Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Моето огледало изглежда по същия начин и няма автоматични затъмнявания. Тоест е обикновено.
Tool - Fear Inoculum
- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Нищо няма там- не се връзва нищо на този отвор . Даже чрез него може да се разбере дали работи коректно клапата .
Като се хване в ръка и перката се затвори до край и едновременно с това се запуши отвора . Ако клапата много бавно започне да си се връща в изходна позиция всичко е ок
Като се хване в ръка и перката се затвори до край и едновременно с това се запуши отвора . Ако клапата много бавно започне да си се връща в изходна позиция всичко е ок

AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- petkov_1990
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 21.02.2008
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Здравейте колеги.
Рядко влизам в форума,поради причината,че има доста малко информация за 520 бензин.Колата ми е на 260 000 реални,карам я от пет години,изминал съм 180 000 и съм сменял само консумативи,но никога не съм сменял горивен филтър.В сервиза ми казват,че нямат горивен филтър.Някой знае ли нещо по въпроса?
Относно клапана за картерните газове,при мен не гореше масло,вървеше нормално,но се появиха доста течове на масло,едва ли не за няколко дни.После сменях гарнитура на капака на клапаните,гарнитура на картера(доста трудоемко беше) и гарнитура на маслоохладителя.Изведнъж просто притече отвсякъде
Рядко влизам в форума,поради причината,че има доста малко информация за 520 бензин.Колата ми е на 260 000 реални,карам я от пет години,изминал съм 180 000 и съм сменял само консумативи,но никога не съм сменял горивен филтър.В сервиза ми казват,че нямат горивен филтър.Някой знае ли нещо по въпроса?
Относно клапана за картерните газове,при мен не гореше масло,вървеше нормално,но се появиха доста течове на масло,едва ли не за няколко дни.После сменях гарнитура на капака на клапаните,гарнитура на картера(доста трудоемко беше) и гарнитура на маслоохладителя.Изведнъж просто притече отвсякъде
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
На първия ти въпрос за бензиновия филтър, има разбира се, аз го семях, отзад се намира почти до задна дясна гума, под 2 кори и един стелеопор.
За филтъра на картерните газове и при мен беше така, течеше от гарнитурата на капака и мисля че тече и от още някъде отдолу, но не съм определил още от къде, и след смяната на филтъра мисля че спря да гори масло, 1000км съм минал, не е мръднало и задното гърне накраиниците са сухи и няма масло по-тях за разлика от преди, много съм доволен след смяната!
За филтъра на картерните газове и при мен беше така, течеше от гарнитурата на капака и мисля че тече и от още някъде отдолу, но не съм определил още от къде, и след смяната на филтъра мисля че спря да гори масло, 1000км съм минал, не е мръднало и задното гърне накраиниците са сухи и няма масло по-тях за разлика от преди, много съм доволен след смяната!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Колега то бая теч си е било
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Колеги вчера някои ми е ужулил колата пред нас леко, но явно точно в датчика за парктроника, вчера започна да свети червено и да свири постоянно, днес уж се беше оправило и пак започна като включа задна и както си паркирам и изведнъж почва да примигва от неговата страна червено, въпроса ми е гледам датчика не е разместен, имам някакво съвсем леко движение като се натисне, може ли да се ремонтира нещо или трябва да купувам нов датчик>?


Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Хлътнал е навътре,не е повреден.Свали борнята и го бутни навънка малко.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Проблема не е от хлътването, аз имам два леко хлътнали и нямам проблеми. Вижда да не е наранен по повърхността, може да се зашкури леко, но най-добре нещо му направи и го прекарай на каско 

- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
При мен този проблем така се разреши с 2 датчика.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Ем да пробва, аз ще щракна мойте, отпред и отзад, но не знам, някой натискал ли ги е, не са ли ги сложили хубаво като са пръскали броните преди мен....знам ли
Шибаното е, че за да ги оправя трябва да свалям бронята.

- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Пробвах да ги зачистя, малко да ги изтаркам и от натиснатото не е, ще си взимам датчик явно, лошото е, че трябва да се сваля бронята бахти то аз ако ще свалям броня да почвам и някаква мброня да си търся така и така!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Така е по-добре, вярвай ми. На Е39ката отпред всичко падаше без броня, а отзад страничните можеха без бронята...разбира се утепляците се възползваха от това удобство и ми ги свалиха, тук няма такива драми.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
То за това мерцедесите сега са масово без лайсните
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Колеги гледах я тези дни с импа-та и ми направи впечатление че алтернатора зарежда на 13.8 и се върти около това число, нормално ли е за е60 това, защото на е36-та ми помня беше си постоянно 14.2!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Nukem написа:Колеги гледах я тези дни с импа-та и ми направи впечатление че алтернатора зарежда на 13.8 и се върти около това число, нормално ли е за е60 това, защото на е36-та ми помня беше си постоянно 14.2!
Не е нормално. Трябва да е 14.7
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани