Круиз контрол ? Какво е нужно ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?
Да не си намерил такова табло? Аз си търся едно, за да си направя лампата да свети.
Тази схема не ти върши работа.
Тази схема не ти върши работа.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?
Най-накрая днес вързах темпомата. Прекарах кабелите, свързах ги културно с пинчета в кутията над почиващият крак - както изрично заръча Петьо
. Удължих жилата и.................... темпомата не работи 
Мисля си събота и неделя да прегледам :
Масата дето се хваща за единия болт на филтърната кутия.
Да сменя ключа на съединителя, че го изолирах в натиснато положение, понеже счупих щифтовете дето го държат за стойката.
Да видя дали жилото не иска някаква настройка, понеже направих снадка, а жилото което идва от самия актуатор има ход около 40мм и аз мисля, че го вързах в издърпано навън положение, но все пак ...
stay tuned
. Операцията не е тежка, просто си е врътня заради тъпите жила...
Ако имате някаква идея що не работи - ей тъй на сляпо - споделяйте я


Мисля си събота и неделя да прегледам :
Масата дето се хваща за единия болт на филтърната кутия.
Да сменя ключа на съединителя, че го изолирах в натиснато положение, понеже счупих щифтовете дето го държат за стойката.
Да видя дали жилото не иска някаква настройка, понеже направих снадка, а жилото което идва от самия актуатор има ход около 40мм и аз мисля, че го вързах в издърпано навън положение, но все пак ...

stay tuned

Ако имате някаква идея що не работи - ей тъй на сляпо - споделяйте я



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?
ogata написа:Най-накрая днес вързах темпомата. Прекарах кабелите, свързах ги културно с пинчета в кутията над почиващият крак - както изрично заръча Петьо. Удължих жилата и.................... темпомата не работи
Мисля си събота и неделя да прегледам :
Масата дето се хваща за единия болт на филтърната кутия.
Да сменя ключа на съединителя, че го изолирах в натиснато положение, понеже счупих щифтовете дето го държат за стойката.
Да видя дали жилото не иска някаква настройка, понеже направих снадка, а жилото което идва от самия актуатор има ход около 40мм и аз мисля, че го вързах в издърпано навън положение, но все пак ...![]()
stay tuned. Операцията не е тежка, просто си е врътня заради тъпите жила...
Ако имате някаква идея що не работи - ей тъй на сляпо - споделяйте я
Добре дошъл в клуба. Вече няколко човека сме така. Моят е вързан от месеци. Ретрофитнахме с Косьо софтуерно дори модула/от първите с допълнителен бутон/, прегледахме кабелите от-до, тествахме и нищо. После взех модул HW08, да видя дали причината е от по-стария модул иии - същият уй

И при двата модула системата се активира. В момента, в който започна да натискам бутон от волана/бутон минус като го припомпам няколко пъти подред/ изключва ГРа. Повторно включване е възможно само след връщане и повторен контакт!
Всички схеми за ретрофит, ВДСи и всякакви подробности са спазени.
А ся де!
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?
При теб и при огата са различни ситуациите 
Ога, премери копа на съединителя. Бях ти споменал, че е много важен и го виж какво прави.
Да не седи в натиснато положение (щото така няма да тръгне)?
Другото с жилата ти го казах и него.
Дани, вземи намери малко време да го ръгна тоя модул при мен, да видим кво става...

Ога, премери копа на съединителя. Бях ти споменал, че е много важен и го виж какво прави.
Да не седи в натиснато положение (щото така няма да тръгне)?
Другото с жилата ти го казах и него.
Дани, вземи намери малко време да го ръгна тоя модул при мен, да видим кво става...
- belial
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320
Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?
Здравейте колеги,
Имам проблем с темпомата - не работи.
Взех си комплект модул, моторче, букси от Е38 и отделно си имах лостчето за управление и стоп-машинките на съединителя и спирачката. Колата ми е Е36 97г. и автопилота го свързах по следната схема:

Закачихме го и на диагностика и не показа никаква грешка. Също замерих и пиновете от лостчето и там всичко си е ОК. Обаче моторчето изобщо не иска да тръгне. Вдигнахме задните колела на крик и жилото пак не помръдваше. Интересното е, че когато закачам или откачам буксата на моторчето си чува леко завъртване.
В моторчето ли да търся проблема или някъде другаде?
Имам проблем с темпомата - не работи.
Взех си комплект модул, моторче, букси от Е38 и отделно си имах лостчето за управление и стоп-машинките на съединителя и спирачката. Колата ми е Е36 97г. и автопилота го свързах по следната схема:

Закачихме го и на диагностика и не показа никаква грешка. Също замерих и пиновете от лостчето и там всичко си е ОК. Обаче моторчето изобщо не иска да тръгне. Вдигнахме задните колела на крик и жилото пак не помръдваше. Интересното е, че когато закачам или откачам буксата на моторчето си чува леко завъртване.
В моторчето ли да търся проблема или някъде другаде?
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?
liloff написа:Да не седи в натиснато положение (щото така няма да тръгне)?
Ъммм по-нагоре писах че му счупих щифтовете, натиснах го и го омотах с изолирбанд, докато взема нов и сега си седи натиснат уж.
Логиката нали е, че когато педала на съединителя не е натиснат, той притиска копчето. Та един вид като го изолирах така, се предполага, че изобщо не барам съединителя, но все пак тези дни ще мина да купя чисто ново копченце и ще кажа какво става.


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?
belial написа:Здравейте колеги,
Имам проблем с темпомата - не работи.
Взех си комплект модул...
Разбирам, че модулът ти също е от Е38. То в такъв случай имаш несъвместимост. Лостче от Е36цов темпомат, няма как да командва модул от Е38/E39/Е46!
Oga докато смениш копчето, може да бутнеш пина излизащ от модула към машинката на съединитела - на маса. Така се прави в случай, че за момента няма машинка или не работи въпросната.
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4208
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?
Мога да ти дам един суич фрее, че ми останаха 2 от комплекта.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?
kagebista написа:belial написа:Здравейте колеги,
Имам проблем с темпомата - не работи.
Взех си комплект модул...
Разбирам, че модулът ти също е от Е38. То в такъв случай имаш несъвместимост. Лостче от Е36цов темпомат, няма как да командва модул от Е38/E39/Е46!
Oga докато смениш копчето, може да бутнеш пина излизащ от модула към машинката на съединитела - на маса. Така се прави в случай, че за момента няма машинка или не работи въпросната.
При това положение ефектът ще е потресаващ, докато колата е с активиран темпомат и Огата натисне съединителя.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?
В чуждите форуми - за да работи без машинка и да се тества, така препоръчват.
Интересното е че на един познат с Е36цов фейслифт темпомат, точно така свързан без машинка - няма потресаващи ефекти.
А и двойното амбриране с междинна газ не е никак лошо
Интересното е че на един познат с Е36цов фейслифт темпомат, точно така свързан без машинка - няма потресаващи ефекти.
А и двойното амбриране с междинна газ не е никак лошо

Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- belial
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320
Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?
kagebista написа:belial написа:Здравейте колеги,
Имам проблем с темпомата - не работи.
Взех си комплект модул...
Разбирам, че модулът ти също е от Е38. То в такъв случай имаш несъвместимост. Лостче от Е36цов темпомат, няма как да командва модул от Е38/E39/Е46!
Oga докато смениш копчето, може да бутнеш пина излизащ от модула към машинката на съединитела - на маса. Така се прави в случай, че за момента няма машинка или не работи въпросната.
Така е, прав си колега. Сложих стария модул 93г. и с малко разместване на пиновете темпомата заработи. Общо взето целия комплек е от модел Е36 93г., само моторчето е от Е38. Хубавото е, че вече всичко си работи

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?
Ъм, аз само да кажа, че от компа на круиза излиза един кабел, който влиза в единия пин на буксата на бутона на съединителя.
Другия пин съм го вързал към син/червен кабел на бутона на спирачката. Буксата на бутона на спирачката също е с два проводника, но другия не го помня какви цветове беше.
Уж така е свързването по схема ..
Правилно ли е така или пак не съм разбрал нещо ?
Другия пин съм го вързал към син/червен кабел на бутона на спирачката. Буксата на бутона на спирачката също е с два проводника, но другия не го помня какви цветове беше.
Уж така е свързването по схема ..

Правилно ли е така или пак не съм разбрал нещо ?



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?
ogata написа:Ъм, аз само да кажа, че от компа на круиза излиза един кабел, който влиза в единия пин на буксата на бутона на съединителя.
Другия пин съм го вързал към син/червен кабел на бутона на спирачката. Буксата на бутона на спирачката също е с два проводника, но другия не го помня какви цветове беше.
Уж така е свързването по схема ..
Правилно ли е така или пак не съм разбрал нещо ?
Пълен гъз с краставици


Другият проводник от буксата на бутона за амбреажа се свързва към маса бре, нали това е причината да се бъзикаме, че ако го свържеш директно към маса, без да минава през бутона и натиснеш съединителя докато си с активиран темпомат ще се получи веселба

Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Круиз контрол ? Какво е нужно ?
stony1 написа:Пълен гъз с краставициТи коя схема си гледал
![]()
Другият проводник от буксата на бутона за амбреажа се свързва към маса бре, нали това е причината да се бъзикаме, че ако го свържеш директно към маса, без да минава през бутона и натиснеш съединителя докато си с активиран темпомат ще се получи веселба
Коцето ми я даде тая схема.
Интересното при нея е че всички пинове съвпадат и съответстват като цветове. Нищо че е за е32


Картинката по-долу аз я разбирам така:
Мост между кафяво/черния/белия на суича на съединителя и червен/син на суича на спирачките

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани