Проблем с мощност моля за помощ.
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем с мощност моля за помощ.
Здравейте колеги моля за помощ закъсах го с мойта кола Е60 525Д 2004 година имам я от 2 години и имам много странен проблем. Когато колата загрее хубаво като я покарам не винаги но често изведнъж променя звука който издава от гърнетата смисъл става по плътен бучащ и някак си губи ряза си в ниски обороти до 2500 няма я тази плавност на ускорение а някак си се мъчи да качи до 2500 трябва да я настъпя докрай и вече на високи се развърта и си върви много но до тези обороти се мъчи някак си усеща се знаете как е като карате една кола се усеща и най малката променя а това направо ме съсипва от нерви като се запъне така. Мислех че е от катализатора но го махнах не беше запушен и пак го прави също така и този втория филтър е махнат още като я взех ДПФ мисля че се казваше нямам го и него. Също така като стане така забелязвам леко пушене на бял пушек който като си работи нормално го няма грам въобще не пуши. Другото което забелязвам е че от последното гърне излиза само от едната цеф другата грам незнам така ли е за декорация или е запушена и възможно ли е това. Моля помогнете незнам от какво вече може да е предложете какво да му търся и правя. Четох че се прави софтуерно изключване на катализатор и дпф възможно ли е колата да си пуска възстановяване на ДПФ който го няма и затова да се тормози така след като го няма и го прави напразно. Аз я взех така без този дпф. Моля предложете на къде да се насоча че незнам какво да правя може ли да има запушване по гърнетата след този ДПФ филтър знам ли. Прави го това само когато загреее доста добре колата.
- DiGital
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Проблем с мощност моля за помощ.
Трябва да се изключи софтуерно ДПФ филтъра.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
Re: Проблем с мощност моля за помощ.
Да трябва да се премахне и софтуерно, но ако не му е направен изобщо ъпдейт на софта щеше да има по-големи проблеми, колата ще влиза в аварийни режими и т.н. а колегата твърди че се случва рядко и си я кара от 2 години. Да има варянт ъпдейта да е калпав. А някави други проблеми, гори ли ти масло? Инсталирай си една диагностика, виж какви грешки дава. Покараи и като започне да го прави това я закачи пак.
- hol1gans
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Проблем с мощност моля за помощ.
И при мен се получи същия проблем, но аз съм с премахнат дпф и се оказа от така наречения мап сензор, който е на колекторите. Провери дали да не ти са е спукала гумичката и ги изчисти. Почти съм сигурен, че е от това. Пиши за резултата.
Re: Проблем с мощност моля за помощ.
hol1gans написа:И при мен се получи същия проблем, но аз съм с премахнат дпф и се оказа от така наречения мап сензор, който е на колекторите. Провери дали да не ти са е спукала гумичката и ги изчисти. Почти съм сигурен, че е от това. Пиши за резултата.
Този сензор при мен много лесно се мърда .Нормално ли е така?Какво е уплътнението о-пръстен ли?
- vgza
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 15.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: A7
Re: Проблем с мощност моля за помощ.
memorex написа:hol1gans написа:И при мен се получи същия проблем, но аз съм с премахнат дпф и се оказа от така наречения мап сензор, който е на колекторите. Провери дали да не ти са е спукала гумичката и ги изчисти. Почти съм сигурен, че е от това. Пиши за резултата.
Този сензор при мен много лесно се мърда .Нормално ли е така?Какво е уплътнението о-пръстен ли?
Погледни темата ми за загуба на мощност. Има го сниман какво представлява и къде се намира. Струва 10лв
Re: Проблем с мощност моля за помощ.
Мерси за подсещането,видях го.Ще взема да го сменя профилактично щом е 10 лв.А има ли след смяната компютърни истории ?
- vgza
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 15.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: A7
Re: Проблем с мощност моля за помощ.
memorex написа:Мерси за подсещането,видях го.Ще взема да го сменя профилактично щом е 10 лв.А има ли след смяната компютърни истории ?
Не. Даже като се скъса не ми свитна чек енджина. Просто колата спря да върви. Предполагам, че е било почнало да се къса от доста време, тъй като преди ми миришеше на изгорели газове в купето, никой не намери откъде идва, а след като смених гумата смрадта изчезна. А колата колко повече върви, просто не е истина. До 110-120 ми мига тракшъна

Re: Проблем с мощност моля за помощ.
Здравейте колеги направи ме съсипа тая кола сега за касмет се набутах в София в най голямите задръствания и за пръв път както написа колегата колата толкова умря че влезна в авариен режим reduced power engine fault но след като изгасих за колата о пак запалих се оправи. Но пак така се мъчеше и в место на моменти димеше много бял пушек за няколко секунди и така през няколко минути. Също така сега като каза за газове в купето и аз ги имам последно време доста често но незнаех от какво е. Сега като се прибера ще видя темата ти за мап датчика дано се оправи направо се моля да е от това. Извинете ме ако има грешки защото пиша от телефона от колата 

- hol1gans
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Проблем с мощност моля за помощ.
Днес проверих за мап сензора, и намерих само оригинален на 117лв. Бях чул по форума че е към 80лв? Вие на каква цена го закупите?
Re: Проблем с мощност моля за помощ.
Здравейте отново веднага след като се прибрах го погледах този мап датчик на колекторите отгоре до 6 цилиндър седи си и е платно няма проблем не виждам да изпуска или да има накакъв проблем. За тест го махнах и го изключих от буксата и направих едно кръгче да видя как е без него и нямаше никаква мощност дори на високи обороти след като го сложих си доиде мощноста но пак така в ниски не върви и се мъчи усети се някак си разлика в високите обороти направо пускаше блокажите като се разварти яко но пак казвам на ниски ужас супер мъки и бучи. Усетих и друго при пускана на газта се чува доста по силно и странно като изпускане на налягането на турбото като работи нормално го изпуска бързо и много тихичко а сега по продължително и по шумно пипвам газта и веднага щом пуска се чува това изпускане дори при леко подаване на газта. Какво да правя давайте съвети щом не е мап датчика какво да правя да ходя да ми изключат ДПФ филтъра ли какво да правя. МЕрси предварително
- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: Проблем с мощност моля за помощ.
kukievil написа:Здравейте колеги моля за помощ закъсах го с мойта кола Е60 525Д 2004 година имам я от 2 години и имам много странен проблем. Когато колата загрее хубаво като я покарам не винаги но често изведнъж променя звука който издава от гърнетата смисъл става по плътен бучащ и някак си губи ряза си в ниски обороти до 2500 няма я тази плавност на ускорение а някак си се мъчи да качи до 2500 трябва да я настъпя докрай и вече на високи се развърта и си върви много но до тези обороти се мъчи някак си усеща се знаете как е като карате една кола се усеща и най малката променя а това направо ме съсипва от нерви като се запъне така. Мислех че е от катализатора но го махнах не беше запушен и пак го прави също така и този втория филтър е махнат още като я взех ДПФ мисля че се казваше нямам го и него. Също така като стане така забелязвам леко пушене на бял пушек който като си работи нормално го няма грам въобще не пуши. Другото което забелязвам е че от последното гърне излиза само от едната цеф другата грам незнам така ли е за декорация или е запушена и възможно ли е това. Моля помогнете незнам от какво вече може да е предложете какво да му търся и правя. Четох че се прави софтуерно изключване на катализатор и дпф възможно ли е колата да си пуска възстановяване на ДПФ който го няма и затова да се тормози така след като го няма и го прави напразно. Аз я взех така без този дпф. Моля предложете на къде да се насоча че незнам какво да правя може ли да има запушване по гърнетата след този ДПФ филтър знам ли. Прави го това само когато загреее доста добре колата.
Ако не пуснеме РС няма как някой да ти помогне.
Последна промяна timur_lenk на 22 Май 2014, 22:30, променена общо 1 път
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- vgza
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 15.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: A7
Re: Проблем с мощност моля за помощ.
iceblast написа:Не е от сензора, просто си изтъркал гумите
Не съм




Re: Проблем с мощност моля за помощ.
Моля погледнете 2та ми поста по нагоре писъх ги вчера а излезнаха чак сега и то нагоре в коментарите и никой не ги видя нз защо става така. Моля помагайте.
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани