Проблем с брава/отваряне на врата
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем с брава/отваряне на врата
Колата е Е36 купе.
Свалянето на стъклата при отваряне си работи нормално, общо взето от страна на комфорт модула няма проблеми.
Отварянето на вратата с външаната дръжка обаче става все по-трудно.
Започна се от там, че трябва да опъвам до крайно положение, за да отвори.Сега вече я напъвам здраво и на крайното положение, за да отвори и някой път пак не отваря.
Предполагам, че проблемът е в износване на някой част на самата външна дръжка.
Някой имал ли е подобни проблеми, за да сподели как се решават?
Взимането на друга дръжка как ще се впише в системата за сваляне на стъклата в моята кола?
Свалянето на стъклата при отваряне си работи нормално, общо взето от страна на комфорт модула няма проблеми.
Отварянето на вратата с външаната дръжка обаче става все по-трудно.
Започна се от там, че трябва да опъвам до крайно положение, за да отвори.Сега вече я напъвам здраво и на крайното положение, за да отвори и някой път пак не отваря.
Предполагам, че проблемът е в износване на някой част на самата външна дръжка.
Някой имал ли е подобни проблеми, за да сподели как се решават?
Взимането на друга дръжка как ще се впише в системата за сваляне на стъклата в моята кола?
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: Проблем с брава/отваряне на врата
Скоро нацяло ще спре да се отваря.
Намираш си друга дръжка,въоръжаваш се с нерви и търпение и започваш смяната.
Ако не си го правил преди е тегаво но се свиква.
Намираш си друга дръжка,въоръжаваш се с нерви и търпение и започваш смяната.
Ако не си го правил преди е тегаво но се свиква.



Re: Проблем с брава/отваряне на врата
TheDriver написа:...Отварянето на вратата с външаната дръжка обаче става все по-трудно.
Започна се от там, че трябва да опъвам до крайно положение, за да отвори.Сега вече я напъвам здраво и на крайното положение, за да отвори и някой път пак не отваря....
няма смисъл да напъваш, просто като "опъваш" дръжката натисни вратата леко навътре и ще се отвори
- zigo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 31.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328ci
Re: Проблем с брава/отваряне на врата
Имам същия проблем което ме навежда на мисълта че е от вътрешната брава, преди имаше случай с една х5-ца по същия начин правеше, и като се свали бравата беше яко "побългарявана"

- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: Проблем с брава/отваряне на врата
Същия проблем , само ,че на седан , докато не се отчупи част от самата дръжка и сега не работи. Аз ще вземам друга , бих те посъветвал ти да направиш същото. Не вярвам да имаш проблем след това със стъклата.
- zigo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 31.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328ci
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: Проблем с брава/отваряне на врата
Тегаво , за по-лесно свали стъклото и ножицата от вратата.
- BMW 645ci
- Потребител
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 13.07.2010
- Местоположение: Гр. Свищов/В. Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E34 520i
- Мечтае да кара: BMW M Power
Re: Проблем с брава/отваряне на врата
///Mechov написа:Тегаво , за по-лесно свали стъклото и ножицата от вратата.
А как се сваля стъклото? Гледам, че е на някакви водачи (не тези на ножицата), обаче не ми е ясно как излиза.
Иначе по темата - точно преди няколко дни се появи и при мен същият проблем, и според мен виновника е бравата, която заключва вратата към купето. Говоря за бравата, която се намира на самата врата (някъде по средата в задния край на вратата). Аз докато си играх и си щраках - от там излезе нещо като шайба, само че счупена на две.

- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: Проблем с брава/отваряне на врата
BMW 645ci написа:///Mechov написа:Тегаво , за по-лесно свали стъклото и ножицата от вратата.
А как се сваля стъклото? Гледам, че е на някакви водачи (не тези на ножицата), обаче не ми е ясно как излиза.
Иначе по темата - точно преди няколко дни се появи и при мен същият проблем, и според мен виновника е бравата, която заключва вратата към купето. Говоря за бравата, която се намира на самата врата (някъде по средата в задния край на вратата). Аз докато си играх и си щраках - от там излезе нещо като шайба, само че счупена на две.
Като изтеглиш фибите от водачите и след това дръпнеш рамената освобождаваш стъклото от ножицата. След това пускаш стъклото внимателно долу във вратата и демонтираш ножицата от вратата. След това махаш уплатненията на стълото , за да ти е по-лесно да издърпаш стъклото от вратата. Стъклото излиза на една страна. Ако не си го правил друг път внимавай или викни човек дето го е правил за да не даде фира джама.
Re: Проблем с брава/отваряне на врата
Нова дръжка е равно на допълнителен ключ нали?
Или патронника може да се прехвърли на новата?
Или патронника може да се прехвърли на новата?
- krasi2bmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 617
- Регистриран на: 10.11.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325 dizel
Re: Проблем с брава/отваряне на врата
Патронника си остава сьщия само го прехвьрляшTheDriver написа:Нова дръжка е равно на допълнителен ключ нали?
Или патронника може да се прехвърли на новата?

- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1662
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Проблем с брава/отваряне на врата
Аз като свалях бравата,не съм свалял прозореца.Самата процедура по сваляне си е гадна наистина.За да свалиш "обкова" на бравата трябва да осовбодиш "щипките" през отвор отстрани на вратата.Иначе се чупят!
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Проблем с брава/отваряне на врата
https://www.youtube.com/watch?v=gGE7ncBE_vQ
http://www.angelfire.com/de3/bimmertoyz ... rtrim.html
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... cement-DIY
Упражнението лично аз не го харесвам , отнема време като за един сериозен ремонт на нещо друго ...
Успех !
http://www.angelfire.com/de3/bimmertoyz ... rtrim.html
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... cement-DIY
Упражнението лично аз не го харесвам , отнема време като за един сериозен ремонт на нещо друго ...
Успех !
Re: Проблем с брава/отваряне на врата
Колкото и да го отлагах дойде моментът в който дръжката изщрака и разбрах, че вратата няма да се отвори отвън.
Реших да пробвам да се справя без да свалям прозореца.
Мъката е голяма!!!
При това не е като да не съм работил подобни неща преди.
Нещата са много пипкави и дори подробното опътване от предният пост няма да помогне, ако сами не разберете и не опипате кое как се случва.
Тая дупка дето е показана в първия линк я няма при купетата, а при нас е зад гуменото продължение на уплътнението на прозореца.Рамото което се приплъзва е невъзможно да се види през нея дори и след като го разглобих съм сигурен, че няма да успея да го открия с поглед през нея.Това значи, че ако на купе мислите да сменята пластмасата и уплътнението отвън без да разглобявате кората, шанса да успеете е минимален.
Аз свалих кората и първо с опипване установих кое къде се намира светенето с фенерчето и оглеждането добавят много малко информация към това което вече сте усетили с пипане.След като се ориентирах кое къде е през въпросната дупка вкарах шестограм, а откъм кората го нагласих на палчето на "слайдъра".Не знам при другите колеги как е, но при мен беше здраво запекло и трябваше чука да влиза в действие
.
Следващият труден момент е откачането на щифта, който държи дръжката откъм предната част на колата.Скобата, която го законтря е е зад стъклото нагоре във вратата.В моя случай беше завъртяна в най-нежеланата посока
.Първо с дълга, но дебела отверка я завъртях така че да застане както я искам.След това с малка тънка отверка откопчах горното краче, след което отново с дългата отверка я завъртях под друг ъгъл, за да е удобна за вадене и накрая пак с малката отверка я извадих.Хубавото е, че дори и да падне няма къде да се изгуби, най-много да бъркате във вратата, за да я вземете.
Откачането на лостчетата с които дръжката отваря и заключва вратата става изцяло на пипане.Това с което се отваря - с показалеца се държи лостчето на дръжката, с палеца се натиска шината на механизма, който отваря вратата, а със средния пръст го гласите, така че да излезе от дупката
(това може направо в бисерите да отиде
)
Куката на заключващия механизъм поне според мен няма как да излезе, ако и двата механизма са закачени за вратата за това нея я откачих след като ги свалих и двата от вратата, т.е. и дръжката, и това дето реално отваря вратата.
Последното нещо, което държи дръжката за вратата е една гайка навита на патронника от външната страна - тя се развърта с отверка и чук, но трябва много, ама много да се внимава за боята на вратата.
Разбира се, трябва да се откачи и буксата - не само да се разкачат двете половини, но и самата букса да се откачи от основата на дръжката.
В моя случай беше счупено както лостчето за отваряне, така и самата основа на дръжката, напълно идентично с посоченото в предният пост упътване.При мен дръжката излезе на парчета и не се наложи да свалям прозореца, но съм на 90% сигурен, че новата цяла дръжка няма как да си влезе на мястото без да се свали прозореца.
Сега трябва да открия подходяща дръжка - гледайки материалите и начина на изработване ми се струва, че чисто нова неоригинална дръжка няма да изкара много време.От опит с нови неоригинални дръжки на други коли знам, че ментаците не докарват и частица от живота на оригинална дръжка втора употреба.
Хубавото е, че проблемните места хубаво се виждат при свалена дръжка и част втора употреба е вариант, но ми се струва, че ако пукнатината в лоста я има, няма как да се види с просто око и е въпрос на време отново да започне да се цепи.

Реших да пробвам да се справя без да свалям прозореца.
Мъката е голяма!!!
При това не е като да не съм работил подобни неща преди.
Нещата са много пипкави и дори подробното опътване от предният пост няма да помогне, ако сами не разберете и не опипате кое как се случва.
Тая дупка дето е показана в първия линк я няма при купетата, а при нас е зад гуменото продължение на уплътнението на прозореца.Рамото което се приплъзва е невъзможно да се види през нея дори и след като го разглобих съм сигурен, че няма да успея да го открия с поглед през нея.Това значи, че ако на купе мислите да сменята пластмасата и уплътнението отвън без да разглобявате кората, шанса да успеете е минимален.
Аз свалих кората и първо с опипване установих кое къде се намира светенето с фенерчето и оглеждането добавят много малко информация към това което вече сте усетили с пипане.След като се ориентирах кое къде е през въпросната дупка вкарах шестограм, а откъм кората го нагласих на палчето на "слайдъра".Не знам при другите колеги как е, но при мен беше здраво запекло и трябваше чука да влиза в действие

Следващият труден момент е откачането на щифта, който държи дръжката откъм предната част на колата.Скобата, която го законтря е е зад стъклото нагоре във вратата.В моя случай беше завъртяна в най-нежеланата посока

Откачането на лостчетата с които дръжката отваря и заключва вратата става изцяло на пипане.Това с което се отваря - с показалеца се държи лостчето на дръжката, с палеца се натиска шината на механизма, който отваря вратата, а със средния пръст го гласите, така че да излезе от дупката


Куката на заключващия механизъм поне според мен няма как да излезе, ако и двата механизма са закачени за вратата за това нея я откачих след като ги свалих и двата от вратата, т.е. и дръжката, и това дето реално отваря вратата.
Последното нещо, което държи дръжката за вратата е една гайка навита на патронника от външната страна - тя се развърта с отверка и чук, но трябва много, ама много да се внимава за боята на вратата.
Разбира се, трябва да се откачи и буксата - не само да се разкачат двете половини, но и самата букса да се откачи от основата на дръжката.
В моя случай беше счупено както лостчето за отваряне, така и самата основа на дръжката, напълно идентично с посоченото в предният пост упътване.При мен дръжката излезе на парчета и не се наложи да свалям прозореца, но съм на 90% сигурен, че новата цяла дръжка няма как да си влезе на мястото без да се свали прозореца.
Сега трябва да открия подходяща дръжка - гледайки материалите и начина на изработване ми се струва, че чисто нова неоригинална дръжка няма да изкара много време.От опит с нови неоригинални дръжки на други коли знам, че ментаците не докарват и частица от живота на оригинална дръжка втора употреба.
Хубавото е, че проблемните места хубаво се виждат при свалена дръжка и част втора употреба е вариант, но ми се струва, че ако пукнатината в лоста я има, няма как да се види с просто око и е въпрос на време отново да започне да се цепи.
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: Проблем с брава/отваряне на врата
Понякога капка масълце навреме и на точното място спестява много несгоди и нерви за в бъдеще...


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани