м52б28 пали от 3-ия път студена сутрин
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
м52б28 пали от 3-ия път студена сутрин
здравейте колеги
карам е36 328 м52 двигателя е присаден от автоматик и се кара ръчка.... и имам проблем
сутрин пали от третото завъртане на стартер????? ако задържа стартера пали след около 6-7 секуйнди и пали колебливо на няколко цилиндъра и после всички ???? все едно не стига бензин???
мисля дали помпата изпуска налягане или някой дюза изпуска горивото от рейката ???
друг симптом е че се форсира при превключване на предавките и топла пък пали на 2000 оборота и след 10 секунди пада на 800????
може ли да дърпа въздух отнякъде или е клапана за картерни газове ??
карам е36 328 м52 двигателя е присаден от автоматик и се кара ръчка.... и имам проблем
сутрин пали от третото завъртане на стартер????? ако задържа стартера пали след около 6-7 секуйнди и пали колебливо на няколко цилиндъра и после всички ???? все едно не стига бензин???
мисля дали помпата изпуска налягане или някой дюза изпуска горивото от рейката ???
друг симптом е че се форсира при превключване на предавките и топла пък пали на 2000 оборота и след 10 секунди пада на 800????
може ли да дърпа въздух отнякъде или е клапана за картерни газове ??
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: м52б28 пали от 3-ия път студена сутрин
Ако те съмнява помпата, дай контакт за 5 секунди и изключи, след 10сек повтори и после пак за трети път.
Ако чуваш релето на компа и помпата може да се ориентираш по тях, на контакт помпата работи 2-3 сек и изключва, но повторно заработва след почивка от 5-10 сек.
Така ще се ориентираш дали е помпа или продължаваш напред.
Ако чуваш релето на компа и помпата може да се ориентираш по тях, на контакт помпата работи 2-3 сек и изключва, но повторно заработва след почивка от 5-10 сек.
Така ще се ориентираш дали е помпа или продължаваш напред.
Re: м52б28 пали от 3-ия път студена сутрин
Звучи ми като клапан картерни газове, колега, не е толкова скъп, лесен е за смяна точно на м52. Мога да дам насоки за смяната му без да се смъква всмукателя. Да не говорим, че като цяло е хубаво да се смени, тъй като е консуматив.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: м52б28 пали от 3-ия път студена сутрин
jorji6i6i написа:здравейте колеги
карам е36 328 м52 двигателя е присаден от автоматик и се кара ръчка.... и имам проблем
сутрин пали от третото завъртане на стартер????? ако задържа стартера пали след около 6-7 секуйнди и пали колебливо на няколко цилиндъра и после всички ???? все едно не стига бензин???
мисля дали помпата изпуска налягане или някой дюза изпуска горивото от рейката ???
друг симптом е че се форсира при превключване на предавките и топла пък пали на 2000 оборота и след 10 секунди пада на 800????
може ли да дърпа въздух отнякъде или е клапана за картерни газове ??
Колега, проблема може да се дължи на прекалено много причини и без компютърна диагностика и проверка с уред на горивоподаването, може би няма да се получи.
- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
Re: м52б28 пали от 3-ия път студена сутрин
оказа се че нямам гориво в рейката сутрин
явно бензина са стича обратно в резевоара
явно бензина са стича обратно в резевоара
Re: м52б28 пали от 3-ия път студена сутрин
Аз имах подобен проблем и се оказа регулатора на горивото на рейката обаче на м43 (не съм сигурен дали на 2.8 го има същия ) беше пробил и смучеше гориво и давеше
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани