Монтаж ксенон с отделна инсталация
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
Монтаж ксенон с отделна инсталация
Здравейте колеги!
Досега ксенона ми беше вързан директно към фаровете, но искам да го вържа през независимата му кабелната инсталация. Проблема е, че съм затрил координатите на продавача и нямам схема. От цялата работа ми е ясно, че трябва да взема сигнал за белия и черния кабел, но не знам от къде.
Има ли някой да е вързал ксенон по този начин. Предварително благодаря.
Досега ксенона ми беше вързан директно към фаровете, но искам да го вържа през независимата му кабелната инсталация. Проблема е, че съм затрил координатите на продавача и нямам схема. От цялата работа ми е ясно, че трябва да взема сигнал за белия и черния кабел, но не знам от къде.
Има ли някой да е вързал ксенон по този начин. Предварително благодаря.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Монтаж ксенон с отделна инсталация
Това, което си намислил е абсолютно ненужно. При Е36 инсталацията на фаровете е изградена с релета и предпазители, което е абсолютно достатъчно.
Какво мислиш, че ще постигнеш ако свържеш ксенона през още едно реле?
Какво мислиш, че ще постигнеш ако свържеш ксенона през още едно реле?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Монтаж ксенон с отделна инсталация
Доста често не ми пали дясната лампа и като следствие борда "забива", а понякога и таблото "откача" - стрелките полудяват, лампи мигат и се надявам, че като го вържа отделно няма да имам този проблем
Ако не - ксенона на боклука.
Разменял съм баласти и крушки - все същата. Не знам дали може да има връзка това, че инсталацията за десния фар е по-дълга. Мерил съм напрежението на куплинга на крушката - 14,30 волта. В началото като купих ксенона - преди 3-4 години го правеше по-рядко. Преди няколко месеца обаче изгоря дясната крушка, купих нова и сега вече е по-често.

Разменял съм баласти и крушки - все същата. Не знам дали може да има връзка това, че инсталацията за десния фар е по-дълга. Мерил съм напрежението на куплинга на крушката - 14,30 волта. В началото като купих ксенона - преди 3-4 години го правеше по-рядко. Преди няколко месеца обаче изгоря дясната крушка, купих нова и сега вече е по-често.
- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Монтаж ксенон с отделна инсталация
На приятел се случваше от не добра маса на ксенона , също така и клатещ се баласт а не монтиран стабилно .
За милиони-няма закони.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Монтаж ксенон с отделна инсталация
Яро написа:Доста често не ми пали дясната лампа и като следствие борда "забива", а понякога и таблото "откача" - стрелките полудяват, лампи мигат и се надявам, че като го вържа отделно няма да имам този проблемАко не - ксенона на боклука.
Разменял съм баласти и крушки - все същата. Не знам дали може да има връзка това, че инсталацията за десния фар е по-дълга. Мерил съм напрежението на куплинга на крушката - 14,30 волта. В началото като купих ксенона - преди 3-4 години го правеше по-рядко. Преди няколко месеца обаче изгоря дясната крушка, купих нова и сега вече е по-често.
Таблото ти дава фира, след време ще спре изобщо да работи, но това няма общо с ксенона. Относно борда - няма логика да забива от непалеща лампа. Ако е свързан както трябва ще отчита изгоряла крушка на късите, но няма да "забива".
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Монтаж ксенон с отделна инсталация
stony1 написа:Яро написа:Доста често не ми пали дясната лампа и като следствие борда "забива", а понякога и таблото "откача" - стрелките полудяват, лампи мигат и се надявам, че като го вържа отделно няма да имам този проблемАко не - ксенона на боклука.
Разменял съм баласти и крушки - все същата. Не знам дали може да има връзка това, че инсталацията за десния фар е по-дълга. Мерил съм напрежението на куплинга на крушката - 14,30 волта. В началото като купих ксенона - преди 3-4 години го правеше по-рядко. Преди няколко месеца обаче изгоря дясната крушка, купих нова и сега вече е по-често.
Таблото ти дава фира, след време ще спре изобщо да работи, но това няма общо с ксенона. Относно борда - няма логика да забива от непалеща лампа. Ако е свързан както трябва ще отчита изгоряла крушка на късите, но няма да "забива".
Това се случва само като пускам ксенона. Борда е "средния", не отчита изгоряла крушка. Аз си го обяснявам или с някакъв пад на напрежението или по-скоро на тока, че нали ксенона дърпа много стартов ток или с някакви смущения.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Монтаж ксенон с отделна инсталация
Ксенона дърпа нула стартов ток. Запалването на крушката става с високо напрежение 22000V. Самия баласт консумира около 3А, а това е по-малко от консумацията на стандартната халогенна крушка. След запалването на крушката, баласта сваля напрежението на около 80V и поддържа тока около 3-3,5А. Както и да го погледнеш един качествен баласт няма да оказва влияние върху работата на уредите в колата. Има баласти, които имат допълнителен трети проводник, който задължително се свързва към купето на колата. Така се осигурява пълната изолация на баласта, но ако този проводник не се свърже започват ядовете със системите на автомобила.
Пробвай с други баласти, но не от дебелите, а слим баласти. Те са направени много качествено и схващането, че са "китайски и некачествени" е по-скоро погрешно. Изработени са много добре, с всякакви защити и прецизно управление, а високоволтовата част е изведена отделно и е изолирана.
Пробвай с други баласти, но не от дебелите, а слим баласти. Те са направени много качествено и схващането, че са "китайски и некачествени" е по-скоро погрешно. Изработени са много добре, с всякакви защити и прецизно управление, а високоволтовата част е изведена отделно и е изолирана.
Последна промяна stony1 на 12 Сеп 2014, 9:49, променена общо 1 път
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Монтаж ксенон с отделна инсталация
Баш със слим баласти съм
Закрепени са само със силикон обаче. Може ли това да оказва влияние?

- snaiperist0
-
-
- Мнения: 579
- Регистриран на: 21.08.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: бавно
- Мечтае да кара: e30 m3
Re: Монтаж ксенон с отделна инсталация
Яро написа:Баш със слим баласти съмЗакрепени са само със силикон обаче. Може ли това да оказва влияние?
не , по скоро си с прекалено " евтини " , вземи ако можеш 2 нови и си свиркай

пс: преди 1 седмица дойде 1 момче да му сложа ксенон ( за 80лв х4 35в без гаранция ) аз само го монтирах , 1 седмица по късно дойде да го сменим целия

БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
- Jang1r
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 508
- Регистриран на: 9.07.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: го на ножки
- Мечтае да кара: на 50ст бензина.
Re: Монтаж ксенон с отделна инсталация
Имах такъв проблем заради кофти крушки.При включване и борда се нулираше 

BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
Re: Монтаж ксенон с отделна инсталация
Да раздвижа малко темата. Разглобих всички куплунги, пристегнах ги и при полева проба нямах проблем
. Като ми остане време ще ги вкарам във фаровете.

- dynalias
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 347
- Регистриран на: 22.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с DPF
- Мечтае да кара: на ток
- Детайли за колата: стоковица
Re: Монтаж ксенон с отделна инсталация
Аз имах подобен проблем колеги. Дясната крушка понякога светва, а понякога големи мизерий само присветва... Сменях и аз крушки и т.н. и накрая съвсем случайно извадих кабела от самия баласт и беше нагоряла буксата. С една отверка изкривих вътре пластинките за да влиза по стегнато и сега нямам проблеми. Същото стана наскоро и с колега от фирмата в която работя с опел астра. Дръпнахме същия кабел влизащ в баласта и беше нагорял...
Та и да не е това проблема да знаете, че там им е слабото място
Та и да не е това проблема да знаете, че там им е слабото място

history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани