Темата е за триене
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- Amateur
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 25.09.2011
- Местоположение: Сливница(БЪЛГАРИЯ)
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 525D
- Мечтае да кара: BMW M5 Competition
Темата е за триене
Здравейте автомобила е Е36 316-ска 95 година интересува ме перката на климатичния радиатор която е с дифузор като включа климатика сама ли трябва да се пуска?Че моята нещо не тръгва
Последна промяна Amateur на 30 Май 2014, 13:05, променена общо 1 път
- no.breaks
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 25.11.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: е36 М43
Re: Питане за перка климатик
Ако колата няма виско има само една перка която е и за климатика и за охлаждане на двигателя, включване се винаги с пускане на климатика, ако не се включва перката първо провери бушоните, релетата и самата букса която е долу на перката с 3-те пина! Най-често буксата се зацапва поне при мен е така разкачия и я провери, ако другите неща са наред свали перката и я пробвай директно с ток от акумулатора дали ще тръгне. Доколкото си спомням релетата са две, за бушоните не съм сигурен, но май пак няколко бяха. По някаква причина обаче, ако климатика ти е сдал нещо или няма фреон тогава не съм сигурен, че перката ще тръгне дори и да е наред. Доколкото съм запознат на перките има резистор, който аз нямам, моята е малко по нова и съм само с електрическа перка, на която го няма. Ако ти го имаш и се е развалил просто перката се включва директно на 2-рата степен, както и когато се пусне климатика пак трябва да се пуска 2-рата степен. Когато колата загрее пуска ли се перката? 

- Amateur
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 25.09.2011
- Местоположение: Сливница(БЪЛГАРИЯ)
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 525D
- Мечтае да кара: BMW M5 Competition
Re: Питане за перка климатик
no.breaks написа:Ако колата няма виско има само една перка която е и за климатика и за охлаждане на двигателя, включване се винаги с пускане на климатика, ако не се включва перката първо провери бушоните, релетата и самата букса която е долу на перката с 3-те пина! Най-често буксата се зацапва поне при мен е така разкачия и я провери, ако другите неща са наред свали перката и я пробвай директно с ток от акумулатора дали ще тръгне. Доколкото си спомням релетата са две, за бушоните не съм сигурен, но май пак няколко бяха. По някаква причина обаче, ако климатика ти е сдал нещо или няма фреон тогава не съм сигурен, че перката ще тръгне дори и да е наред. Доколкото съм запознат на перките има резистор, който аз нямам, моята е малко по нова и съм само с електрическа перка, на която го няма. Ако ти го имаш и се е развалил просто перката се включва директно на 2-рата степен, както и когато се пусне климатика пак трябва да се пуска 2-рата степен. Когато колата загрее пуска ли се перката?
Благодаря за отговора колега,автомобила има фреон вчера е зареден студи перфектно вътре но докато настройвахме нещата автомобила работеше на място и перката не се включваше,налягането беше високо и с маркуч с вода намокрихме радиатора и налягането падна,сега ще зачистя буксата на перката и ще прегледам бушоните и евентуално ще я пробвам директно на акомулатора
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани