Демпферна шайба - проверявайте
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Демпферна шайба - проверявайте
totopz написа:До сега каквато и кола да съм имал не съм сменял подобна шайба. Щом тук има такава голяма тема, че трябва да се сменява и то на не много километри значи си е проблемна. Отделно цена от 600 лв. както каза някой ми се вижда много като за консуматив.
Иначе просто питам защото съм се залилил за 320d или 330xd и искам да знам какво да гледам по колата.
200-250 000 не са малко километри....а имай предвид,че повече са х2 - с две думи,си е евтин консуматив,който ти дава гаранция,че следващите поне 150 000км няма да я сменяш..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Демпферна шайба - проверявайте
Gqbriel написа:totopz написа:До сега каквато и кола да съм имал не съм сменял подобна шайба. Щом тук има такава голяма тема, че трябва да се сменява и то на не много километри значи си е проблемна. Отделно цена от 600 лв. както каза някой ми се вижда много като за консуматив.
Иначе просто питам защото съм се залилил за 320d или 330xd и искам да знам какво да гледам по колата.
200-250 000 не са малко километри....а имай предвид,че повече са х2 - с две думи,си е евтин консуматив,който ти дава гаранция,че следващите поне 150 000км няма да я сменяш..
А бе все едно съединител сменяш само където е по-скъпа.

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Демпферна шайба - проверявайте
JTD написа:Gqbriel написа:totopz написа:До сега каквато и кола да съм имал не съм сменял подобна шайба. Щом тук има такава голяма тема, че трябва да се сменява и то на не много километри значи си е проблемна. Отделно цена от 600 лв. както каза някой ми се вижда много като за консуматив.
Иначе просто питам защото съм се залилил за 320d или 330xd и искам да знам какво да гледам по колата.
200-250 000 не са малко километри....а имай предвид,че повече са х2 - с две думи,си е евтин консуматив,който ти дава гаранция,че следващите поне 150 000км няма да я сменяш..
А бе все едно съединител сменяш само където е по-скъпа.
Ако сменяш ОЕМ ,разликата не е голяма


Съединителче ОЕМ 2.0д 150 - 830.42 BGN

Демпфер - 2ка -654.85 BGN 3ка - 935.47 BGN
Или с други думи ОЕМ носачи + аморт + съединител + демпфер + маховик = Е46 секънд хенд с М паркет

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Демпферна шайба - проверявайте
След смяна с оригинална шайба, пак прискръцва при изгасяне...имам една последна надежда...не съм сменял оптегача на ремъка. Струва ми се, че си е добре, но може и самата пружина да е отслабнала.
Двете рокли са сменени и ремъка е сменен с Continental 6PK 2077.
...мъка
Двете рокли са сменени и ремъка е сменен с Continental 6PK 2077.
...мъка
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Демпферна шайба - проверявайте
vvasilev1 написа:След смяна с оригинална шайба, пак прискръцва при изгасяне...имам една последна надежда...не съм сменял оптегача на ремъка. Струва ми се, че си е добре, но може и самата пружина да е отслабнала.
Двете рокли са сменени и ремъка е сменен с Continental 6PK 2077.
...мъка
Обтегача,понякога има остатъчни следи от старите ремъци и като сложиш всичко ново,ако не го смениш пак ще присвирва от време на време
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Демпферна шайба - проверявайте
Леглото в обтегача, през който минава оста на ролката се деформира.
Говоря за този отвор на обтегач от този вид:

Следователно ролката отпред стои под ъгъл и износва и ремъка много по-бързо и съответно просвирва като страничен ефект.
За това много се чудя като гледам как 80% от колегите тук се хвалят, че си били сменили ремъците и ролките, а обтегачите кучета ги яли.
Ами ще свири, няма къде да ходи.
Говоря за този отвор на обтегач от този вид:

Следователно ролката отпред стои под ъгъл и износва и ремъка много по-бързо и съответно просвирва като страничен ефект.
За това много се чудя като гледам как 80% от колегите тук се хвалят, че си били сменили ремъците и ролките, а обтегачите кучета ги яли.
Ами ще свири, няма къде да ходи.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Демпферна шайба - проверявайте
Да си призная тоя пусти оптегач (INNA-70 лв.) го возя в багажника от шест месеца
Даже купих някаква оригинална гумичка от БМВ, дето е като уплътнение за 7-8 лева.
Майстора каза, че натиска бил ОК и се отказахме да го сменяме ама...май пак ще се ходи на операционната.
Друг виден майстор Беемвист сподели, че ОЕМ ремъка бил най-добрия вариант.
Аз купих Conti...уж е същото като ОЕМ???..малко по-къс е 2077 вместо 2080???

Даже купих някаква оригинална гумичка от БМВ, дето е като уплътнение за 7-8 лева.
Майстора каза, че натиска бил ОК и се отказахме да го сменяме ама...май пак ще се ходи на операционната.
Друг виден майстор Беемвист сподели, че ОЕМ ремъка бил най-добрия вариант.
Аз купих Conti...уж е същото като ОЕМ???..малко по-къс е 2077 вместо 2080???
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Демпферна шайба - проверявайте
С оем шайба оем ремък...2080
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Демпферна шайба - проверявайте
...аха сега нови 70-80 лева за ОЕМ 2080!
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Демпферна шайба - проверявайте
Gqbriel написа:С оем шайба оем ремък...2080
точно така. за да има 2 години гаранция ОЕМ шайбата, Дару Кар ми казаха, че задължително трябва да сменя и ремъците...фактурата отиде 4 цифрена, но така се прави по принцип + нови болтове за шайбата...така, че има значение

"Чемодан, вокзал, Москва"
- nava6i
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 3.05.2012
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d
Re: Демпферна шайба - проверявайте
Колега.много вероятно е проблема,да не идва и от обтегача.Аз го смених преди 1м.-промяна никаква.При мен прискърцването се появи след обслужването на а-ла.Сложих същият ремък-conti 2080,със с старият ремък нямах проблем!vvasilev1 написа:Да си призная тоя пусти оптегач (INNA-70 лв.) го возя в багажника от шест месеца![]()
Даже купих някаква оригинална гумичка от БМВ, дето е като уплътнение за 7-8 лева.
Майстора каза, че натиска бил ОК и се отказахме да го сменяме ама...май пак ще се ходи на операционната.
Друг виден майстор Беемвист сподели, че ОЕМ ремъка бил най-добрия вариант.
Аз купих Conti...уж е същото като ОЕМ???..малко по-къс е 2077 вместо 2080???

- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Демпферна шайба - проверявайте
nava6i написа:Колега.много вероятно е проблема,да не идва и от обтегача.Аз го смених преди 1м.-промяна никаква.При мен прискърцването се появи след обслужването на а-ла.Сложих същият ремък-conti 2080,със с старият ремък нямах проблем!vvasilev1 написа:Да си призная тоя пусти оптегач (INNA-70 лв.) го возя в багажника от шест месеца![]()
Даже купих някаква оригинална гумичка от БМВ, дето е като уплътнение за 7-8 лева.
Майстора каза, че натиска бил ОК и се отказахме да го сменяме ама...май пак ще се ходи на операционната.
Друг виден майстор Беемвист сподели, че ОЕМ ремъка бил най-добрия вариант.
Аз купих Conti...уж е същото като ОЕМ???..малко по-къс е 2077 вместо 2080???
Какво си обслужвал колега, че не разбрах?
Алтернатора ли?
Ако е той, значи сме братя по проблем.
И аз преди да обслужа алтернатора нямах проблем мамка му???
- nava6i
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 3.05.2012
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d
Re: Демпферна шайба - проверявайте
Проблемът започна след смяна-ролки,водна помпа и ремъци.И сега се почна на проба грешка!Лошото на тези коли е,че проба-грешка се отразява зле на джоба!vvasilev1 написа:nava6i написа:Колега.много вероятно е проблема,да не идва и от обтегача.Аз го смених преди 1м.-промяна никаква.При мен прискърцването се появи след обслужването на а-ла.Сложих същият ремък-conti 2080,със с старият ремък нямах проблем!vvasilev1 написа:Да си призная тоя пусти оптегач (INNA-70 лв.) го возя в багажника от шест месеца![]()
Даже купих някаква оригинална гумичка от БМВ, дето е като уплътнение за 7-8 лева.
Майстора каза, че натиска бил ОК и се отказахме да го сменяме ама...май пак ще се ходи на операционната.
Друг виден майстор Беемвист сподели, че ОЕМ ремъка бил най-добрия вариант.
Аз купих Conti...уж е същото като ОЕМ???..малко по-къс е 2077 вместо 2080???
Какво си обслужвал колега, че не разбрах?
Алтернатора ли?
Ако е той, значи сме братя по проблем.
И аз преди да обслужа алтернатора нямах проблем мамка му???
Сега е ред на демпферната шайба

- adko001
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 2.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 320d '03
- Мечтае да кара: E90 V10 Hartge
Re: Демпферна шайба - проверявайте
в такъв случай сменявай смело! и при мен беше така - съвсем леки цепнатини, но всъщност ударите при палене бяха сериозни, след това - наслада 

- nava6i
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 3.05.2012
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d
Re: Демпферна шайба - проверявайте
adko001 написа:в такъв случай сменявай смело! и при мен беше така - съвсем леки цепнатини, но всъщност ударите при палене бяха сериозни, след това - наслада
Дааа,колега,насладаа!

След,смяна на демпферна шайба колата "заспа" нищо не свири и пали мекичко!Мога само да съжалявам,че не започнах от нея,но здраве да е!
Иначе,заложих на Corteco,пък,ще видим колко,ще изкара
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани