Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от oci » 28 Яну 2014, 1:32

LoS BanditoS написа:
overclock написа:Изображение

Намира се на мястото на акумулатора - като вдигнеш капака - от лявата страна.


Колега въпроса е че аз нямам такава печка колата никога не е оборудвана с печка. Трябва да е нещо друго.

Аз се съмнявам за номер 7 от снимката понеже бях намерил нещо подобно в нета в бимера и не съм сигурен напълно за функцията му но е по описанието там е сходно според мен.
210l.png


Не бъди много сигурен а утре провери дали не се намира точно под ел. клапана на парното и помпата с номер 7 на схемата която си дал или както съм посочил на снимката, тя не е много добра, но ще те ориентира къде са намира при теб ел. печката и тогава друга песен ща запееш.
Ако няма печка няма как да ти записва грешка свързана с нея освен ако някой нарочно не я е откачил.
images1.JPG
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 18.01.2009

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от dkwrs » 16 Фев 2014, 2:32

Kолеги помощ с разчитането на 2 грешки и съответното отстраняване колата е е39 520 96та бенз
electromagnetic field susceptibility
plausibility seat occupation recognition тази си я обяснявам с кантара но как да накарам лампата на таблото да угасне а горната нещо на абс са но какво трябва да се направи за да неизлиза :ok:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 604
Регистриран на: 24.01.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е46
Детайли за колата: N42B20

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от pimpo » 17 Фев 2014, 19:00

Колеги диагностицирах наскоро лайт модула на едно аверче с INPA, но грешката не ми говори нищо и Гугъл също! Става дума за е46 318i 99г. Грешката е:

14 diagnose-lead U12/1 defect

Получава се при включване на всички светлини едновременно - къси, дълги халогени, заден фар за мъгла. А причината за диагностиката е периодично примигване на всички светлини които се захранват от лайт модула (габарити, къси) с период около 1 сек. Всъщност те не изгасват изцяло, а леко намаляват. Мерих напрежението на акумулатора - стабилно е. Останалите светлини които се управляват през релета (халогените, плафоните в багажника например) не премигват, но се чува как релето леко жужи в такт с премигването на късите и габаритите. Т.е. явно напрежението което управлява релето спада заедно с това подавано към фаровете.
Аз лично предполагам че има проблем в захранването на модула, който периодично кара напрежението вътре в него да спада (претоварване?). За съжаление това са само догатки а и схема нямам.
Някой да е имал подобен проблем или поне да ме насочи какво значи тази грешка.
Кога се пише "И" и кога "Й"

1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ

2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 28.07.2011
Пол: Мъж

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Sasho_snegorina » 19 Фев 2014, 17:13

Колеги, какво означава следната грешка, изкарана от INPA на m52b28:

212 Vanos Jammed
Error frequency : 23
Logistic counter : 39

ентусиаст
Аватар
Мнения: 893
Регистриран на: 6.12.2009
Местоположение: Димитровград
Пол: Мъж
Кара: E46 M47N

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от mustang1986 » 19 Фев 2014, 18:24

Механичен проблем с ваноса е грешката.
Изображение

Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 28.07.2011
Пол: Мъж

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Sasho_snegorina » 19 Фев 2014, 18:53

mustang1986 написа:Механичен проблем с ваноса е грешката.

Колега, а информацията отдолу какво значи, не е ли насочваща къде да се търси проблема?

Error frequency : 23
Logistic counter : 39

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 5.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: e46 323Ci

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от sh1n3 » 27 Фев 2014, 0:31

Здравейте колеги,

Имам дразнещ проблем на който се моля някой от вас да има решение.

Колата е е46 323ci м52b23TU. През студените дни и не толкова студените от около 2 месеца насам при студен старт на автомобила, колата пали на 5 цилиндъра или поне аз така го усещам /притриса и работи неравномерно/. Не се променя докато не загрее колата и се загаси за известно време. Странното е че колата работи неравномерно само на празен ход. При вдигане на оборотите колата се нормализира, върви си нормално, но в момента който оборотите паднат пак до празен ход, пак започва да работи неравномерно. Не светваше чека до вчера. Друг факт е че не го прави винаги, даже бих казал че е рядко в седмицата 2-3 пъти.

След диагностика колата показа следните грешки на ламбда сондите/без други грешки в мотора/. Само за ваше инфо колата е с махнати катализатори и са излъгани ламбда сондите след катализатори като са сложени втулки с по малък отвор за да мерят по малко.

Дали според вас след смяна на ламда сондите ще се отстрани проблема.

А грешките от диагностика IMPA са следните :

eror 3.jpg


etor 2.jpg


eror1.jpg


Благодаря колеги !
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от oci » 27 Фев 2014, 0:56

има ли газ колата :?:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 5.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: e46 323Ci

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от sh1n3 » 27 Фев 2014, 17:57

Не, колата никога не е имала газ кара се изцяло на бензин. Маслото се сменя на 10 000 хил с Castrol

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6271
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от zvetiko » 27 Фев 2014, 18:55

sh1n3 написа:Здравейте колеги,

Имам дразнещ проблем на който се моля някой от вас да има решение.

Колата е е46 323ci м52b23TU. През студените дни и не толкова студените от около 2 месеца насам при студен старт на автомобила, колата пали на 5 цилиндъра или поне аз така го усещам /притриса и работи неравномерно/. Не се променя докато не загрее колата и се загаси за известно време. Странното е че колата работи неравномерно само на празен ход. При вдигане на оборотите колата се нормализира, върви си нормално, но в момента който оборотите паднат пак до празен ход, пак започва да работи неравномерно. Не светваше чека до вчера. Друг факт е че не го прави винаги, даже бих казал че е рядко в седмицата 2-3 пъти.

След диагностика колата показа следните грешки на ламбда сондите/без други грешки в мотора/. Само за ваше инфо колата е с махнати катализатори и са излъгани ламбда сондите след катализатори като са сложени втулки с по малък отвор за да мерят по малко.

Дали според вас след смяна на ламда сондите ще се отстрани проблема.

А грешките от диагностика IMPA са следните :

eror 3.jpg


etor 2.jpg


eror1.jpg


Благодаря колеги !


Колега, чека най-вероятно е светнал заради първата грешка от първата снимка и трябва да решиш по някакъв начин проблема със сондите след катализатора, който нямаш- или да промениш втулката, или емулатор на сондите, или да се изключат софтуерно.
Но проблема ти не е свързан със сондите, защото пишеш, че се проявява на студен двигател, а тогава те не функционират. Щом усещаш, че някой цилиндър не работи, трябва да се провери защо го прави- дали проблема е свързан с горивоподаването или със запалването.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 5.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: e46 323Ci

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от sh1n3 » 28 Фев 2014, 13:55

Колега Благодаря за отговора, но аз имам съмнение че ламбда сондите бъркат работата на мотора и затова така прекъсва. А доколкото разбрах сондите неработят когато е студен мотора ли ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 5.02.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e46 320dA
Мечтае да кара: e46 M3
Детайли за колата: touring facelift 04'

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от lancerpor » 25 Мар 2014, 14:09

Мармот написа:Някои има ли идея защо са такива стойностите на pulse duty factor и load при четене на живи данни? Грешки в паметта не записва. M43B19

untitled2.jpg

untitled.jpg


И моите стойности са подобни... А грешки нямам... :help:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 21.06.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330D Touring
Мечтае да кара: BMW E46 330D Touring

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от LoS BanditoS » 05 Апр 2014, 19:44

Здравейте колеги имам нужда от малко инфо за тази грешка. Какъв е този сензор каква му е функцията, как се отстранява и т.н.
Untitled.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6271
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от zvetiko » 06 Апр 2014, 10:45

LoS BanditoS написа:Здравейте колеги имам нужда от малко инфо за тази грешка. Какъв е този сензор каква му е функцията, как се отстранява и т.н.
Untitled.jpg


Колега, това е един от датчиците на DSC, който следи за завъртане на колата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 21.06.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330D Touring
Мечтае да кара: BMW E46 330D Touring

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от LoS BanditoS » 06 Апр 2014, 14:37

А фатално ли е? като цяло система си ми работи. има нужда само сензора на волана за позицията да се адаптира понеже от време на време ми светва лапата но това е само като е студено лятото го нямам този проблем. Но други пречки няма всичко си работи. наскоро си всех скенера и ми излиза това още не съм го разучил но понеже е в червено затова се притеснявам дали не е нещо сериозно

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook