Електроника- От Сименс М52 към Бош М50?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- power of bmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 28.02.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: дифа да вие...
Електроника- От Сименс М52 към Бош М50?
Колеги, мотора ми е М52Б25 с електроника Сименс и както знаете 170к.с, но понеже е със сменен смукател и дросел от М50, искам да премина на Бош електроника, поради по- голямата мощност и прекъсвача....Та какво трябва да сменя, освен компа и сондите?Предполагам датчици, но не знам кои и също така дебитомер?
Ако БМВ е религия,то Е30 е икона!
Re: Електроника- От Сименс М52 към Бош М50?
Инсталация, комп, MAF, температурен датчик за компа + този за таблото, защото сега си с един комбиниран, датчик разпределителен и датчик колянов вал, детонационни датчици, ламбда и IAT-а(темп входящ въздух) 

- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Електроника- От Сименс М52 към Бош М50?
bmw28 написа:Инсталация, комп, MAF, температурен датчик за компа + този за таблото, защото сега си с един комбиниран, датчик разпределителен и датчик колянов вал, детонационни датчици, ламбда и IAT-а(темп входящ въздух)
Заслужавали си цялата инвестиция

- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Електроника- От Сименс М52 към Бош М50?
m.dimitrov1992 написа:bmw28 написа:Инсталация, комп, MAF, температурен датчик за компа + този за таблото, защото сега си с един комбиниран, датчик разпределителен и датчик колянов вал, детонационни датчици, ламбда и IAT-а(темп входящ въздух)
Заслужавали си цялата инвестиция
Не, защото с тия пари правиш един ремап на м52ката и хем ще върви колкото м50ката хем ще харчи по малко, стига да преглътнеш гадния прекъсвач


Това беше модерно преди да се минава на м50кова, сега м52 е много по добрия избор защото се ремпава лесно през буксата без да си играеш да сменяш чипове. За диагностиката колегите с м50ките знаят що за мъка е да се намери нещо читаво на което да я' закачиш ама не да гледаш и да тиреш грешки, а да се гледат съществени неща.
Последна промяна maxpower на 17 Мар 2014, 22:41, променена общо 2 пъти
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- power of bmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 28.02.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: дифа да вие...
Re: Електроника- От Сименс М52 към Бош М50?
m.dimitrov1992 написа:bmw28 написа:Инсталация, комп, MAF, температурен датчик за компа + този за таблото, защото сега си с един комбиниран, датчик разпределителен и датчик колянов вал, детонационни датчици, ламбда и IAT-а(темп входящ въздух)
Заслужавали си цялата инвестиция
От една страна 22 коня + хубав прекъсвач! Та затова се чудя-ремапване на сименса или преминаване към бош

Ако БМВ е религия,то Е30 е икона!
- power of bmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 28.02.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: дифа да вие...
Re: Електроника- От Сименс М52 към Бош М50?
maxpower написа:m.dimitrov1992 написа:bmw28 написа:Инсталация, комп, MAF, температурен датчик за компа + този за таблото, защото сега си с един комбиниран, датчик разпределителен и датчик колянов вал, детонационни датчици, ламбда и IAT-а(темп входящ въздух)
Заслужавали си цялата инвестиция
Не, защото с тия пари правиш един ремап на м52ката и хем ще върви колкото м50ката хем ще харчи по малко, стига да преглътнеш гадния прекъсвачДа не говорим, че възможностите за диагностика и ремап на м52 са много по лесни в случай, че нещо се оплеска, а то на тия стари кочини посточнно нещо се осира ,включилтено и чисто нови части
.
Това беше модерно преди да се минава на м50кова.
Да колега, като гледам кои неща трябва да се сменят и нещата отиват към ремап, защото преминаването към бош ще излезе поне едни 500лв и май ще трябва да се примиря с гадния прекъсвач
Ако БМВ е религия,то Е30 е икона!
- Ba4oIlia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 262
- Регистриран на: 28.09.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: E30&E36
Re: Електроника- От Сименс М52 към Бош М50?
Този прословут м52 прекъсвач не може ли да се обучи да звучи като на М50 

- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Електроника- От Сименс М52 към Бош М50?
power of bmw написа:m.dimitrov1992 написа:bmw28 написа:Инсталация, комп, MAF, температурен датчик за компа + този за таблото, защото сега си с един комбиниран, датчик разпределителен и датчик колянов вал, детонационни датчици, ламбда и IAT-а(темп входящ въздух)
Заслужавали си цялата инвестиция
От една страна 22 коня + хубав прекъсвач! Та затова се чудя-ремапване на сименса или преминаване към бош
надяваш се на 22 в + само от бош компа ли?
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Cosworth
- ентусиаст
-
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: Електроника- От Сименс М52 към Бош М50?
павката написа:power of bmw написа:m.dimitrov1992 написа:bmw28 написа:Инсталация, комп, MAF, температурен датчик за компа + този за таблото, защото сега си с един комбиниран, датчик разпределителен и датчик колянов вал, детонационни датчици, ламбда и IAT-а(темп входящ въздух)
Заслужавали си цялата инвестиция
От една страна 22 коня + хубав прекъсвач! Та затова се чудя-ремапване на сименса или преминаване към бош
надяваш се на 22 в + само от бош компа ли?
Ще ги получи да и още как.... заедно с всички прилежащи датчици нужни за Бош електрониката...
Ако не сте забелязали силата/нютоните на двата мотора са еднакви а разликата се проявява в конете... Защо ли

- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Електроника- От Сименс М52 към Бош М50?
Cosworth написа:павката написа:power of bmw написа:m.dimitrov1992 написа:bmw28 написа:Инсталация, комп, MAF, температурен датчик за компа + този за таблото, защото сега си с един комбиниран, датчик разпределителен и датчик колянов вал, детонационни датчици, ламбда и IAT-а(темп входящ въздух)
Заслужавали си цялата инвестиция
От една страна 22 коня + хубав прекъсвач! Та затова се чудя-ремапване на сименса или преминаване към бош
надяваш се на 22 в + само от бош компа ли?
Ще ги получи да и още как.... заедно с всички прилежащи датчици нужни за Бош електрониката...
Ако не сте забелязали силата/нютоните на двата мотора са еднакви а разликата се проявява в конете... Защо ли
Защото едното диша през сламка,а другото през улук

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Електроника- От Сименс М52 към Бош М50?
Е да, ама за Бош 413 имаме това https://www.millerperformancecars.com/s ... hip-detail
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Електроника- От Сименс М52 към Бош М50?
Откога мапването на М52 Сименс вече не е трудно, щото помня преди беше мъка дори за опитни мапери?
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Електроника- От Сименс М52 към Бош М50?
Nickelback написа:Откога мапването на М52 Сименс вече не е трудно, щото помня преди беше мъка дори за опитни мапери?
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
Ако знаеш адресите на картите е елементарен, а ако отделиш малко време на google ще ги намериш лесно. Преди може да е било мъка, за някои все още е мъка особено тия дето махат ЕВС-а като трият битове от картата и после: грешка за автоматична кутия, не ми работи климатика, не ми работи ваноса

bum_bum написа:Е да, ама за Бош 413 имаме това https://www.millerperformancecars.com/s ... hip-detail
Добро е ама и цената е добра

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Електроника- От Сименс М52 към Бош М50?
Има много готина опцийка с компютъра и 3Г си пускаш тим вюъра и тунингистчето от Щатите гледа и тунингова от 10к километра или колкото са там
За атмосферки е малко куцо, но за турбо с тия 3 режима е яко.
Сименса наистина е по-добре като компютър ама и аз мисля, че повечето мапери се дърпат. Пък и настройката си е тънка работа.

За атмосферки е малко куцо, но за турбо с тия 3 режима е яко.
Сименса наистина е по-добре като компютър ама и аз мисля, че повечето мапери се дърпат. Пък и настройката си е тънка работа.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Електроника- От Сименс М52 към Бош М50?
Бях чувал, че горивните карти на М52 били към 40 и компютъра ги превключвал динамично взависимост от кой знае какво... Вярно ли е това?
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани