Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Привет колеги,
Някой да знае къде в БГ се предлага замразяване на метални части до -190 градуса.
От НАСА говорят, че елементите стават от 30 до 50% по здрави и 3 пъти по-издръжливи.
Ето вариеант в Англия и САЩ но в старата Европа немога да намеря алтернатива.
http://www.frozensolid.co.uk/index.php
http://www.300below.com/motorsports/
Някой да знае къде в БГ се предлага замразяване на метални части до -190 градуса.
От НАСА говорят, че елементите стават от 30 до 50% по здрави и 3 пъти по-издръжливи.
Ето вариеант в Англия и САЩ но в старата Европа немога да намеря алтернатива.

http://www.frozensolid.co.uk/index.php
http://www.300below.com/motorsports/
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Във всяка фирма където имат течен азот .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Можеш ли да дадеш пример за българска фирма с опит в тази област.
До колкото разбирам много бавно трябва да стане замразяването. 24часа пада температурата 24часа стои на -190 и после 24часа се нагрява до нормалната си температура. Не ми се рискува с някой, който го прави за първи път. Някои нагряват детайлите след процеса и явно си има подробности в занаята.
До колкото разбирам много бавно трябва да стане замразяването. 24часа пада температурата 24часа стои на -190 и после 24часа се нагрява до нормалната си температура. Не ми се рискува с някой, който го прави за първи път. Някои нагряват детайлите след процеса и явно си има подробности в занаята.

- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Ами в катедрите на големите институти винаги има и такива за обработка на метали които предлагат такива услуги по обработка на метали.А защо мислиш че такава технология вече не е ползвана или друга с аналогичен ефект при изработка на детайлите за които става въпрос ?
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Jordana написа:Ами в катедрите на големите институти винаги има и такива за обработка на метали които предлагат такива услуги по обработка на метали.А защо мислиш че такава технология вече не е ползвана или друга с аналогичен ефект при изработка на детайлите за които става въпрос ?
Не съм сигурен, че не е ползвана тази технология разбира се, но се съмнявам.
Трябва ми за тази част от скоростната кутия:


- drunk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 28.04.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 2003 , E60 530d 2006
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Здравейте колеги. Значи колата е е46 150коня , и реших да ми слагат софтуер (+35коня). Възможно ли е да се прецака сиединителния диск , след като ми сложат софтуера?
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
drunk написа:Здравейте колеги. Значи колата е е46 150коня , и реших да ми слагат софтуер (+35коня). Възможно ли е да се прецака сиединителния диск , след като ми сложат софтуера?
drunk написа:Здравейте колеги. Значи колата е е46 150коня , и реших да ми слагат софтуер (+35коня). Възможно ли е да се прецака сиединителния диск , след като ми сложат софтуера?
Практически от смяната на софтуера само не,но силата става по-голяма,като ако я караш душмански ще съкратиш живота му,затова ремапа се прави при хора,които не само наливат кпд,а могат да ти обяснят какво прсвят или по-скоро,ти какви очаквания имаш,как искаш да се разгърне мощността и т.н според стила ти на каране..аз лично на 1ва скорост разлика нямам,от 2ра нагоре,добрите мапери ще напаснат всичко според клиента...тези 35кс не е лек ремап
Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Повишението на конските сили дали ще са 30 или 50 няма да дадът ефект върху съединителя ти,Въртящия момент и при какви обороти идва той обаче правят разликата в това колко ще ти държи съединителя
затова на много клиенти практикуваме поставянето на софтуер с такава корекция че да може да се пази както съединителя така и турбото затова и доста чипнати коли при нас си карат без оплаквания
ще ви пусна дино графика на правена от нас 320д 150кс
общо взето ако човека при когото отидеш го направи така проблеми няма да имаш 






- drunk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 28.04.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 2003 , E60 530d 2006
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
разбрано , мерси колеги !!!
- body
-
-
- Мнения: 627
- Регистриран на: 4.03.2005
- Местоположение: София-Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330xd
- Детайли за колата: Черен фолиран седан.
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
320-ка и и пазим съединителя.А за 330-ка с тунинг,кво правим?
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
VRPerformance написа:Повишението на конските сили дали ще са 30 или 50 няма да дадът ефект върху съединителя ти,Въртящия момент и при какви обороти идва той обаче правят разликата в това колко ще ти държи съединителязатова на много клиенти практикуваме поставянето на софтуер с такава корекция че да може да се пази както съединителя така и турбото затова и доста чипнати коли при нас си карат без оплаквания
ще ви пусна дино графика на правена от нас 320д 150кс
общо взето ако човека при когото отидеш го направи така проблеми няма да имаш
Е да де к.с се смятата на база на НМ както и да е...прав си (то няма как иначе

Турбото обаче как точно се пази със тази графика...като увеличиш ли налягането тея турбини специално на 2.д не се славят да са здрави

Друго искам да попитам,за такава графика ,като краен резултат - ЕГР и КАТ - с тях или без

Поздрави
body написа:320-ка и и пазим съединителя.А за 330-ка с тунинг,кво правим?
Специално ти четеш и гледаш да не коментираш,защото препълни достатъчно теми с бисери за летящи дизели..и като ми покажеш графика на 220те си конски сили тогава се изказвай колко коня и Нм е колата ,може след новия колектор да е станала по-мощна даже

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- stoev01
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 19.01.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: E91 320D 177kc
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Здравейте колеги, от днес съм с малко повече кончета на моята печка
Става въпрос за 320D 136кс, след интервенцията вече е 161кс. Колата е с премахнати катализатори, изолиран ЕГР механично и софтуеърно. И наистина останах доволен от това което се получи.
Благодаря на Ванката от Благоевград, който съживи колата ми

Благодаря на Ванката от Благоевград, който съживи колата ми

- E.Alexandrov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 8.07.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d Touring и E21 316
- Мечтае да кара: Кола без ръжда и с S-ков двигател
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Колеги изгарям от желание да тунинговам моята Туринг печка, но искам да знам до колко повишаването на мощността може да афектира живота на скоростна кутия, съединител и турбина. Искам да знам , при деактивиран EGR (hardware + software) , без катализатор (резонаторно гърне) , без пеперуди , един мап с мощност от порядъка +40 коня на коляновия, дали е разумен и ако не, какви са препоръчителните граници за повишаване на мощността без това рязко да съкращава живота на гореизброените компонети? Направя ли тези подобрения, след това преминавам към окачване и диференциал (за което ще има да ям моментни спагети няколко месеца... отново) 

- chris_barnes
- ентусиаст
-
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
И мен ме вълнуват въпросите зададени от последните няколко колеги
Фабрично 320ката до колкото чух е на около бар и половина.
@VRPerformance - след мапа на какво налягане се кара колата? Има ли начин (и смисъл) да се направи хибридна турбина с по-голяма студена част, ако фабричното турбо пръдне?

@VRPerformance - след мапа на какво налягане се кара колата? Има ли начин (и смисъл) да се направи хибридна турбина с по-голяма студена част, ако фабричното турбо пръдне?

- atanaspetkov
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 10.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320ci
- Мечтае да кара: M3 E92
Re: Доработка на мотора - иначе казано ТУНИНГ :)
Здравейте колеги!
Имам едно въпросче относно проект, до колко е проект не знам, но съм решил на е46 м54б22 да бодна генерацийка от б30, да се махнат катализаторите и на тяхно място резонатори и след което едно репамче(чипче). Мисълта ми е какво става със сондите след катализатора, също така ще се мине ли редовен преглед и най-накрая струва ли си тази цялата работа ?
Имам едно въпросче относно проект, до колко е проект не знам, но съм решил на е46 м54б22 да бодна генерацийка от б30, да се махнат катализаторите и на тяхно място резонатори и след което едно репамче(чипче). Мисълта ми е какво става със сондите след катализатора, също така ще се мине ли редовен преглед и най-накрая струва ли си тази цялата работа ?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани