Темата е за триене

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 202
Регистриран на: 25.09.2011
Местоположение: Сливница(БЪЛГАРИЯ)
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 525D
Мечтае да кара: BMW M5 Competition

Темата е за триене

Мнение от Amateur » 29 Май 2014, 17:16

Здравейте автомобила е Е36 316-ска 95 година интересува ме перката на климатичния радиатор която е с дифузор като включа климатика сама ли трябва да се пуска?Че моята нещо не тръгва
Последна промяна Amateur на 30 Май 2014, 13:05, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 25.11.2008
Местоположение: Sofia
Кара: е36 М43

Re: Питане за перка климатик

Мнение от no.breaks » 29 Май 2014, 21:41

Ако колата няма виско има само една перка която е и за климатика и за охлаждане на двигателя, включване се винаги с пускане на климатика, ако не се включва перката първо провери бушоните, релетата и самата букса която е долу на перката с 3-те пина! Най-често буксата се зацапва поне при мен е така разкачия и я провери, ако другите неща са наред свали перката и я пробвай директно с ток от акумулатора дали ще тръгне. Доколкото си спомням релетата са две, за бушоните не съм сигурен, но май пак няколко бяха. По някаква причина обаче, ако климатика ти е сдал нещо или няма фреон тогава не съм сигурен, че перката ще тръгне дори и да е наред. Доколкото съм запознат на перките има резистор, който аз нямам, моята е малко по нова и съм само с електрическа перка, на която го няма. Ако ти го имаш и се е развалил просто перката се включва директно на 2-рата степен, както и когато се пусне климатика пак трябва да се пуска 2-рата степен. Когато колата загрее пуска ли се перката? :yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 202
Регистриран на: 25.09.2011
Местоположение: Сливница(БЪЛГАРИЯ)
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 525D
Мечтае да кара: BMW M5 Competition

Re: Питане за перка климатик

Мнение от Amateur » 30 Май 2014, 11:11

no.breaks написа:Ако колата няма виско има само една перка която е и за климатика и за охлаждане на двигателя, включване се винаги с пускане на климатика, ако не се включва перката първо провери бушоните, релетата и самата букса която е долу на перката с 3-те пина! Най-често буксата се зацапва поне при мен е така разкачия и я провери, ако другите неща са наред свали перката и я пробвай директно с ток от акумулатора дали ще тръгне. Доколкото си спомням релетата са две, за бушоните не съм сигурен, но май пак няколко бяха. По някаква причина обаче, ако климатика ти е сдал нещо или няма фреон тогава не съм сигурен, че перката ще тръгне дори и да е наред. Доколкото съм запознат на перките има резистор, който аз нямам, моята е малко по нова и съм само с електрическа перка, на която го няма. Ако ти го имаш и се е развалил просто перката се включва директно на 2-рата степен, както и когато се пусне климатика пак трябва да се пуска 2-рата степен. Когато колата загрее пуска ли се перката? :yes:




Благодаря за отговора колега,автомобила има фреон вчера е зареден студи перфектно вътре но докато настройвахме нещата автомобила работеше на място и перката не се включваше,налягането беше високо и с маркуч с вода намокрихме радиатора и налягането падна,сега ще зачистя буксата на перката и ще прегледам бушоните и евентуално ще я пробвам директно на акомулатора

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Темата е за триене

Мнение от bum_bum » 30 Май 2014, 14:41

Колега, върни си първоначалното име на темата ако обичаш.
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook