Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
LoS BanditoS написа:overclock написа:
Намира се на мястото на акумулатора - като вдигнеш капака - от лявата страна.
Колега въпроса е че аз нямам такава печка колата никога не е оборудвана с печка. Трябва да е нещо друго.
Аз се съмнявам за номер 7 от снимката понеже бях намерил нещо подобно в нета в бимера и не съм сигурен напълно за функцията му но е по описанието там е сходно според мен.
Не бъди много сигурен а утре провери дали не се намира точно под ел. клапана на парното и помпата с номер 7 на схемата която си дал или както съм посочил на снимката, тя не е много добра, но ще те ориентира къде са намира при теб ел. печката и тогава друга песен ща запееш.
Ако няма печка няма как да ти записва грешка свързана с нея освен ако някой нарочно не я е откачил.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Kолеги помощ с разчитането на 2 грешки и съответното отстраняване колата е е39 520 96та бенз
electromagnetic field susceptibility
plausibility seat occupation recognition тази си я обяснявам с кантара но как да накарам лампата на таблото да угасне а горната нещо на абс са но какво трябва да се направи за да неизлиза
electromagnetic field susceptibility
plausibility seat occupation recognition тази си я обяснявам с кантара но как да накарам лампата на таблото да угасне а горната нещо на абс са но какво трябва да се направи за да неизлиза

- pimpo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 604
- Регистриран на: 24.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
- Детайли за колата: N42B20
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колеги диагностицирах наскоро лайт модула на едно аверче с INPA, но грешката не ми говори нищо и Гугъл също! Става дума за е46 318i 99г. Грешката е:
14 diagnose-lead U12/1 defect
Получава се при включване на всички светлини едновременно - къси, дълги халогени, заден фар за мъгла. А причината за диагностиката е периодично примигване на всички светлини които се захранват от лайт модула (габарити, къси) с период около 1 сек. Всъщност те не изгасват изцяло, а леко намаляват. Мерих напрежението на акумулатора - стабилно е. Останалите светлини които се управляват през релета (халогените, плафоните в багажника например) не премигват, но се чува как релето леко жужи в такт с премигването на късите и габаритите. Т.е. явно напрежението което управлява релето спада заедно с това подавано към фаровете.
Аз лично предполагам че има проблем в захранването на модула, който периодично кара напрежението вътре в него да спада (претоварване?). За съжаление това са само догатки а и схема нямам.
Някой да е имал подобен проблем или поне да ме насочи какво значи тази грешка.
14 diagnose-lead U12/1 defect
Получава се при включване на всички светлини едновременно - къси, дълги халогени, заден фар за мъгла. А причината за диагностиката е периодично примигване на всички светлини които се захранват от лайт модула (габарити, къси) с период около 1 сек. Всъщност те не изгасват изцяло, а леко намаляват. Мерих напрежението на акумулатора - стабилно е. Останалите светлини които се управляват през релета (халогените, плафоните в багажника например) не премигват, но се чува как релето леко жужи в такт с премигването на късите и габаритите. Т.е. явно напрежението което управлява релето спада заедно с това подавано към фаровете.
Аз лично предполагам че има проблем в захранването на модула, който периодично кара напрежението вътре в него да спада (претоварване?). За съжаление това са само догатки а и схема нямам.
Някой да е имал подобен проблем или поне да ме насочи какво значи тази грешка.
Кога се пише "И" и кога "Й"
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
- Sasho_snegorina
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 28.07.2011
- Пол: Мъж
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колеги, какво означава следната грешка, изкарана от INPA на m52b28:
212 Vanos Jammed
Error frequency : 23
Logistic counter : 39
212 Vanos Jammed
Error frequency : 23
Logistic counter : 39
- mustang1986
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 6.12.2009
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M47N
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Механичен проблем с ваноса е грешката.

Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!
- Sasho_snegorina
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 28.07.2011
- Пол: Мъж
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
mustang1986 написа:Механичен проблем с ваноса е грешката.
Колега, а информацията отдолу какво значи, не е ли насочваща къде да се търси проблема?
Error frequency : 23
Logistic counter : 39
- sh1n3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 5.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e46 323Ci
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте колеги,
Имам дразнещ проблем на който се моля някой от вас да има решение.
Колата е е46 323ci м52b23TU. През студените дни и не толкова студените от около 2 месеца насам при студен старт на автомобила, колата пали на 5 цилиндъра или поне аз така го усещам /притриса и работи неравномерно/. Не се променя докато не загрее колата и се загаси за известно време. Странното е че колата работи неравномерно само на празен ход. При вдигане на оборотите колата се нормализира, върви си нормално, но в момента който оборотите паднат пак до празен ход, пак започва да работи неравномерно. Не светваше чека до вчера. Друг факт е че не го прави винаги, даже бих казал че е рядко в седмицата 2-3 пъти.
След диагностика колата показа следните грешки на ламбда сондите/без други грешки в мотора/. Само за ваше инфо колата е с махнати катализатори и са излъгани ламбда сондите след катализатори като са сложени втулки с по малък отвор за да мерят по малко.
Дали според вас след смяна на ламда сондите ще се отстрани проблема.
А грешките от диагностика IMPA са следните :
Благодаря колеги !
Имам дразнещ проблем на който се моля някой от вас да има решение.
Колата е е46 323ci м52b23TU. През студените дни и не толкова студените от около 2 месеца насам при студен старт на автомобила, колата пали на 5 цилиндъра или поне аз така го усещам /притриса и работи неравномерно/. Не се променя докато не загрее колата и се загаси за известно време. Странното е че колата работи неравномерно само на празен ход. При вдигане на оборотите колата се нормализира, върви си нормално, но в момента който оборотите паднат пак до празен ход, пак започва да работи неравномерно. Не светваше чека до вчера. Друг факт е че не го прави винаги, даже бих казал че е рядко в седмицата 2-3 пъти.
След диагностика колата показа следните грешки на ламбда сондите/без други грешки в мотора/. Само за ваше инфо колата е с махнати катализатори и са излъгани ламбда сондите след катализатори като са сложени втулки с по малък отвор за да мерят по малко.
Дали според вас след смяна на ламда сондите ще се отстрани проблема.
А грешките от диагностика IMPA са следните :
Благодаря колеги !
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
има ли газ колата 

- sh1n3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 5.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e46 323Ci
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Не, колата никога не е имала газ кара се изцяло на бензин. Маслото се сменя на 10 000 хил с Castrol
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
sh1n3 написа:Здравейте колеги,
Имам дразнещ проблем на който се моля някой от вас да има решение.
Колата е е46 323ci м52b23TU. През студените дни и не толкова студените от около 2 месеца насам при студен старт на автомобила, колата пали на 5 цилиндъра или поне аз така го усещам /притриса и работи неравномерно/. Не се променя докато не загрее колата и се загаси за известно време. Странното е че колата работи неравномерно само на празен ход. При вдигане на оборотите колата се нормализира, върви си нормално, но в момента който оборотите паднат пак до празен ход, пак започва да работи неравномерно. Не светваше чека до вчера. Друг факт е че не го прави винаги, даже бих казал че е рядко в седмицата 2-3 пъти.
След диагностика колата показа следните грешки на ламбда сондите/без други грешки в мотора/. Само за ваше инфо колата е с махнати катализатори и са излъгани ламбда сондите след катализатори като са сложени втулки с по малък отвор за да мерят по малко.
Дали според вас след смяна на ламда сондите ще се отстрани проблема.
А грешките от диагностика IMPA са следните :
Благодаря колеги !
Колега, чека най-вероятно е светнал заради първата грешка от първата снимка и трябва да решиш по някакъв начин проблема със сондите след катализатора, който нямаш- или да промениш втулката, или емулатор на сондите, или да се изключат софтуерно.
Но проблема ти не е свързан със сондите, защото пишеш, че се проявява на студен двигател, а тогава те не функционират. Щом усещаш, че някой цилиндър не работи, трябва да се провери защо го прави- дали проблема е свързан с горивоподаването или със запалването.
- sh1n3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 5.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e46 323Ci
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Колега Благодаря за отговора, но аз имам съмнение че ламбда сондите бъркат работата на мотора и затова така прекъсва. А доколкото разбрах сондите неработят когато е студен мотора ли ?
- lancerpor
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 5.02.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320dA
- Мечтае да кара: e46 M3
- Детайли за колата: touring facelift 04'
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Мармот написа:Някои има ли идея защо са такива стойностите на pulse duty factor и load при четене на живи данни? Грешки в паметта не записва. M43B19
И моите стойности са подобни... А грешки нямам...

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- LoS BanditoS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 21.06.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330D Touring
- Мечтае да кара: BMW E46 330D Touring
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
Здравейте колеги имам нужда от малко инфо за тази грешка. Какъв е този сензор каква му е функцията, как се отстранява и т.н.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
LoS BanditoS написа:Здравейте колеги имам нужда от малко инфо за тази грешка. Какъв е този сензор каква му е функцията, как се отстранява и т.н.
Колега, това е един от датчиците на DSC, който следи за завъртане на колата.
- LoS BanditoS
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 21.06.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330D Touring
- Мечтае да кара: BMW E46 330D Touring
Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.
А фатално ли е? като цяло система си ми работи. има нужда само сензора на волана за позицията да се адаптира понеже от време на време ми светва лапата но това е само като е студено лятото го нямам този проблем. Но други пречки няма всичко си работи. наскоро си всех скенера и ми излиза това още не съм го разучил но понеже е в червено затова се притеснявам дали не е нещо сериозно
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани