пол: Мъж
- Кара: '96 320i coupe
- Детайли за колата: черна
Re: На празен ход свети лампата на маслото-М52б20
staiko_slavov написа:Не знам какво да правя вече и при втори сервиз го карах мериха налягане, и го оставиха да свети лампата на място около минута интересното е,че не започна да тракат повдигачите мисля някаква добавка да слагам и да сменям маслото, макар че е ново. Не знам дали няма да е от него вече сложих репсол 10W40 ще слагам Кастрол да видя какво ще стане и каране докато умре.
Колега,ние двамата имаме същата съдба или по-скоро двигателите ни

10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани