Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.

Мнение от Emooo » 10 Апр 2014, 12:20

Моето огледало изглежда по същия начин и няма автоматични затъмнявания. Тоест е обикновено.
Tool - Fear Inoculum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3206
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.

Мнение от laviatan » 10 Апр 2014, 15:06

Нищо няма там- не се връзва нищо на този отвор . Даже чрез него може да се разбере дали работи коректно клапата .
Като се хване в ръка и перката се затвори до край и едновременно с това се запуши отвора . Ако клапата много бавно започне да си се връща в изходна позиция всичко е ок :mhihi:
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 21.02.2008

Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.

Мнение от petkov_1990 » 14 Апр 2014, 13:58

Здравейте колеги.
Рядко влизам в форума,поради причината,че има доста малко информация за 520 бензин.Колата ми е на 260 000 реални,карам я от пет години,изминал съм 180 000 и съм сменял само консумативи,но никога не съм сменял горивен филтър.В сервиза ми казват,че нямат горивен филтър.Някой знае ли нещо по въпроса?

Относно клапана за картерните газове,при мен не гореше масло,вървеше нормално,но се появиха доста течове на масло,едва ли не за няколко дни.После сменях гарнитура на капака на клапаните,гарнитура на картера(доста трудоемко беше) и гарнитура на маслоохладителя.Изведнъж просто притече отвсякъде

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.

Мнение от Nukem » 15 Апр 2014, 11:37

На първия ти въпрос за бензиновия филтър, има разбира се, аз го семях, отзад се намира почти до задна дясна гума, под 2 кори и един стелеопор.
За филтъра на картерните газове и при мен беше така, течеше от гарнитурата на капака и мисля че тече и от още някъде отдолу, но не съм определил още от къде, и след смяната на филтъра мисля че спря да гори масло, 1000км съм минал, не е мръднало и задното гърне накраиниците са сухи и няма масло по-тях за разлика от преди, много съм доволен след смяната!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.

Мнение от adovet » 15 Апр 2014, 11:57

Колега то бая теч си е било

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.

Мнение от Nukem » 13 Юни 2014, 8:26

Колеги вчера някои ми е ужулил колата пред нас леко, но явно точно в датчика за парктроника, вчера започна да свети червено и да свири постоянно, днес уж се беше оправило и пак започна като включа задна и както си паркирам и изведнъж почва да примигва от неговата страна червено, въпроса ми е гледам датчика не е разместен, имам някакво съвсем леко движение като се натисне, може ли да се ремонтира нещо или трябва да купувам нов датчик>?
Изображение
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 10.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: AUDI S8
Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago

Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.

Мнение от timur_lenk » 13 Юни 2014, 13:55

Хлътнал е навътре,не е повреден.Свали борнята и го бутни навънка малко.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.

Мнение от iceblast » 13 Юни 2014, 15:32

Проблема не е от хлътването, аз имам два леко хлътнали и нямам проблеми. Вижда да не е наранен по повърхността, може да се зашкури леко, но най-добре нещо му направи и го прекарай на каско :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 10.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: AUDI S8
Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago

Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.

Мнение от timur_lenk » 13 Юни 2014, 15:41

При мен този проблем така се разреши с 2 датчика.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.

Мнение от iceblast » 13 Юни 2014, 15:51

Ем да пробва, аз ще щракна мойте, отпред и отзад, но не знам, някой натискал ли ги е, не са ли ги сложили хубаво като са пръскали броните преди мен....знам ли :dunno: Шибаното е, че за да ги оправя трябва да свалям бронята.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.

Мнение от Nukem » 13 Юни 2014, 16:10

Пробвах да ги зачистя, малко да ги изтаркам и от натиснатото не е, ще си взимам датчик явно, лошото е, че трябва да се сваля бронята бахти то аз ако ще свалям броня да почвам и някаква мброня да си търся така и така!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.

Мнение от iceblast » 13 Юни 2014, 16:53

Така е по-добре, вярвай ми. На Е39ката отпред всичко падаше без броня, а отзад страничните можеха без бронята...разбира се утепляците се възползваха от това удобство и ми ги свалиха, тук няма такива драми.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.

Мнение от adovet » 14 Юни 2014, 8:08

То за това мерцедесите сега са масово без лайсните ;)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.

Мнение от Nukem » 17 Юли 2014, 12:29

Колеги гледах я тези дни с импа-та и ми направи впечатление че алтернатора зарежда на 13.8 и се върти около това число, нормално ли е за е60 това, защото на е36-та ми помня беше си постоянно 14.2!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.

Мнение от adovet » 18 Юли 2014, 16:39

Nukem написа:Колеги гледах я тези дни с импа-та и ми направи впечатление че алтернатора зарежда на 13.8 и се върти около това число, нормално ли е за е60 това, защото на е36-та ми помня беше си постоянно 14.2!

Не е нормално. Трябва да е 14.7

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook