ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
k.milanov написа:EnimEn написа:на тия дето се спира тока към подгрева, датчика се намира в десния въздуховод на бронята. Повечето, обаче, нямат тая екстра и следва да се отбележи, че подгревът работи постоянно.
А бъркам ли, че и нагревателя на задния прозорец работи заедно с нагревателя на огледалата? И все пак този датчик ако кажем, че го имам къде се намира?
Няма такъв филм освен, ако някой не го е свързал така собственоръчно.
Датчика в десния въздуховод пък въобще не е за огледалата, това е за AUC на климатроника (само последната година са с такова). Огледалата за да спират подгрева трявба да имат собствен термистор във всяко едно от тях.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
ауц се намира в една от корите зад бъбреците, тези които се явяват въздуховод към радиаторите при коли с клима.
а темп. датчика само при някои е в десния въздуховод, иначе седи на една планка. но той е само за пръскалките с подгряване
а темп. датчика само при някои е в десния въздуховод, иначе седи на една планка. но той е само за пръскалките с подгряване
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Да по-скоро беше за зимния пакет, а AUC-то зад бъбреците, размених ги
Но никой от тия няма общо с огледалата.

Но никой от тия няма общо с огледалата.
- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
edimen написа:0-100км е много кофти дисциплина за засичане на различни автомобили. Много зависи от уменията на шофьора, както състоянието на двигателя и качеството на гумите. Най-ниско съм виждал компакт 318ти да прав 0-100км за 9 сек. Моя не съм го мъчил но с двама човека някъде на бензин 10-10.5с, на газ с около секунда отгоре.
Преди няколко вечери си правих малко опити със галоши от зад и не добре заключващ шпер 3 опита 0-100 като сам засичах и беше доста дтрудно около 7.9-8.2с
След това с още един човек който да засича 3 опита 8,2-8.5 не ми се вярва ...Общо тегло моето и на пасажера 190клг багаж не бензин около 20л еко 95.
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
А километража какво отклонение дава при 100км/ч при засечка с ГПС?
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги каква опасност има ако половин година карам с разбит заден лагер?
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
host написа:А километража какво отклонение дава при 100км/ч при засечка с ГПС?
Около 8-9км/ч е надолу по gps по спомен.
- Tristaiosemnaiseis
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 19.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: тист
- Мечтае да кара: непрекъснато
- Детайли за колата: 08' E91 325d - сега; 'E36 316i Compact - сега; '02 E46 330i Touring - преди; '97 Е36 318i Touring - преди; '00 BMW 540iA - преди; '02 BMW E46 330Ci SMG - преди; '99 BMW E36 328i Touring - преди;
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Един такъв въпрос - стъпковото моторче на M52B28 трябва ли да си се върти съвсем свободно и да остава в положението, в което си го завъртял, или трябва да има някаква пружинка, която да го връща?
- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Manuel написа:Колеги каква опасност има ако половин година карам с разбит заден лагер?
В някой завой със 120км/ч да ти блокира колелото , нататък се сещаш.... завъртане, преобръщане и т.н. дребни неща.


Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги помощ, значи рейката течеше и викам да я сменя, взех на старо една смених я налях масло и като запалих виеше, въртях няколко пъти пълен ляв,десен не се оправи, като се качих да карам и при завои не завиваше с половин оборот,а иска 1 и половина и като завия волана си остава в това положение и не се връща,ако аз не го върна.И от време на време като карам се чува някакво свирене за 1 секунда и спира.Та къде съм сбъркал?
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Manuel написа:Колеги помощ, значи рейката течеше и викам да я сменя, взех на старо една смених я налях масло и като запалих виеше, въртях няколко пъти пълен ляв,десен не се оправи, като се качих да карам и при завои не завиваше с половин оборот,а иска 1 и половина и като завия волана си остава в това положение и не се връща,ако аз не го върна.И от време на време като карам се чува някакво свирене за 1 секунда и спира.Та къде съм сбъркал?
никой ли не може да помогне?

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Manuel написа:Manuel написа:Колеги помощ, значи рейката течеше и викам да я сменя, взех на старо една смених я налях масло и като запалих виеше, въртях няколко пъти пълен ляв,десен не се оправи, като се качих да карам и при завои не завиваше с половин оборот,а иска 1 и половина и като завия волана си остава в това положение и не се връща,ако аз не го върна.И от време на време като карам се чува някакво свирене за 1 секунда и спира.Та къде съм сбъркал?
никой ли не може да помогне?
Попринцип при смяна, след това бяга "стенда". Та именно от променената геометрия не ти се връща волана.
Нивото на течността как е?
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
No0k написа:Manuel написа:Manuel написа:Колеги помощ, значи рейката течеше и викам да я сменя, взех на старо една смених я налях масло и като запалих виеше, въртях няколко пъти пълен ляв,десен не се оправи, като се качих да карам и при завои не завиваше с половин оборот,а иска 1 и половина и като завия волана си остава в това положение и не се връща,ако аз не го върна.И от време на време като карам се чува някакво свирене за 1 секунда и спира.Та къде съм сбъркал?
никой ли не може да помогне?
Попринцип при смяна, след това бяга "стенда". Та именно от променената геометрия не ти се връща волана.
Нивото на течността как е?
Нивото е добре,а утре ще отида на реглаж, да видим от там ли е.
- Denmark
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 499
- Регистриран на: 14.05.2013
- Местоположение: Denmark
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
някой да знае какво е RGB-то на червения цвят на таблото? май не го написах по най-правилния начин ама..
Поздрави
Поздрави


Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
felagund написа:Здравейте,
на баща ми E36-Цата Набор 94 1.6 Compact не държи обороти и при палене падат докато изгасне.
Миналите няколко дни случайно я карах докато си взема нов акумулатор за моята кола.
Проблема до голяма степен беше уточнен до маркуча в снимката(взета от интернет иредактирана - това не снимка на самата кола, при кликване ще се уголеми), който е цепнат и от единия и от другия край и на моменти пада
До колкото разбирам това е маркуч за картерната вентилация (горен картер) или Crankcase ventilation/breather hose/tube (гледайки документ за сервизиране на E36 ).
Бихте ли могли, моля, да ме упътите от къде да взема такъв маркуч в София и каква е ориентировъчната му цена, за да не се изненадам. Също и какво фи е. Чувах, че и нормални градински маркучи вършели работа, ама не съм тръгнал да рискувам да му слагам нещо такова за момента.
Не ми е спешно - и към 7-ми вероятно бих могъл да го свърша, но предпочитам да го направя през почивните дни ако посочите работещ магазин.
Чудех се дали да не мина при магазините на Х.Ботев и по Симеон - за BMW Си нямам никаква идея къде да търся части.
Поздрави,
Деян
според мен е е от това виш си маркуча на дебитомера дали е здрав и др които се закача за този кам дебитомера тои е по малак ако е излезнал може да ти прави така аз имах саштия проблем
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани