ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от b00st » 04 Апр 2014, 15:02

k.milanov написа:
EnimEn написа:на тия дето се спира тока към подгрева, датчика се намира в десния въздуховод на бронята. Повечето, обаче, нямат тая екстра и следва да се отбележи, че подгревът работи постоянно.


А бъркам ли, че и нагревателя на задния прозорец работи заедно с нагревателя на огледалата? И все пак този датчик ако кажем, че го имам къде се намира?

Няма такъв филм освен, ако някой не го е свързал така собственоръчно.
Датчика в десния въздуховод пък въобще не е за огледалата, това е за AUC на климатроника (само последната година са с такова). Огледалата за да спират подгрева трявба да имат собствен термистор във всяко едно от тях.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 844
Регистриран на: 2.02.2007
Местоположение: София

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от JOGI » 04 Апр 2014, 15:36

ауц се намира в една от корите зад бъбреците, тези които се явяват въздуховод към радиаторите при коли с клима.
а темп. датчика само при някои е в десния въздуховод, иначе седи на една планка. но той е само за пръскалките с подгряване

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от b00st » 04 Апр 2014, 15:36

Да по-скоро беше за зимния пакет, а AUC-то зад бъбреците, размених ги :yes:
Но никой от тия няма общо с огледалата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 975
Регистриран на: 25.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E34 М50B25
Мечтае да кара: E34 V12
Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от BABHOMED » 05 Апр 2014, 0:34

edimen написа:0-100км е много кофти дисциплина за засичане на различни автомобили. Много зависи от уменията на шофьора, както състоянието на двигателя и качеството на гумите. Най-ниско съм виждал компакт 318ти да прав 0-100км за 9 сек. Моя не съм го мъчил но с двама човека някъде на бензин 10-10.5с, на газ с около секунда отгоре.

Преди няколко вечери си правих малко опити със галоши от зад и не добре заключващ шпер 3 опита 0-100 като сам засичах и беше доста дтрудно около 7.9-8.2с
След това с още един човек който да засича 3 опита 8,2-8.5 не ми се вярва ...Общо тегло моето и на пасажера 190клг багаж не бензин около 20л еко 95.
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1669
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от host » 05 Апр 2014, 9:36

А километража какво отклонение дава при 100км/ч при засечка с ГПС?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 8.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 318ci е46'01

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Manuel » 05 Апр 2014, 9:53

Колеги каква опасност има ако половин година карам с разбит заден лагер?

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от b00st » 05 Апр 2014, 10:25

host написа:А километража какво отклонение дава при 100км/ч при засечка с ГПС?

Около 8-9км/ч е надолу по gps по спомен.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 313
Регистриран на: 19.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: тист
Мечтае да кара: непрекъснато
Детайли за колата: 08' E91 325d - сега; 'E36 316i Compact - сега; '02 E46 330i Touring - преди; '97 Е36 318i Touring - преди; '00 BMW 540iA - преди; '02 BMW E46 330Ci SMG - преди; '99 BMW E36 328i Touring - преди;

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Tristaiosemnaiseis » 05 Апр 2014, 13:36

Един такъв въпрос - стъпковото моторче на M52B28 трябва ли да си се върти съвсем свободно и да остава в положението, в което си го завъртял, или трябва да има някаква пружинка, която да го връща?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2196
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: гр. Свищов
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 307 HDI

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Kambe » 05 Апр 2014, 15:34

Manuel написа:Колеги каква опасност има ако половин година карам с разбит заден лагер?

В някой завой със 120км/ч да ти блокира колелото , нататък се сещаш.... завъртане, преобръщане и т.н. дребни неща.
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 8.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 318ci е46'01

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Manuel » 05 Апр 2014, 17:54

Колеги помощ, значи рейката течеше и викам да я сменя, взех на старо една смених я налях масло и като запалих виеше, въртях няколко пъти пълен ляв,десен не се оправи, като се качих да карам и при завои не завиваше с половин оборот,а иска 1 и половина и като завия волана си остава в това положение и не се връща,ако аз не го върна.И от време на време като карам се чува някакво свирене за 1 секунда и спира.Та къде съм сбъркал?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 8.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 318ci е46'01

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Manuel » 06 Апр 2014, 11:59

Manuel написа:Колеги помощ, значи рейката течеше и викам да я сменя, взех на старо една смених я налях масло и като запалих виеше, въртях няколко пъти пълен ляв,десен не се оправи, като се качих да карам и при завои не завиваше с половин оборот,а иска 1 и половина и като завия волана си остава в това положение и не се връща,ако аз не го върна.И от време на време като карам се чува някакво свирене за 1 секунда и спира.Та къде съм сбъркал?

никой ли не може да помогне? :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 503
Регистриран на: 25.05.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от No0k » 06 Апр 2014, 18:06

Manuel написа:
Manuel написа:Колеги помощ, значи рейката течеше и викам да я сменя, взех на старо една смених я налях масло и като запалих виеше, въртях няколко пъти пълен ляв,десен не се оправи, като се качих да карам и при завои не завиваше с половин оборот,а иска 1 и половина и като завия волана си остава в това положение и не се връща,ако аз не го върна.И от време на време като карам се чува някакво свирене за 1 секунда и спира.Та къде съм сбъркал?

никой ли не може да помогне? :dunno:


Попринцип при смяна, след това бяга "стенда". Та именно от променената геометрия не ти се връща волана.
Нивото на течността как е?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 8.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 318ci е46'01

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Manuel » 06 Апр 2014, 21:16

No0k написа:
Manuel написа:
Manuel написа:Колеги помощ, значи рейката течеше и викам да я сменя, взех на старо една смених я налях масло и като запалих виеше, въртях няколко пъти пълен ляв,десен не се оправи, като се качих да карам и при завои не завиваше с половин оборот,а иска 1 и половина и като завия волана си остава в това положение и не се връща,ако аз не го върна.И от време на време като карам се чува някакво свирене за 1 секунда и спира.Та къде съм сбъркал?

никой ли не може да помогне? :dunno:


Попринцип при смяна, след това бяга "стенда". Та именно от променената геометрия не ти се връща волана.
Нивото на течността как е?

Нивото е добре,а утре ще отида на реглаж, да видим от там ли е.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 499
Регистриран на: 14.05.2013
Местоположение: Denmark
Пол: Мъж
Кара: E39 Touring

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Denmark » 06 Апр 2014, 21:33

някой да знае какво е RGB-то на червения цвят на таблото? май не го написах по най-правилния начин ама..

Поздрави :wave:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 10.02.2014
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от sami1237 » 07 Апр 2014, 12:33

felagund написа:Здравейте,
на баща ми E36-Цата Набор 94 1.6 Compact не държи обороти и при палене падат докато изгасне.
Миналите няколко дни случайно я карах докато си взема нов акумулатор за моята кола.

Проблема до голяма степен беше уточнен до маркуча в снимката(взета от интернет иредактирана - това не снимка на самата кола, при кликване ще се уголеми), който е цепнат и от единия и от другия край и на моменти пада
До колкото разбирам това е маркуч за картерната вентилация (горен картер) или Crankcase ventilation/breather hose/tube (гледайки документ за сервизиране на E36 ).

Бихте ли могли, моля, да ме упътите от къде да взема такъв маркуч в София и каква е ориентировъчната му цена, за да не се изненадам. Също и какво фи е. Чувах, че и нормални градински маркучи вършели работа, ама не съм тръгнал да рискувам да му слагам нещо такова за момента.
Не ми е спешно - и към 7-ми вероятно бих могъл да го свърша, но предпочитам да го направя през почивните дни ако посочите работещ магазин.
Чудех се дали да не мина при магазините на Х.Ботев и по Симеон - за BMW Си нямам никаква идея къде да търся части.

Изображение

Поздрави,
Деян




според мен е е от това виш си маркуча на дебитомера дали е здрав и др които се закача за този кам дебитомера тои е по малак ако е излезнал може да ти прави така аз имах саштия проблем

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook