ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- e30coupe
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 4.05.2013
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: Луда бабичка 1984г.
- Мечтае да кара: Бмв е30 м3 и Ford Mustang Shelby GT 500 1967г.
- Детайли за колата: Дърта жигачка с голямо сърце :Д
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
kokala написа:e30coupe написа:Колеги смъкнах някак си люкаобаче за сега само жилото ще сменя щото много се е износило и не дига на горе, има още време за ел.люк викам поне до тогаз да оправя жилото, но стигнах до смъкване на самото жило, но неможах да го смъкна понеже незнам от тук на татак как са нещата това едно цяло ли е или се смъква, ако се смъква то как става.. почти към края съм, но ....
![]()
Пилни го отстрани с флекса да го изтъниш и ще го махнеш лесно. Аз така го махнах.
Даже малко го преправях, че го взех от двоен стоп а се оказа, че е по-къс та му сложих броня от жило да е наравно с другия.
Това дето си го снимкал го търся



Fuck new models cars ! I'm riding old school !
http://www.youtube.com/watch?v=nIDB7htM0Wg
Ерих Фром: „Човекът е станал свръхчовек… Но свръхчовекът със свръхчовешка мощ не се е извисил до равнището на свръхчовешки разум. Колкото по-могъщ става, толкова повече обеднява духовно… Трябва да се разбуди съвестта ни и да осъзнаем, че колкото повече се превръщаме в свръхчовеци, толкова по-безчовечни ставаме.“
http://www.youtube.com/watch?v=nIDB7htM0Wg
Ерих Фром: „Човекът е станал свръхчовек… Но свръхчовекът със свръхчовешка мощ не се е извисил до равнището на свръхчовешки разум. Колкото по-могъщ става, толкова повече обеднява духовно… Трябва да се разбуди съвестта ни и да осъзнаем, че колкото повече се превръщаме в свръхчовеци, толкова по-безчовечни ставаме.“
- kokala
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 1.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2 - BMW E30 touring
- Мечтае да кара: BMW E30 катафалка
- Детайли за колата: Детайлите са перфектни.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
От двоен и троен стоп, както плъзгачите са различни така и жилата.
Я кажи после как го капсулова на края?
Я кажи после как го капсулова на края?


- e30coupe
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 4.05.2013
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: Луда бабичка 1984г.
- Мечтае да кара: Бмв е30 м3 и Ford Mustang Shelby GT 500 1967г.
- Детайли за колата: Дърта жигачка с голямо сърце :Д
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
моята е двоен стоп ако на някой му се намира ляв плъзгач нека да пише
ще ти ги снимам
да видиш как станало малко го по българих ама е такова жилото неможах да измисля др.начин 



Fuck new models cars ! I'm riding old school !
http://www.youtube.com/watch?v=nIDB7htM0Wg
Ерих Фром: „Човекът е станал свръхчовек… Но свръхчовекът със свръхчовешка мощ не се е извисил до равнището на свръхчовешки разум. Колкото по-могъщ става, толкова повече обеднява духовно… Трябва да се разбуди съвестта ни и да осъзнаем, че колкото повече се превръщаме в свръхчовеци, толкова по-безчовечни ставаме.“
http://www.youtube.com/watch?v=nIDB7htM0Wg
Ерих Фром: „Човекът е станал свръхчовек… Но свръхчовекът със свръхчовешка мощ не се е извисил до равнището на свръхчовешки разум. Колкото по-могъщ става, толкова повече обеднява духовно… Трябва да се разбуди съвестта ни и да осъзнаем, че колкото повече се превръщаме в свръхчовеци, толкова по-безчовечни ставаме.“
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Да попитам и аз - за моята кола (03.89"/316/М40) в реал оема и разни тисове намерих че диференциала трябва да е 4.27. Възможно ли е да има и др. варианти, че табелката съвсем не се чете и нямам представа какъв е сегашният?
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- rottweiler
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
най-вероятно си с 4.27, но все пак не е изключено да има намеса. ако много държиш да знаеш с какъв си сваляш капака, броиш зъбите и делиш.


- 325ti
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 15.06.2009
- Местоположение: Varna city
- Пол: Мъж
- Кара: 325is
- Мечтае да кара: 320is / M3 и турбинирани 30-ки
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
~Мишо~ написа:Да попитам и аз - за моята кола (03.89"/316/М40) в реал оема и разни тисове намерих че диференциала трябва да е 4.27. Възможно ли е да има и др. варианти, че табелката съвсем не се чете и нямам представа какъв е сегашният?
Вероятно си с такъв , но за да си сигурен.. по добре се заиграй да из4исти6 табелката добре с макетно ножче, водна шкурка и т.н. вместо да се цапаш със сваляне на капака! Може и да го въртиш и да броиш оборотите. При наличието на табелка, не се занимавай с глупости , а чисти добре и после и удари един лак за напред да ти е лесно!
- 325ti
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 15.06.2009
- Местоположение: Varna city
- Пол: Мъж
- Кара: 325is
- Мечтае да кара: 320is / M3 и турбинирани 30-ки
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
alpina273 написа:84 e30 купе м10б18 карб 4 степенна скоростна кутия към 5 степенна плъг енд плей ли е или има филм и струва ли си ?
Един майстор ми каза , че захвата на кутията на М10 е различен от М40 и другите.. обаче аз на М40 бях с кутия от Е9 което е 70 и някоя година! Тъй че по-добре сравни кутиите нагледно или си намери 5 степенна от М10 да си 100% сигурен, че ще пасне!
В реалоем ги дават всички тия за 316 '84 .. сигурно си с гетраг 242 , гетраг 240 е 5 степенна... и като гледам тая от е9 ( зф с5-16 ) я дават и за тоя модел та може само аз да си мисля, че е от е9

Струва ми се няма да имаш проблеми да си я смениш с каква да е бмв кутия

- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Не съм сигурен за дължината на кардана - може да ти трябва първата част от 5 степенна кола, обаче съм сигурен че за М10/М30 и "новите" мотори камбаната е различна, и не е възможно да се сложи кутия от Е9 на М40. Да не е била от Е21 М20 

- В.Стефанов
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 2.06.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е36,е36,е39
- Мечтае да кара: колело турбо
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Колеги на 4.10 малко прасе шпер с фланец ли се слага 3.23 , 3.36 , 3.45 курона и пинион или е plug&play

- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
~Мишо~ написа:Да попитам и аз - за моята кола (03.89"/316/М40) в реал оема и разни тисове намерих че диференциала трябва да е 4.27. Възможно ли е да има и др. варианти, че табелката съвсем не се чете и нямам представа какъв е сегашният?
Ако си с комби може да е и 4.45.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- 325ti
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 15.06.2009
- Местоположение: Varna city
- Пол: Мъж
- Кара: 325is
- Мечтае да кара: 320is / M3 и турбинирани 30-ки
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
M10 написа:Не съм сигурен за дължината на кардана - може да ти трябва първата част от 5 степенна кола, обаче съм сигурен че за М10/М30 и "новите" мотори камбаната е различна, и не е възможно да се сложи кутия от Е9 на М40. Да не е била от Е21 М20
Е**м ли я от кво е ?! Видях че е ЗФ след като смених мотора и написах номера в гугъл, понеже не прилича на ЗФ от е36.. излезе че била от е9 ! Но в реалоем-а се разрових да видя разлики между кутиите на е30 316 и ми излезна и тая ЗФ !!!?! та може да си е трийскова


- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
KPETEH написа:~Мишо~ написа:Да попитам и аз - за моята кола (03.89"/316/М40) в реал оема и разни тисове намерих че диференциала трябва да е 4.27. Възможно ли е да има и др. варианти, че табелката съвсем не се чете и нямам представа какъв е сегашният?
Ако си с комби може да е и 4.45.
Май тая таблица гледах и аз, но реал оем казва 4.27 и такъв мисля да търся, иначе е седан колата...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- methaman
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 2.07.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 über alles
- Мечтае да кара: ЦСЛ ръчка, е28/е12/е24 + с62
- Детайли за колата: проект :p
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Здравейте, писах преди време за дебела стаб. щанга отзад (22 мм.) и повечето (всички отзовали се) колеги предрекоха катастрофално поведение на автомобила (колата е с не-спортно окачване, т.е. апекс предни амортесьори и пружини и нормален билщайн, т.е. черен отзад и най-вероятно 18 мм. отпред, понеже е оригинално комби 318 и) и макар и аз да бях скептично настроен към резултата, след като покарах известно време, не мога да дам крайно негативни коментари. При нарочно заклащане на колата, задницата се чувства по-нестабилна (duuhh...), но точно тази шавливост беше търсеният от мен резултат. Когато се подаде газ на мокро в завоя, задницата тръгва по-плавно и контролируемо, благодарение на намаленото люлеене или заклащане, а в ситуации на нормално каране, на практика не се усеща. Така или иначе не съм фен на високите скорости (на прави участъци), така че незнам дали има негативен ефект при 250 по магистралата. Аз лично съм доволен от резултата, така че, който иска да си боядисва колата с пърдене, както се изрази един колега по повод моето запитване (не му се сърдя), нека пробва дали ще помогне това на любимата е30-ка да помаха с опашка. При мен се получи това, което исках, така че май съм доволен.
Другият въпрос, на който ще съм благодарен ако някой знаещ отговори е, как да позная при закупуването на кормилна рейка дали е читава или не, ако е свалена от автомобила. Тоест ако я взема с куриер, мога ли при прегледа да разбера нещо за състоянието и??
Благодаря предварително на всички отзовали се!

Другият въпрос, на който ще съм благодарен ако някой знаещ отговори е, как да позная при закупуването на кормилна рейка дали е читава или не, ако е свалена от автомобила. Тоест ако я взема с куриер, мога ли при прегледа да разбера нещо за състоянието и??
Благодаря предварително на всички отзовали се!
- methaman
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 2.07.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 über alles
- Мечтае да кара: ЦСЛ ръчка, е28/е12/е24 + с62
- Детайли за колата: проект :p
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
M10 написа:А от какво ще вземеш щанги или имаш афтърмаркет?
Сега попаднах на въпроса... Щангата е синя, 22 мм, така че преполагам е на Айрланд Енжинийринг (р'ийш ли), но е само задна. За да не купувам и предна от там ($$$) мисля да пробвам с най-дебелата ОЕМ, която видях, че се ползва в 325и кабрио. Вече споменах, че засега отпред не съм сменявал нищо, но като взема билщайн Бе 8 + Хъ и Ръ ще видим какво ще стане. Поздрави
- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
стабилизиращата щанга е хубаво да си я подбираш според окачването и желания ефект, но то си следва..подобрение в поведението с намаления бодирол е съвсем нормално. колата става по отзивчива и тн.
билщайн б8 и х и р ми се струват много меки за тия щанги 'дет си приготвил. като цяло след като си купих билщайн б8 ми се струва по-мек, отколкото очаквах ..
рейката гледай да не лопа, ако лопа, има си методи за "рециклиране" ..

рейката гледай да не лопа, ако лопа, има си методи за "рециклиране" ..


Е30 на десен завой бензин НЯМА!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани