Проект за спирачки при е36. Отново проблем !
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !
don_gori написа:m.dimitrov1992 написа:Още не съм видял е36 дето да спираТази тема ми беше надеждата ,ама уви
Явно не си търсил където трябваС една система от Е46 330 става брутализъм , но пък на мен лично ми идва в повечето това спиране.
За екстремни ситуации е супер да го имаш , но аз не си падам по тези спортове. Предпочитам стоковите спирачки на е36 2.8 , а и това да си карам зимата новички 15-ки гуми
Ама защо трябва да модифицирам за да спира? Нали БМВ е премиум марка?Доста по нисък клас автомобили със сток спирачки правят чудеса

Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !
m.dimitrov1992 написа:Доста по нисък клас автомобили със сток спирачки правят чудеса
Ми като не ти харесва взимаш от онези чудеса и се радваш


Не виждам някаква голяма драма със стоковите спирачки на Е36 , особено ако гумите са добри спирането си е в границите на нормалното и безопасно

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !
Явно не си виждал е36-ца с ОЕМ спирачки и прилични гуми. Смея да твърдя, че компакт ТДС с единичните дискове си спира отлично.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !
bum_bum написа:Явно не си виждал е36-ца с ОЕМ спирачки и прилични гуми. Смея да твърдя, че компакт ТДС с единичните дискове си спира отлично.
Струва ти се така, щото си му свикнал. Одъртяха вече и при спирачките и хидравликата на волана си личи най-много. То спира и се върти, ама трябва повечко сила

- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !
b00st написа:bum_bum написа:Явно не си виждал е36-ца с ОЕМ спирачки и прилични гуми. Смея да твърдя, че компакт ТДС с единичните дискове си спира отлично.
Струва ти се така, щото си му свикнал. Одъртяха вече и при спирачките и хидравликата на волана си личи най-много. То спира и се върти, ама трябва повечко сила
Имаш в предвид, че стандартите са се изменили или че механизмите са "остарели" и не са както са били като нови? Ако е за стандартите - те са си различни за различните производители май. Като цяло наблюденията ми са, че повечето френски, италиански и японски автомобили са направени като за слаботелесни

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !
Nickelback написа:b00st написа:bum_bum написа:Явно не си виждал е36-ца с ОЕМ спирачки и прилични гуми. Смея да твърдя, че компакт ТДС с единичните дискове си спира отлично.
Струва ти се така, щото си му свикнал. Одъртяха вече и при спирачките и хидравликата на волана си личи най-много. То спира и се върти, ама трябва повечко сила
Имаш в предвид, че стандартите са се изменили или че механизмите са "остарели" и не са както са били като нови? Ако е за стандартите - те са си различни за различните производители май. Като цяло наблюденията ми са, че повечето френски, италиански и японски автомобили са направени като за слаботелесни
Изцяло за стандартите. Това важи глобално в новите автомобили, но впечатленията са ми изцяло от немски автомобили, които дори са в класове под 3-та серия. И няма как, безопасността е може би най-важното в един автомобил от гледна точка на производителя. Ако искаш да продаваш, трябва да подобряваш и да покриваш новите тестове. Иначе за годините си Е36 си спира доста прилично, на фона на останалите.
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !
Nickelback написа:b00st написа:bum_bum написа:Явно не си виждал е36-ца с ОЕМ спирачки и прилични гуми. Смея да твърдя, че компакт ТДС с единичните дискове си спира отлично.
Струва ти се така, щото си му свикнал. Одъртяха вече и при спирачките и хидравликата на волана си личи най-много. То спира и се върти, ама трябва повечко сила
Имаш в предвид, че стандартите са се изменили или че механизмите са "остарели" и не са както са били като нови? Ако е за стандартите - те са си различни за различните производители май. Като цяло наблюденията ми са, че повечето френски, италиански и японски автомобили са направени като за слаботелесни
А бе какви стандарти, какви глупости. Едно Пежо 106 Рали 98г спира наистина брутално спрямо е36. Чак неможах да повярвам как спира малката гад

- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !
m.dimitrov1992 написа:Nickelback написа:b00st написа:bum_bum написа:Явно не си виждал е36-ца с ОЕМ спирачки и прилични гуми. Смея да твърдя, че компакт ТДС с единичните дискове си спира отлично.
Струва ти се така, щото си му свикнал. Одъртяха вече и при спирачките и хидравликата на волана си личи най-много. То спира и се върти, ама трябва повечко сила
Имаш в предвид, че стандартите са се изменили или че механизмите са "остарели" и не са както са били като нови? Ако е за стандартите - те са си различни за различните производители май. Като цяло наблюденията ми са, че повечето френски, италиански и японски автомобили са направени като за слаботелесни
А бе какви стандарти, какви глупости. Едно Пежо 106 Рали 98г спира наистина брутално спрямо е36. Чак неможах да повярвам как спира малката гад
Ако не се лъжа това нещо е едва 900 кг. така, че сравнението ти е малко малоумно. Виж да беше пробвал някоя B4/А4-ка или Прелюд по става. От друга страна не знам колко Е36-ци си карал и колко от тях са били с ревизирани спирачки, но само по твоята не може да правиш извод.

- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !
Добре де 900кг ама спирачките на тази кола се побират в 14 цола джанта. Тоест има някаква пропорционалност
Доста по нисък клас от е36. По бавно от 28-ца, тоест не трябва да спира по добре
а го дават по каталог 36м от 100-0, 28-цата 41м 100-0
Алфа 147 вече тежи към 1200кг по каталог я дават дори 35м 100-0 Карал съм такава и настина много спира
Мога да ти давам много примери


Алфа 147 вече тежи към 1200кг по каталог я дават дори 35м 100-0 Карал съм такава и настина много спира
Мога да ти давам много примери
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !
Кажи на Огата да те повози и кажи какво мислиш. Явно, че мнението ти се влияе от проблемите конкретно с твоята кола. Едно е да застанете един до друг със 100 км/ч и да натиснете едновременно, съвсем друго е субективното усещане да си първо в едната кола и после в другата.

- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !
Само да вметна, че състоянието на предното окачване на любимите ни БМВ-та, специално, е от изключително значение за доброто спиране!
Ако ти е лигава предницата има такова преразпределение на маси, че ти е бедна фантазията. От своя страна яките задни спирачки (на БМВ-то) не могат да си свършат ефективно работата, щото тия кила ги няма при тях, а са избягали отпред. Оттам нататък има претоварване на предните спирачки и резултатът е налице.
Една преднячка така или иначе си е 70:30 и дали ще стане 80:20 при спиране е 'се в гъз, щото предните спирачки така или иначе са оувъринженернати за такива натоварвания. А задните - почти ги няма.
Та така, това мисля аз... баланса е много важен при нас...
Ако ти е лигава предницата има такова преразпределение на маси, че ти е бедна фантазията. От своя страна яките задни спирачки (на БМВ-то) не могат да си свършат ефективно работата, щото тия кила ги няма при тях, а са избягали отпред. Оттам нататък има претоварване на предните спирачки и резултатът е налице.
Една преднячка така или иначе си е 70:30 и дали ще стане 80:20 при спиране е 'се в гъз, щото предните спирачки така или иначе са оувъринженернати за такива натоварвания. А задните - почти ги няма.
Та така, това мисля аз... баланса е много важен при нас...
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !
Всичко е въпрос на компромис при производството. В е36 са вложени тонове инжинерна мисъл, материали като качество, изработка и т.н. сравнено със 106 или коя да е Алфа. Съответно стандарта казва, че за тоя клас кола спирачен път до едиколко си метра се счита за добър. Правят го така и тва е. При положение, че само в Англия са продали около 160к броя, по цял свят сигурно са милион или и някъде там. Оскъпяването на която и да е част в автомобила спрямо прогнозата е трагедия, независимо с колко се е оскъпила. Само една марка оскъпяване довежда до един милион загуба. А с една марка не можеш да направиш по-силни спирачки. Трябват ти поне 2-300, а тогава отиваме на 2-300 милиона.
Със сигурност е36 не е наи-спиращата кола в класа си, нито най-бързата, нито най-завиваща но от всички тия неща има по точно толкова, че да я направи в пъти по кола от тия кенефи, които ги споменавате. На тоя етап няма от тия коли останали с фабрични спирачки или окачвания тъй, че който иска бързо, завиващо или спиращо БМВ си го прави.
Със сигурност е36 не е наи-спиращата кола в класа си, нито най-бързата, нито най-завиваща но от всички тия неща има по точно толкова, че да я направи в пъти по кола от тия кенефи, които ги споменавате. На тоя етап няма от тия коли останали с фабрични спирачки или окачвания тъй, че който иска бързо, завиващо или спиращо БМВ си го прави.

- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !
На тоя етап няма от тия коли останали с фабрични спирачки или окачвания тъй, че който иска бързо, завиващо или спиращо БМВ си го прави.
Е това изказване е едно от ония дето остават завинаги.

П.С.
"Смени маторя"
"Всеки фен рано или късно..."
"Черна, смръщена, четириока...."
и други...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !
Nickelback написа: От своя страна яките задни спирачки (на БМВ-то) не могат да си свършат ефективно работата, щото тия кила ги няма при тях, а са избягали отпред. Оттам нататък има претоварване на предните спирачки и резултатът е налице.
Една преднячка така или иначе си е 70:30 и дали ще стане 80:20 при спиране е 'се в гъз, щото предните спирачки така или иначе са оувъринженернати за такива натоварвания. А задните - почти ги няма.
Не трябва ли точно доброто разпределение на масите да спомага за по-доброто спиране, особено ако е в завой. Иначе често карам различни нови коли (с предно) и честно да си призная на е36-цата ми са доста по-добри спирачките.
- SlowMotion
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
Re: Проект за спирачки при е36. Отново проблем !
Vanqu1sh написа:Nickelback написа: От своя страна яките задни спирачки (на БМВ-то) не могат да си свършат ефективно работата, щото тия кила ги няма при тях, а са избягали отпред. Оттам нататък има претоварване на предните спирачки и резултатът е налице.
Една преднячка така или иначе си е 70:30 и дали ще стане 80:20 при спиране е 'се в гъз, щото предните спирачки така или иначе са оувъринженернати за такива натоварвания. А задните - почти ги няма.
Не трябва ли точно доброто разпределение на масите да спомага за по-доброто спиране, особено ако е в завой. Иначе често карам различни нови коли (с предно) и честно да си призная на е36-цата ми са доста по-добри спирачките.
Той колегата го е казал много добре - окачването влияе страшно много и върху спирането,както и тампоните и това точно заради доброто разпределение на масите.Затова се повтаря нагоре надоле да спрат хората да си зимат китайски окачвания и определено има напредък.От личен опит ще кажа,че е36 спира със задните спирачки една идея по-малко от предните, аз лично не знаейки за тая работа с всичко от до сменено с ново щях да се очистя щото прегрях задните спирачки.Затова за всеки който кара по ентусиазирано строго му препоръчвам упгрейд към вентилиран диск отзад.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани