Загуба на мощност в жегата
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Загуба на мощност в жегата
А климатик пускаш ли много вероятно е той да товари мотора,ако нещо с него не е наред.
- bavaromobila
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 18.11.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 GTS
Re: Загуба на мощност в жегата
Не, стана малък фал наскоро с климатика и в момента не работи. Много е странен проблема....

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Загуба на мощност в жегата
Ако автора- ако под ревизиран мотор имаш предвид, че си се охарчил за нова водна помпа, ролки, ремъци и масълце, това съвсем не означава че си му възкресил умрелите през годините магаренца
. През лятото е нормално да "умре" малко малолитражката, защото въздуха с по-висока температура е по-беден на кислород.
Не се притеснявай.. ей го къде е септември

Не се притеснявай.. ей го къде е септември



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- marto7067
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 2.09.2011
- Местоположение: София/Карлово
- Пол: Мъж
- Кара: с волан от М5
- Мечтае да кара: Scott Gambler 730
Re: Загуба на мощност в жегата
bavaromobila написа:При турбо колите е различно, там разликата по принцип си я има, докато при атмосферните е по-малка разликата.


Не се шашкай и аз съм така-абсолютно нормално е
М42 има 1 метър алуминиеви колектори с подгрев на 2 места...мотора е останал 120 коня, кат сложиш виско и климатик и отидоа 70 коня на колелата

Последна промяна marto7067 на 14 Юли 2014, 23:00, променена общо 1 път
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Загуба на мощност в жегата
2.8ците ни жега усещат, ни климатик, ни виско ... сигурно е от филтъра. 



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- bavaromobila
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 18.11.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 GTS
Re: Загуба на мощност в жегата
Преди година правих основен ремонт на мотора, смени се всичко което трябваше и сега всичко е перфектно. Проблема го имаше и преди ремонта и след, просто сега се наех да го търся по сериозно, защото започна да ме дразни доста. Засега клоня към виското, за друго общо взето не се сещам.

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Загуба на мощност в жегата
Без хидравлика пък как му олеква на моторчето, ако знаете 



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- jorko7120
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 1.12.2011
- Пол: Мъж
- Кара: кво му падне...
- Мечтае да кара: М6 G-power
Re: Загуба на мощност в жегата
И при мен е така и аз съм с виско което допринася за проблема. Но пък мен кефи като преседя на някой дълъг светофар и като тръгна се чува като някъв голям турбо джип
.
За сметка на ръчичките

ogata написа:Без хидравлика пък как му олеква на моторчето, ако знаете
За сметка на ръчичките

- bavaromobila
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 18.11.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 GTS
Re: Загуба на мощност в жегата
Хайде стига спам, хидравлики темп подобни.... идеята ми е, че може да се е прецакало или да не е за тази кола... знам ли 


- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Загуба на мощност в жегата
marto7067 написа:М42 има 1 метър алуминиеви колектори с подгрев на 2 места...мотора е останал 120 коня
Виж го тоя подгрев да не работи нон стоп щом е даже на 2 места.
- bavaromobila
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 18.11.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 GTS
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Загуба на мощност в жегата
След изолация на стоковата филтърната кутия проблема изчезва напълно
лек жокер, понеже тия дни карах без въздуховода левия долу на бронята ... разликата на датчика за външна температура с и без въздуховода (който реално го отделя от коша и му дава възможност да мери "външната" температура, а не тая на загрелия кош от мотора) е над 15гр в плюс при съвсем нормално каране без ръчкания и т.н. когато тепературите скочат прилично над 26гр
т.е. смятайте и какво става с входящия въздух. Миналата година си играх на 2.8 да изолирам кутията защото забелязах разлика лятото примерно като карате следобяд в 16ч при 35+++ гр в Плд и вечер при 26 към 22ч - знам, че е нормало да я има но ме влудяваше. След интервенцията разликата стана вече неуловима поне за мен или е пренебрежима.
Начини за изолация на филтърната кутия има бая, смело действайте -и на спортния филтър ако сте с такъв


Начини за изолация на филтърната кутия има бая, смело действайте -и на спортния филтър ако сте с такъв

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Загуба на мощност в жегата
И един хост завивал филтърна кутия в станиол 



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Загуба на мощност в жегата
bavaromobila написа:Как да проверя този подгрев?
viewtopic.php?f=8&t=204917&hilit=%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5+%D0%B4%D1%80%D0%BE%D1%81%D0%B5%D0%BB
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Загуба на мощност в жегата
ogata написа:Без хидравлика пък как му олеква на моторчето, ако знаете
Хмм аз сложих хидравлика и на усетих разлика, освен че се кара леко и приятно

Това което бих направил е: резервоара за бензинови пари вън, навиваш едно болтче в дросела на мястото на вакуума му. подгрева на дросела и клапана на картерни газове вън, прави се байпас водата да ходи направо от пластмасовия тройник в главата между портовете на 2 и 3 цил. Картерната вентилация също вън - планка на мястото на клапана. Махаш виското и слагаш ел перка, можеш да сложиш датчик на по-ниска температура от моделите само с ел перка. Изолация на интейка - бях ползвал микропореста гума (изолация за тръби), алуминиево фолио и изолирбанд


36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани