Спукан колектор на двигател

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 27.10.2004
Местоположение: София

Спукан колектор на двигател

Мнение от Kos » 10 Окт 2006, 20:06

Днеска сменях всичко от двуцевката до задно гърне на 316 -ката и ми казаха че имам спукан колектор на двигателя и едната от шпилките липсвала.
Някакви идеи до какво води това и как мога да изляза от ситуацията?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: Варна

Мнение от viper70 » 10 Окт 2006, 20:36

Извади колектора пукнатото няма да ти създава проблем рядко съм виждал бмв дан му е спукан колектора... иди на стругар да ти извади скъсаната шпилка и да ти направи нова ... това е достата4но
Карам винаги на безин ... нямам газ няма и да има :twisted:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 11 Окт 2006, 1:31

Май може и колектора да ти го църнат малко, да не е съвсем отворен...

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 11 Окт 2006, 10:27

AlibiTu написа:Май може и колектора да ти го църнат малко, да не е съвсем отворен...


Желателно е да го църнат да не се отвори по някое време и туко виш си се запалил :idea:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 27.10.2004
Местоположение: София

Благодаря!

Мнение от Kos » 11 Окт 2006, 15:53

Това добре, а да препоръчате някой стругар дето да свърши тази работа?
И как точно ще заварят отливката, тя не е стоманена със сигурност?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 17.07.2006
Местоположение: софия

Мнение от dagema » 11 Окт 2006, 17:49

Е в това е проблема, блоковете и изпусквателните колектори са от темперован чугун и се заваряват с мъка има си технология; 1 се нагряват до 250гр.и се подържа тази температура по-време на заварката; 2 заварявасе помалко и се почуква по заварката зада не се пука с 2 думи сложна работа не е за всеки. по-добре потърси други колектори :confused:
БАВАРКА-ТУПАЛКА
Изображение
http://s8.bg.bitefight.org/c.php?uid=56285

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: Варна

Мнение от viper70 » 11 Окт 2006, 22:58

Неси прави живота сложен ми извади само шпилката при стругар .... пък ако ти са намират кинти купи си нов
Карам винаги на безин ... нямам газ няма и да има :twisted:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 12 Окт 2006, 9:52

Шпилките глава-колектор изпадат, мамка им :evil: . Ако липсва някоя, пъхни един пирон в дупката и виж дали е скъсана, или просто е изпаднала. Ако я няма, просто навиваш нова, шайба, гайка и караш. Ако е скъсана - виж по-долу (но е доста по-сложно).
Ако липсва една колектор-двоянка, и имаш желание да я сложиш: пак проверяваш дали не е изпаднала (по-добрия вариант ;) ). По-вероятно е да е скъсана. Сваляш колекторите, пробиваш остатъка, почистваш резбата, подновяваш я с метчик, слагаш нова шпилка, сглобяваш и караш.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook