Круиз контрол ? Какво е нужно ?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?

Мнение от stony1 » 13 Фев 2014, 0:09

Да не си намерил такова табло? Аз си търся едно, за да си направя лампата да свети.
Тази схема не ти върши работа.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?

Мнение от ogata » 21 Юли 2014, 21:47

Най-накрая днес вързах темпомата. Прекарах кабелите, свързах ги културно с пинчета в кутията над почиващият крак - както изрично заръча Петьо :mhihi: . Удължих жилата и.................... темпомата не работи :mhihi:

Мисля си събота и неделя да прегледам :
Масата дето се хваща за единия болт на филтърната кутия.
Да сменя ключа на съединителя, че го изолирах в натиснато положение, понеже счупих щифтовете дето го държат за стойката.
Да видя дали жилото не иска някаква настройка, понеже направих снадка, а жилото което идва от самия актуатор има ход около 40мм и аз мисля, че го вързах в издърпано навън положение, но все пак ... :roll:

stay tuned :ok: . Операцията не е тежка, просто си е врътня заради тъпите жила...
Ако имате някаква идея що не работи - ей тъй на сляпо - споделяйте я :bchug:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1042
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: СОФИЯ

Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?

Мнение от kagebista » 22 Юли 2014, 9:46

ogata написа:Най-накрая днес вързах темпомата. Прекарах кабелите, свързах ги културно с пинчета в кутията над почиващият крак - както изрично заръча Петьо :mhihi: . Удължих жилата и.................... темпомата не работи :mhihi:

Мисля си събота и неделя да прегледам :
Масата дето се хваща за единия болт на филтърната кутия.
Да сменя ключа на съединителя, че го изолирах в натиснато положение, понеже счупих щифтовете дето го държат за стойката.
Да видя дали жилото не иска някаква настройка, понеже направих снадка, а жилото което идва от самия актуатор има ход около 40мм и аз мисля, че го вързах в издърпано навън положение, но все пак ... :roll:

stay tuned :ok: . Операцията не е тежка, просто си е врътня заради тъпите жила...
Ако имате някаква идея що не работи - ей тъй на сляпо - споделяйте я :bchug:


Добре дошъл в клуба. Вече няколко човека сме така. Моят е вързан от месеци. Ретрофитнахме с Косьо софтуерно дори модула/от първите с допълнителен бутон/, прегледахме кабелите от-до, тествахме и нищо. После взех модул HW08, да видя дали причината е от по-стария модул иии - същият уй :mhihi:
И при двата модула системата се активира. В момента, в който започна да натискам бутон от волана/бутон минус като го припомпам няколко пъти подред/ изключва ГРа. Повторно включване е възможно само след връщане и повторен контакт!
Всички схеми за ретрофит, ВДСи и всякакви подробности са спазени.
А ся де!
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?

Мнение от kdl » 22 Юли 2014, 10:55

При теб и при огата са различни ситуациите ;)
Ога, премери копа на съединителя. Бях ти споменал, че е много важен и го виж какво прави.
Да не седи в натиснато положение (щото така няма да тръгне)?
Другото с жилата ти го казах и него.

Дани, вземи намери малко време да го ръгна тоя модул при мен, да видим кво става...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: Кюстендил
Пол: Мъж
Кара: Е36 320

Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?

Мнение от belial » 22 Юли 2014, 18:58

Здравейте колеги,
Имам проблем с темпомата - не работи.
Взех си комплект модул, моторче, букси от Е38 и отделно си имах лостчето за управление и стоп-машинките на съединителя и спирачката. Колата ми е Е36 97г. и автопилота го свързах по следната схема:
Изображение
Закачихме го и на диагностика и не показа никаква грешка. Също замерих и пиновете от лостчето и там всичко си е ОК. Обаче моторчето изобщо не иска да тръгне. Вдигнахме задните колела на крик и жилото пак не помръдваше. Интересното е, че когато закачам или откачам буксата на моторчето си чува леко завъртване.
В моторчето ли да търся проблема или някъде другаде?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?

Мнение от ogata » 22 Юли 2014, 20:57

liloff написа:Да не седи в натиснато положение (щото така няма да тръгне)?

Ъммм по-нагоре писах че му счупих щифтовете, натиснах го и го омотах с изолирбанд, докато взема нов и сега си седи натиснат уж.

Логиката нали е, че когато педала на съединителя не е натиснат, той притиска копчето. Та един вид като го изолирах така, се предполага, че изобщо не барам съединителя, но все пак тези дни ще мина да купя чисто ново копченце и ще кажа какво става.
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1042
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: СОФИЯ

Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?

Мнение от kagebista » 22 Юли 2014, 21:51

belial написа:Здравейте колеги,
Имам проблем с темпомата - не работи.
Взех си комплект модул...

Разбирам, че модулът ти също е от Е38. То в такъв случай имаш несъвместимост. Лостче от Е36цов темпомат, няма как да командва модул от Е38/E39/Е46!
Oga докато смениш копчето, може да бутнеш пина излизащ от модула към машинката на съединитела - на маса. Така се прави в случай, че за момента няма машинка или не работи въпросната.
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 4208
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?

Мнение от Kroki » 22 Юли 2014, 23:48

Мога да ти дам един суич фрее, че ми останаха 2 от комплекта.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?

Мнение от stony1 » 23 Юли 2014, 13:31

kagebista написа:
belial написа:Здравейте колеги,
Имам проблем с темпомата - не работи.
Взех си комплект модул...

Разбирам, че модулът ти също е от Е38. То в такъв случай имаш несъвместимост. Лостче от Е36цов темпомат, няма как да командва модул от Е38/E39/Е46!
Oga докато смениш копчето, може да бутнеш пина излизащ от модула към машинката на съединитела - на маса. Така се прави в случай, че за момента няма машинка или не работи въпросната.


При това положение ефектът ще е потресаващ, докато колата е с активиран темпомат и Огата натисне съединителя.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?

Мнение от kdl » 23 Юли 2014, 13:39

Ogata обича звука на прекъсвач на магистралата :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1042
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: СОФИЯ

Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?

Мнение от kagebista » 23 Юли 2014, 14:16

В чуждите форуми - за да работи без машинка и да се тества, така препоръчват.
Интересното е че на един познат с Е36цов фейслифт темпомат, точно така свързан без машинка - няма потресаващи ефекти.
А и двойното амбриране с междинна газ не е никак лошо :mhihi:
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: Кюстендил
Пол: Мъж
Кара: Е36 320

Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?

Мнение от belial » 23 Юли 2014, 15:35

kagebista написа:
belial написа:Здравейте колеги,
Имам проблем с темпомата - не работи.
Взех си комплект модул...

Разбирам, че модулът ти също е от Е38. То в такъв случай имаш несъвместимост. Лостче от Е36цов темпомат, няма как да командва модул от Е38/E39/Е46!
Oga докато смениш копчето, може да бутнеш пина излизащ от модула към машинката на съединитела - на маса. Така се прави в случай, че за момента няма машинка или не работи въпросната.

Така е, прав си колега. Сложих стария модул 93г. и с малко разместване на пиновете темпомата заработи. Общо взето целия комплек е от модел Е36 93г., само моторчето е от Е38. Хубавото е, че вече всичко си работи :lalala:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?

Мнение от ogata » 23 Юли 2014, 16:40

Ъм, аз само да кажа, че от компа на круиза излиза един кабел, който влиза в единия пин на буксата на бутона на съединителя.
Другия пин съм го вързал към син/червен кабел на бутона на спирачката. Буксата на бутона на спирачката също е с два проводника, но другия не го помня какви цветове беше.
Уж така е свързването по схема .. :roll:

Правилно ли е така или пак не съм разбрал нещо ? :mhihi:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?

Мнение от stony1 » 23 Юли 2014, 18:24

ogata написа:Ъм, аз само да кажа, че от компа на круиза излиза един кабел, който влиза в единия пин на буксата на бутона на съединителя.
Другия пин съм го вързал към син/червен кабел на бутона на спирачката. Буксата на бутона на спирачката също е с два проводника, но другия не го помня какви цветове беше.
Уж така е свързването по схема .. :roll:

Правилно ли е така или пак не съм разбрал нещо ? :mhihi:


Пълен гъз с краставици :banghead: Ти коя схема си гледал :kuku:
Другият проводник от буксата на бутона за амбреажа се свързва към маса бре, нали това е причината да се бъзикаме, че ако го свържеш директно към маса, без да минава през бутона и натиснеш съединителя докато си с активиран темпомат ще се получи веселба :mhihi:
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?

Мнение от ogata » 23 Юли 2014, 18:31

stony1 написа:Пълен гъз с краставици :banghead: Ти коя схема си гледал :kuku:
Другият проводник от буксата на бутона за амбреажа се свързва към маса бре, нали това е причината да се бъзикаме, че ако го свържеш директно към маса, без да минава през бутона и натиснеш съединителя докато си с активиран темпомат ще се получи веселба :mhihi:


Коцето ми я даде тая схема.
Интересното при нея е че всички пинове съвпадат и съответстват като цветове. Нищо че е за е32 :mhihi: :mhihi:

Картинката по-долу аз я разбирам така:
Мост между кафяво/черния/белия на суича на съединителя и червен/син на суича на спирачките :mrgreen:

Заснемане.JPG
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook