Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани

Мнение от Jordana » 19 Юни 2014, 23:23

ставало понякога така и за това мотор никога не се форсирал на място

Това е самата истина .Проблем с дефектиране на компа може и да има , но това е изключително рядък малшанс точно в тоя момент да дефектира .Нагоре някой писа за тарелки и други такива при високите обороти ...ами според мене истината е че пружините не успяват да затворят клапана навреме и буталото го настига .Затова и се удрят изпускателните клапани а не смукателните .Затова на високооборотни китове се слагат усилени пружини и леки части за да се намали инертноста на масата .Скороста на затваряне на клапана не е една и съща през целия му ход , в края е почти на 0 , и като се има предвид че се разминава с буталото на милиметър и по малко всичко е от значение.Пружините не са с линейно усилие върху клапана точно поради горните причини .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 4.09.2009

Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани

Мнение от mitaka21 » 19 Юни 2014, 23:36

MICH__ написа:Възможно е да е компа. Живот и здраве като зглобя моята ще разбера дали работи нормално с него :D Няколко човка ми казват ,че на място ставало понякога така и за това мотор никога не се форсирал на място на прекъсвач когато има тяга нямало проблем :roll: Другите ми съмнения са отностно датчика на коляновия вал който имаше 2мм гняс по него чак се чудя как е работил въобще :mhihi: Друго което ми направи лошо впечатлени е ,че маслената помпа се беше саморазвила и беше почнала веригата да яде от картера отвътре а гайката беше развита 5-6 витки :shock:


Добре че заварих гайката на моята маслена помпа преди да я сложа. :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 395
Регистриран на: 21.12.2009
Кара: М50+++

Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани

Мнение от Radoslav318i » 19 Юни 2014, 23:57

mitaka21 написа:
MICH__ написа:Възможно е да е компа. Живот и здраве като зглобя моята ще разбера дали работи нормално с него :D Няколко човка ми казват ,че на място ставало понякога така и за това мотор никога не се форсирал на място на прекъсвач когато има тяга нямало проблем :roll: Другите ми съмнения са отностно датчика на коляновия вал който имаше 2мм гняс по него чак се чудя как е работил въобще :mhihi: Друго което ми направи лошо впечатлени е ,че маслената помпа се беше саморазвила и беше почнала веригата да яде от картера отвътре а гайката беше развита 5-6 витки :shock:


Добре че заварих гайката на моята маслена помпа преди да я сложа. :confused:

Преди седмица и на мойто м50 в движение на оборот (след яко каране де) светна лампата за маслото :shock: След отваряне на картера се оказа, че въпросната гайка на маслената помпа се беше отвила на цяло. Заварка и гас :ok:
По принцип не псувам! Майкаму да ебаа , кара ми се ново BMW,. а не втора употреба!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани

Мнение от Boyadjiev » 20 Юни 2014, 0:36

Минути за самореклама :oops:
viewtopic.php?f=8&t=330326
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани

Мнение от ~Мишо~ » 20 Юни 2014, 6:42

Не разбрах каква е логиката на място да не сработи прекъсвача, пък на първа (примерно) да няма проблем?

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани

Мнение от Lenco » 20 Юни 2014, 9:21

Това не е механичния регулатор на м20-карбуратор та да не сработи. Който е виждал шайбата в предния край на коляновия вал му е ясно, как електрониката следи оборотите, и колко често в секунда се случва това. Като отпадне датчика на вала май не само няма да се вдигнат оборотите ами ще се вика "пътна помощ"
Не се форсира на място щот ускорението и масите засилват вала, а на първа като изчезне искрата/бензина гумите спират вала веднага.
Не, че не го правим всички :mhihi:
Изображение

ботокс ефект 
Аватар
Мнения: 882
Регистриран на: 5.12.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: черна сянка
Мечтае да кара: още по-черна сянка

Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани

Мнение от Dido_stz » 22 Юни 2014, 12:44

бах тоз прекъсвач, как няма да го форсираме на място, то като картечница, като го чуеш и ти пълни душата....
ама вече няма да го правя, че не ми се хвърлят едни 600 лева отново :oops:
the project is ready....
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани

Мнение от ~Мишо~ » 22 Юни 2014, 15:17

Lenco написа:...Не се форсира на място щот ускорението и масите засилват вала, а на първа като изчезне искрата/бензина гумите спират вала веднага...

Колкото и да го засилват масите и ускорението, ако прекъсвача си работи, няма как да го прескочи мотора...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 561
Регистриран на: 15.04.2007

Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани

Мнение от MICH__ » 22 Юни 2014, 21:22

Склонен съм да се съглася с това за масите ;) Две години го карам мотора само на ограничители http://vbox7.com/play:78d64dd0a2 и не съм имал грижи а на място дали съм го удрял 10тина пъти за тези две години и стана беля :roll:
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв

http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook