Спукан колектор на двигател
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Спукан колектор на двигател
Днеска сменях всичко от двуцевката до задно гърне на 316 -ката и ми казаха че имам спукан колектор на двигателя и едната от шпилките липсвала.
Някакви идеи до какво води това и как мога да изляза от ситуацията?
Някакви идеи до какво води това и как мога да изляза от ситуацията?
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
AlibiTu написа:Май може и колектора да ти го църнат малко, да не е съвсем отворен...
Желателно е да го църнат да не се отвори по някое време и туко виш си се запалил

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


Благодаря!
Това добре, а да препоръчате някой стругар дето да свърши тази работа?
И как точно ще заварят отливката, тя не е стоманена със сигурност?
И как точно ще заварят отливката, тя не е стоманена със сигурност?
Е в това е проблема, блоковете и изпусквателните колектори са от темперован чугун и се заваряват с мъка има си технология; 1 се нагряват до 250гр.и се подържа тази температура по-време на заварката; 2 заварявасе помалко и се почуква по заварката зада не се пука с 2 думи сложна работа не е за всеки. по-добре потърси други колектори 

- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Шпилките глава-колектор изпадат, мамка им
. Ако липсва някоя, пъхни един пирон в дупката и виж дали е скъсана, или просто е изпаднала. Ако я няма, просто навиваш нова, шайба, гайка и караш. Ако е скъсана - виж по-долу (но е доста по-сложно).
Ако липсва една колектор-двоянка, и имаш желание да я сложиш: пак проверяваш дали не е изпаднала (по-добрия вариант
). По-вероятно е да е скъсана. Сваляш колекторите, пробиваш остатъка, почистваш резбата, подновяваш я с метчик, слагаш нова шпилка, сглобяваш и караш.

Ако липсва една колектор-двоянка, и имаш желание да я сложиш: пак проверяваш дали не е изпаднала (по-добрия вариант

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани