Въпрос за работата със скоростите на Е60 автоматик

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

U.S. MARINES
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: София,L.A.
Пол: Мъж
Кара: '13 BMW S1000RR, '09 Е71 4.0d
Мечтае да кара: ///M6, E31 k55 Racing Dynamics, '13-'14 BMW S1000RR

Въпрос за работата със скоростите на Е60 автоматик

Мнение от Тоо Cool » 12 Май 2014, 17:40

Значи колата е Е60 535д. По мнение на компетентни хора (сервиза Мирафиори), когато си на светофар, в задръстване или просто когато спреш, не е проблем да включиш на неутрална вместо да държиш спирачката. По мнение на друг човек, който също е в час с тези коли, е по-добре да включиш на ПАРКИНГ режим, когато седиш на едно място повече от 20 мин. Други хора казват, че не е проблем да си седиш на спирачка колкото и да е дълго време.
Какво ще кажете вие?
Питам защото смених хидротрансформатора на колата и не ми се дават пак някакви такива гранде пари заради това, че примерно като спра за повече време я държа на НЕУТРАЛНА...
In memory of CPL Jason Dunham,
United States Marine Corps,
who gave his life in order to keep his brothers alive.
You will never be forgotten!
10-10-81 - 07-12-2006

THAT IS NOTHING ON THIS GREEN EARTH THAT IS STRONGER THAN THE UNITED STATES MARINE CORPS,
BECAUSE THERE IS NOTHING ON THIS GREEN EARTH THAT IS STRONGER THAN A UNITED STATES MARINE!
https://www.youtube.com/watch?v=Z-y0aeXwbMc
SEMPER FI!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 19.07.2009
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: Каквото има..
Мечтае да кара: .....

Re: Въпрос за работата със скоростите на Е60 автоматик

Мнение от iliew » 12 Май 2014, 18:35

Тоо Cool написа:Значи колата е Е60 535д. По мнение на компетентни хора (сервиза Мирафиори), когато си на светофар, в задръстване или просто когато спреш, не е проблем да включиш на неутрална вместо да държиш спирачката. По мнение на друг човек, който също е в час с тези коли, е по-добре да включиш на ПАРКИНГ режим, когато седиш на едно място повече от 20 мин. Други хора казват, че не е проблем да си седиш на спирачка колкото и да е дълго време.
Какво ще кажете вие?
Питам защото смених хидротрансформатора на колата и не ми се дават пак някакви такива гранде пари заради това, че примерно като спра за повече време я държа на НЕУТРАЛНА...

Ще кажа, че тази тема е дьвкана в няколко страници и ако ползваш тьрсачка, ще си отговориш на вьпросите....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 584
Регистриран на: 28.09.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 / e46

Re: Въпрос за работата със скоростите на Е60 автоматик

Мнение от cocosas » 12 Май 2014, 20:00

Не те съветвам да свикваш да слагаш неотрална и да пускаш спирачката особено ако не си наясно с наклона.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Въпрос за работата със скоростите на Е60 автоматик

Мнение от Dirty M5 driveR » 12 Май 2014, 20:08

Според приятел, който достатъчно дълго време е експлоатирал повече от един автомобил по този начин проблем няма.

U.S. MARINES
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: София,L.A.
Пол: Мъж
Кара: '13 BMW S1000RR, '09 Е71 4.0d
Мечтае да кара: ///M6, E31 k55 Racing Dynamics, '13-'14 BMW S1000RR

Re: Въпрос за работата със скоростите на Е60 автоматик

Мнение от Тоо Cool » 12 Май 2014, 20:27

В смисъл може да си седи на неутрална ли? Някой каза, че тогава не се охлажда кутията и може да стане проблем.... :dunno:
In memory of CPL Jason Dunham,
United States Marine Corps,
who gave his life in order to keep his brothers alive.
You will never be forgotten!
10-10-81 - 07-12-2006

THAT IS NOTHING ON THIS GREEN EARTH THAT IS STRONGER THAN THE UNITED STATES MARINE CORPS,
BECAUSE THERE IS NOTHING ON THIS GREEN EARTH THAT IS STRONGER THAN A UNITED STATES MARINE!
https://www.youtube.com/watch?v=Z-y0aeXwbMc
SEMPER FI!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 29.11.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 2013 Mercedes-Benz GLK 250 Bluetech
Мечтае да кара: Porsche Panamera Turbo S
Детайли за колата: Track Package

Re: Въпрос за работата със скоростите на Е60 автоматик

Мнение от Valve-tronic » 12 Май 2014, 20:35

Аз лично на по-дълъг сигурен престой, например прелез, държа на неутрална + ръчна спирачка. На паркинг я слагам рядко, когато работи двигателят, но нямам обяснение за това - вътрешно усещане.

П.П. А ако правилно си написал в първия пост, ако се касае за 20-минутен престой - ми просто я гася - без никакви колебания. :winky:
88 E30 318i, 95 E36 318i, 97 E39 525tds, 02 E53 3.0d, 06 E83 3.0d, 08 W204; 12 W212

U.S. MARINES
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: София,L.A.
Пол: Мъж
Кара: '13 BMW S1000RR, '09 Е71 4.0d
Мечтае да кара: ///M6, E31 k55 Racing Dynamics, '13-'14 BMW S1000RR

Re: Въпрос за работата със скоростите на Е60 автоматик

Мнение от Тоо Cool » 12 Май 2014, 21:08

Оффф-объркал съм се :oops: Имах предвид 20 сек.
Значи ако я държа на на неутрална няма проблем?
In memory of CPL Jason Dunham,
United States Marine Corps,
who gave his life in order to keep his brothers alive.
You will never be forgotten!
10-10-81 - 07-12-2006

THAT IS NOTHING ON THIS GREEN EARTH THAT IS STRONGER THAN THE UNITED STATES MARINE CORPS,
BECAUSE THERE IS NOTHING ON THIS GREEN EARTH THAT IS STRONGER THAN A UNITED STATES MARINE!
https://www.youtube.com/watch?v=Z-y0aeXwbMc
SEMPER FI!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1730
Регистриран на: 14.08.2007
Пол: Мъж
Кара: ше E60 530dА

Re: Въпрос за работата със скоростите на Е60 автоматик

Мнение от netmurder » 13 Май 2014, 0:39

Тоо Cool написа:Оффф-объркал съм се :oops: Имах предвид 20 сек.
Значи ако я държа на на неутрална няма проблем?

Ако е за 20сек. какъв е смисъла изобщо да пипаш лоста... Дръж си е на Д и няма проблем...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 354
Регистриран на: 11.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 530da 04'
Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
Детайли за колата: China Maina Town Tuning

Re: Въпрос за работата със скоростите на Е60 автоматик

Мнение от sawion » 13 Май 2014, 20:08

разликата от P и N е само, че при паркинг се задейства механичната спирачка на скоростната кутия която представлява едно лостче с пружина което се вклинва в едно зъбно колело и не позволява завъртане на изходящия вал и кардана съответно.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 16.03.2009
Пол: Мъж
Кара: F01 пет точка нула L

Re: Въпрос за работата със скоростите на Е60 автоматик

Мнение от doomy525 » 14 Май 2014, 18:39

И другото, което доста запазва кутията е в баир или лек наклон /дори и да я гасиш пак се прави/ даваш на неутрална, дърпаш ръчната, отпускаш спирачката да видиш дали е хванала както трябва и колата да не мърда и чак тогава цъкаш Р.
Аз лично винаги при 20-30 секунди бутам на неутрална и после на D, но по-горното винаги го спазвам и мисля, че доста играе за "живота" на кутията. Вярно, че е малко по-играчка, но не отнема повече от 5-6 секунди като се хване ритъма и после става като навик :mrgreen:
enjoy life and drink cold beer

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 306
Регистриран на: 5.10.2011
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: BMW 530 i E60 N52B30AF
Мечтае да кара: Bmw 550 i xDrive

Re: Въпрос за работата със скоростите на Е60 автоматик

Мнение от ristaka 82 » 14 Май 2014, 20:26

doomy525 написа:И другото, което доста запазва кутията е в баир или лек наклон /дори и да я гасиш пак се прави/ даваш на неутрална, дърпаш ръчната, отпускаш спирачката да видиш дали е хванала както трябва и колата да не мърда и чак тогава цъкаш Р.
Аз лично винаги при 20-30 секунди бутам на неутрална и после на D, но по-горното винаги го спазвам и мисля, че доста играе за "живота" на кутията. Вярно, че е малко по-играчка, но не отнема повече от 5-6 секунди като се хване ритъма и после става като навик :mrgreen:

+1 :yes: И аз съм така с ръчната. В началото дразни но после става навик , особенно при наклон на пътя нямаго тласъка при включване на скорост....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 614
Регистриран на: 25.08.2012
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: Е 61 530d

Re: Въпрос за работата със скоростите на Е60 автоматик

Мнение от miroleskov » 15 Май 2014, 22:59

винаги когато спирам - слагам на неутрална,дърпам ръчната,пускам спирачката,колата се намества,слагам паркинга - това е задължително според мен.На светофарите когато времето е доста слагам на неутрална за да не държа спирачките като папагал.Не мисля,че това е проблем за кутията ама знам ли.Ако е за малко не изключвам от D. Абе общо взето газ и толкова-всеки си изгражда някакви навици :driving:
Винаги нощувай под върха,за да можеш да продължиш на горе, на сутринта.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 22.05.2005
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
Мечтае да кара: Koenigsegg

Re: Въпрос за работата със скоростите на Е60 автоматик

Мнение от INTEGRALE » 17 Май 2014, 8:53

Бмв няма ли холд функция... Някой да осветли, аз като натисна спирачка и леко чукна повторно колата стои на спирачка без да държа крака.... Мисля и 7серия го има... Най вероятно и 5а

Sent from my 2013023 using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 405
Регистриран на: 15.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: A7

Re: Въпрос за работата със скоростите на Е60 автоматик

Мнение от vgza » 17 Май 2014, 9:30

INTEGRALE написа:Бмв няма ли холд функция... Някой да осветли, аз като натисна спирачка и леко чукна повторно колата стои на спирачка без да държа крака.... Мисля и 7серия го има... Най вероятно и 5а

Sent from my 2013023 using Tapatalk

Имах нещо подобно на Е93-ката(ръчка). Като спра на наклон, пускайки спирачката за да тръгна, колата продължава да си стои на място още 2-3 секунди. Предполагам, че е била серийна опция, тъй като не съм я поръчвал. На е60ката нямам подобни благинки.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 662
Регистриран на: 10.02.2013
Кара: 2019 BMW X5 G05 XDrive40i

Re: Въпрос за работата със скоростите на Е60 автоматик

Мнение от goppe » 17 Май 2014, 10:06

Мисля, че колегата Integrale говори за функция, която държи колата спряна без да държите спирачката и да изключвате от "D". Удобна функция докато чакаш на светофар например, защото крака ти е в покой и нямаш напрежението да натискаш спирачката. А асистента при потегляне от наклон според мен би трябвало да е само на колите с ръчки, не виждам голям смисъл да го слагат на автоматици, още повече ако е автоматик колата ще тръгне назад само при по-сериозен наклон и то ще тръгне много бавно... При мен го има този асистент за потегляне (РСк), но мисля, че за да се задейства трябва да си на наклон и с натиснати спирачка и съединител - така като отпуснеш спирачката колата държи в покой около 2 сек.

Следваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook