Проект за спирачки при е36. Отново проблем !

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 13.10.2011
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+

Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !

Мнение от m.dimitrov1992 » 10 Апр 2014, 20:09

don_gori написа:
m.dimitrov1992 написа:Още не съм видял е36 дето да спира :mhihi: Тази тема ми беше надеждата ,ама уви :mhihi:

Явно не си търсил където трябва :mhihi: С една система от Е46 330 става брутализъм , но пък на мен лично ми идва в повечето това спиране.
За екстремни ситуации е супер да го имаш , но аз не си падам по тези спортове. Предпочитам стоковите спирачки на е36 2.8 , а и това да си карам зимата новички 15-ки гуми :mhihi:


Ама защо трябва да модифицирам за да спира? Нали БМВ е премиум марка?Доста по нисък клас автомобили със сток спирачки правят чудеса :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 642
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW ///E36

Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !

Мнение от don_gori » 10 Апр 2014, 20:23

m.dimitrov1992 написа:Доста по нисък клас автомобили със сток спирачки правят чудеса :dunno:

Ми като не ти харесва взимаш от онези чудеса и се радваш :winky: Явно е колко може стоковата спирачна система на Е36 , но явно е че след един хубав ъпгрейд , който не струва хиляди положението става страшно в хубавия смисъл на думата :yes:
Не виждам някаква голяма драма със стоковите спирачки на Е36 , особено ако гумите са добри спирането си е в границите на нормалното и безопасно :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !

Мнение от bum_bum » 10 Апр 2014, 20:24

Явно не си виждал е36-ца с ОЕМ спирачки и прилични гуми. Смея да твърдя, че компакт ТДС с единичните дискове си спира отлично.
Изображение

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !

Мнение от b00st » 10 Апр 2014, 21:06

bum_bum написа:Явно не си виждал е36-ца с ОЕМ спирачки и прилични гуми. Смея да твърдя, че компакт ТДС с единичните дискове си спира отлично.

Струва ти се така, щото си му свикнал. Одъртяха вече и при спирачките и хидравликата на волана си личи най-много. То спира и се върти, ама трябва повечко сила :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !

Мнение от Nickelback » 10 Апр 2014, 21:16

b00st написа:
bum_bum написа:Явно не си виждал е36-ца с ОЕМ спирачки и прилични гуми. Смея да твърдя, че компакт ТДС с единичните дискове си спира отлично.

Струва ти се така, щото си му свикнал. Одъртяха вече и при спирачките и хидравликата на волана си личи най-много. То спира и се върти, ама трябва повечко сила :mhihi:


Имаш в предвид, че стандартите са се изменили или че механизмите са "остарели" и не са както са били като нови? Ако е за стандартите - те са си различни за различните производители май. Като цяло наблюденията ми са, че повечето френски, италиански и японски автомобили са направени като за слаботелесни :ok:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !

Мнение от b00st » 10 Апр 2014, 22:45

Nickelback написа:
b00st написа:
bum_bum написа:Явно не си виждал е36-ца с ОЕМ спирачки и прилични гуми. Смея да твърдя, че компакт ТДС с единичните дискове си спира отлично.

Струва ти се така, щото си му свикнал. Одъртяха вече и при спирачките и хидравликата на волана си личи най-много. То спира и се върти, ама трябва повечко сила :mhihi:


Имаш в предвид, че стандартите са се изменили или че механизмите са "остарели" и не са както са били като нови? Ако е за стандартите - те са си различни за различните производители май. Като цяло наблюденията ми са, че повечето френски, италиански и японски автомобили са направени като за слаботелесни :ok:

Изцяло за стандартите. Това важи глобално в новите автомобили, но впечатленията са ми изцяло от немски автомобили, които дори са в класове под 3-та серия. И няма как, безопасността е може би най-важното в един автомобил от гледна точка на производителя. Ако искаш да продаваш, трябва да подобряваш и да покриваш новите тестове. Иначе за годините си Е36 си спира доста прилично, на фона на останалите.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 13.10.2011
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+

Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !

Мнение от m.dimitrov1992 » 10 Апр 2014, 23:11

Nickelback написа:
b00st написа:
bum_bum написа:Явно не си виждал е36-ца с ОЕМ спирачки и прилични гуми. Смея да твърдя, че компакт ТДС с единичните дискове си спира отлично.

Струва ти се така, щото си му свикнал. Одъртяха вече и при спирачките и хидравликата на волана си личи най-много. То спира и се върти, ама трябва повечко сила :mhihi:


Имаш в предвид, че стандартите са се изменили или че механизмите са "остарели" и не са както са били като нови? Ако е за стандартите - те са си различни за различните производители май. Като цяло наблюденията ми са, че повечето френски, италиански и японски автомобили са направени като за слаботелесни :ok:



А бе какви стандарти, какви глупости. Едно Пежо 106 Рали 98г спира наистина брутално спрямо е36. Чак неможах да повярвам как спира малката гад :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !

Мнение от In_Memoriam » 10 Апр 2014, 23:16

m.dimitrov1992 написа:
Nickelback написа:
b00st написа:
bum_bum написа:Явно не си виждал е36-ца с ОЕМ спирачки и прилични гуми. Смея да твърдя, че компакт ТДС с единичните дискове си спира отлично.

Струва ти се така, щото си му свикнал. Одъртяха вече и при спирачките и хидравликата на волана си личи най-много. То спира и се върти, ама трябва повечко сила :mhihi:


Имаш в предвид, че стандартите са се изменили или че механизмите са "остарели" и не са както са били като нови? Ако е за стандартите - те са си различни за различните производители май. Като цяло наблюденията ми са, че повечето френски, италиански и японски автомобили са направени като за слаботелесни :ok:



А бе какви стандарти, какви глупости. Едно Пежо 106 Рали 98г спира наистина брутално спрямо е36. Чак неможах да повярвам как спира малката гад :mhihi:


Ако не се лъжа това нещо е едва 900 кг. така, че сравнението ти е малко малоумно. Виж да беше пробвал някоя B4/А4-ка или Прелюд по става. От друга страна не знам колко Е36-ци си карал и колко от тях са били с ревизирани спирачки, но само по твоята не може да правиш извод.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 13.10.2011
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+

Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !

Мнение от m.dimitrov1992 » 10 Апр 2014, 23:22

Добре де 900кг ама спирачките на тази кола се побират в 14 цола джанта. Тоест има някаква пропорционалност :dunno: Доста по нисък клас от е36. По бавно от 28-ца, тоест не трябва да спира по добре :wave: а го дават по каталог 36м от 100-0, 28-цата 41м 100-0
Алфа 147 вече тежи към 1200кг по каталог я дават дори 35м 100-0 Карал съм такава и настина много спира
Мога да ти давам много примери

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !

Мнение от In_Memoriam » 10 Апр 2014, 23:34

Кажи на Огата да те повози и кажи какво мислиш. Явно, че мнението ти се влияе от проблемите конкретно с твоята кола. Едно е да застанете един до друг със 100 км/ч и да натиснете едновременно, съвсем друго е субективното усещане да си първо в едната кола и после в другата.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !

Мнение от Nickelback » 10 Апр 2014, 23:48

Само да вметна, че състоянието на предното окачване на любимите ни БМВ-та, специално, е от изключително значение за доброто спиране!
Ако ти е лигава предницата има такова преразпределение на маси, че ти е бедна фантазията. От своя страна яките задни спирачки (на БМВ-то) не могат да си свършат ефективно работата, щото тия кила ги няма при тях, а са избягали отпред. Оттам нататък има претоварване на предните спирачки и резултатът е налице.
Една преднячка така или иначе си е 70:30 и дали ще стане 80:20 при спиране е 'се в гъз, щото предните спирачки така или иначе са оувъринженернати за такива натоварвания. А задните - почти ги няма.
Та така, това мисля аз... баланса е много важен при нас...
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !

Мнение от bum_bum » 10 Апр 2014, 23:51

Всичко е въпрос на компромис при производството. В е36 са вложени тонове инжинерна мисъл, материали като качество, изработка и т.н. сравнено със 106 или коя да е Алфа. Съответно стандарта казва, че за тоя клас кола спирачен път до едиколко си метра се счита за добър. Правят го така и тва е. При положение, че само в Англия са продали около 160к броя, по цял свят сигурно са милион или и някъде там. Оскъпяването на която и да е част в автомобила спрямо прогнозата е трагедия, независимо с колко се е оскъпила. Само една марка оскъпяване довежда до един милион загуба. А с една марка не можеш да направиш по-силни спирачки. Трябват ти поне 2-300, а тогава отиваме на 2-300 милиона.

Със сигурност е36 не е наи-спиращата кола в класа си, нито най-бързата, нито най-завиваща но от всички тия неща има по точно толкова, че да я направи в пъти по кола от тия кенефи, които ги споменавате. На тоя етап няма от тия коли останали с фабрични спирачки или окачвания тъй, че който иска бързо, завиващо или спиращо БМВ си го прави. :dunno:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !

Мнение от KPETEH » 11 Апр 2014, 9:13

На тоя етап няма от тия коли останали с фабрични спирачки или окачвания тъй, че който иска бързо, завиващо или спиращо БМВ си го прави.

Е това изказване е едно от ония дето остават завинаги. :yes:

П.С.
"Смени маторя"
"Всеки фен рано или късно..."
"Черна, смръщена, четириока...."
и други...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !

Мнение от Vanqu1sh » 11 Апр 2014, 10:06

Nickelback написа: От своя страна яките задни спирачки (на БМВ-то) не могат да си свършат ефективно работата, щото тия кила ги няма при тях, а са избягали отпред. Оттам нататък има претоварване на предните спирачки и резултатът е налице.
Една преднячка така или иначе си е 70:30 и дали ще стане 80:20 при спиране е 'се в гъз, щото предните спирачки така или иначе са оувъринженернати за такива натоварвания. А задните - почти ги няма.

Не трябва ли точно доброто разпределение на масите да спомага за по-доброто спиране, особено ако е в завой. Иначе често карам различни нови коли (с предно) и честно да си призная на е36-цата ми са доста по-добри спирачките.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 27.08.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 325i

Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !

Мнение от SlowMotion » 11 Апр 2014, 11:28

Vanqu1sh написа:
Nickelback написа: От своя страна яките задни спирачки (на БМВ-то) не могат да си свършат ефективно работата, щото тия кила ги няма при тях, а са избягали отпред. Оттам нататък има претоварване на предните спирачки и резултатът е налице.
Една преднячка така или иначе си е 70:30 и дали ще стане 80:20 при спиране е 'се в гъз, щото предните спирачки така или иначе са оувъринженернати за такива натоварвания. А задните - почти ги няма.

Не трябва ли точно доброто разпределение на масите да спомага за по-доброто спиране, особено ако е в завой. Иначе често карам различни нови коли (с предно) и честно да си призная на е36-цата ми са доста по-добри спирачките.



Той колегата го е казал много добре - окачването влияе страшно много и върху спирането,както и тампоните и това точно заради доброто разпределение на масите.Затова се повтаря нагоре надоле да спрат хората да си зимат китайски окачвания и определено има напредък.От личен опит ще кажа,че е36 спира със задните спирачки една идея по-малко от предните, аз лично не знаейки за тая работа с всичко от до сменено с ново щях да се очистя щото прегрях задните спирачки.Затова за всеки който кара по ентусиазирано строго му препоръчвам упгрейд към вентилиран диск отзад.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook