м52б28 пали от 3-ия път студена сутрин

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 25.10.2009
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: M50B20 E36
Мечтае да кара: M3

м52б28 пали от 3-ия път студена сутрин

Мнение от jorji6i6i » 09 Май 2014, 19:58

здравейте колеги
карам е36 328 м52 двигателя е присаден от автоматик и се кара ръчка.... и имам проблем
сутрин пали от третото завъртане на стартер????? ако задържа стартера пали след около 6-7 секуйнди и пали колебливо на няколко цилиндъра и после всички ???? все едно не стига бензин???

мисля дали помпата изпуска налягане или някой дюза изпуска горивото от рейката ???

друг симптом е че се форсира при превключване на предавките и топла пък пали на 2000 оборота и след 10 секунди пада на 800????

може ли да дърпа въздух отнякъде или е клапана за картерни газове ??

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: м52б28 пали от 3-ия път студена сутрин

Мнение от Lenco » 09 Май 2014, 20:37

Ако те съмнява помпата, дай контакт за 5 секунди и изключи, след 10сек повтори и после пак за трети път.
Ако чуваш релето на компа и помпата може да се ориентираш по тях, на контакт помпата работи 2-3 сек и изключва, но повторно заработва след почивка от 5-10 сек.
Така ще се ориентираш дали е помпа или продължаваш напред.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 13.06.2013
Пол: Мъж
Кара: 323 ci

Re: м52б28 пали от 3-ия път студена сутрин

Мнение от zlatisum » 09 Май 2014, 21:35

Звучи ми като клапан картерни газове, колега, не е толкова скъп, лесен е за смяна точно на м52. Мога да дам насоки за смяната му без да се смъква всмукателя. Да не говорим, че като цяло е хубаво да се смени, тъй като е консуматив.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: м52б28 пали от 3-ия път студена сутрин

Мнение от zvetiko » 10 Май 2014, 9:51

jorji6i6i написа:здравейте колеги
карам е36 328 м52 двигателя е присаден от автоматик и се кара ръчка.... и имам проблем
сутрин пали от третото завъртане на стартер????? ако задържа стартера пали след около 6-7 секуйнди и пали колебливо на няколко цилиндъра и после всички ???? все едно не стига бензин???

мисля дали помпата изпуска налягане или някой дюза изпуска горивото от рейката ???

друг симптом е че се форсира при превключване на предавките и топла пък пали на 2000 оборота и след 10 секунди пада на 800????

може ли да дърпа въздух отнякъде или е клапана за картерни газове ??



Колега, проблема може да се дължи на прекалено много причини и без компютърна диагностика и проверка с уред на горивоподаването, може би няма да се получи.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 25.10.2009
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: M50B20 E36
Мечтае да кара: M3

Re: м52б28 пали от 3-ия път студена сутрин

Мнение от jorji6i6i » 24 Май 2014, 15:12

оказа се че нямам гориво в рейката сутрин
явно бензина са стича обратно в резевоара

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 24.04.2012
Пол: Мъж

Re: м52б28 пали от 3-ия път студена сутрин

Мнение от nikocom » 26 Май 2014, 22:01

Аз имах подобен проблем и се оказа регулатора на горивото на рейката обаче на м43 (не съм сигурен дали на 2.8 го има същия ) беше пробил и смучеше гориво и давеше

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook