Загуба на мощност в жегата
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Загуба на мощност в жегата
M10 написа:Хмм аз сложих хидравлика и на усетих разлика, освен че се кара леко и приятно
Това което бих направил е: резервоара за бензинови пари вън, навиваш едно болтче в дросела на мястото на вакуума му. подгрева на дросела и клапана на картерни газове вън, прави се байпас водата да ходи направо от пластмасовия тройник в главата между портовете на 2 и 3 цил. Картерната вентилация също вън - планка на мястото на клапана. Махаш виското и слагаш ел перка, можеш да сложиш датчик на по-ниска температура от моделите само с ел перка. Изолация на интейка - бях ползвал микропореста гума (изолация за тръби), алуминиево фолио и изолирбандпри каране с постоянна скорост целия всмукател беше доста хладен, но изглеждаше ужасно
Винаги е впечатляващо като отвориш капака и видиш тоя целия тунек на живо.
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Загуба на мощност в жегата
ogata написа:И един хост завивал филтърна кутия в станиол
Само ако станиола е от Ауди и коректен за периода.
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Загуба на мощност в жегата
b00st написа:Винаги е впечатляващо като отвориш капака и видиш тоя целия тунек на живо.


- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Загуба на мощност в жегата
M10 написа:b00st написа:Винаги е впечатляващо като отвориш капака и видиш тоя целия тунек на живо.
По-впечатляващо е и да видиш как тоя целия тунек, монтиран в грозна накривена е30ка, която не прилича на кола ти сипва с автовози не ами със стотици метри, жалко че приключих с малолитражните занимания, вече няма да сме в един клас и няма да имаш шансa да се впечатлиш
Щом изключителните постижения от въпросните бакшиш и рапидка тунек интервенции са ти приоритет, няма лошо. Но надали ще се заинтригувам особено от големия пърформанс на изкорубена 30ка худрайд, някак си след 17 спрях да се кефя на тия изпълнения

- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Загуба на мощност в жегата
b00st написа:M10 написа:b00st написа:Винаги е впечатляващо като отвориш капака и видиш тоя целия тунек на живо.
По-впечатляващо е и да видиш как тоя целия тунек, монтиран в грозна накривена е30ка, която не прилича на кола ти сипва с автовози не ами със стотици метри, жалко че приключих с малолитражните занимания, вече няма да сме в един клас и няма да имаш шансa да се впечатлиш
Щом изключителните постижения от въпросните бакшиш и рапидка тунек интервенции са ти приоритет, няма лошо. Но надали ще се заинтригувам особено от големия пърформанс на изкорубена 30ка худрайд, някак си след 17 спрях да се кефя на тия изпълнения
Свидетел съм как караш срещу Лада, така че излизай

При кадърно изведен филтър или направен интейк няма никаква вероятност това да е причината за проблема.

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Загуба на мощност в жегата
In_Memoriam написа:Свидетел съм как караш срещу Лада, така че излизай![]()
Даже се возих в нея


36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани