информация за Е36 318tds
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
информация за Е36 318tds
може ли някой да ми каже повече за това БМВ 318д с какъв двигател е и о6те допалнителна информация
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
turbo написа:318d или 318tds?
318 д е е46,а 318тдс е е36.значи става дума за е36 318 тдс.аз имам такъв от 2 години. с какъв двигател е?еми най общо с дизелов.
допълнително инфо-това е 2,5 тдс но от 6 цилиндъра са останали само 4.
и още:318 ама е само 1665 куб см.осемнайската в името е за разкош.
ако ме питаш нещо по-конкретно с радост ще откликна
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Егати отговора му даде... няма що....
318tds е с BMW M41D17 мотор, който реално е 1665 кубика с мощност 90 коня (с турбина)/190nm при 4400RPM... 4 цилиндров с редово разположение, по два клапана на цилиндър.
318d е с BMW M47D20, 1951 кубика с мощност 115 коня/265nm... 4 цилиндров с редово разположение, по 4 клапана на цилиндър.
Нещо друго интересува ли те?
318tds е с BMW M41D17 мотор, който реално е 1665 кубика с мощност 90 коня (с турбина)/190nm при 4400RPM... 4 цилиндров с редово разположение, по два клапана на цилиндър.
318d е с BMW M47D20, 1951 кубика с мощност 115 коня/265nm... 4 цилиндров с редово разположение, по 4 клапана на цилиндър.
Нещо друго интересува ли те?

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
КОЕ от двете е мудно?
Предполагам, че става дума за 318tds-а, че той е "само" 90 коня... има една подобна тема "около" твоята.... купето тежи на тоя двигател и трябва да завърти турбото, че да се усети по-голяма "пъргавина"... просто машинката толкова си може... но ако по принцип имаш ядове с оборотите (не само до около 2500RPM), то проблема може да е другаде..
Предполагам, че става дума за 318tds-а, че той е "само" 90 коня... има една подобна тема "около" твоята.... купето тежи на тоя двигател и трябва да завърти турбото, че да се усети по-голяма "пъргавина"... просто машинката толкова си може... но ако по принцип имаш ядове с оборотите (не само до около 2500RPM), то проблема може да е другаде..
- m@rtin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 633
- Регистриран на: 19.09.2006
- Местоположение: Бургас
- Кара: BMW 520i E39 Touring M54
Нека и аз да попитам нещо за 318тдс
Колко литра му е резервоара и на колко светва резервата
А за тая турбина има ли некъв начин да се направи да се включва преди 2000 оборота
примерно на 1700 

Колко литра му е резервоара и на колко светва резервата

А за тая турбина има ли некъв начин да се направи да се включва преди 2000 оборота


- flober
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 545
- Регистриран на: 29.01.2006
- Местоположение: ELHOVO
- Пол: Мъж
- Кара: G30
резервоара му е 60л. лампата мисля че светваше 7л. но несам напълно сигорен а турбото може да стане това което иска6 с чип
- m@rtin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 633
- Регистриран на: 19.09.2006
- Местоположение: Бургас
- Кара: BMW 520i E39 Touring M54
- flober
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 545
- Регистриран на: 29.01.2006
- Местоположение: ELHOVO
- Пол: Мъж
- Кара: G30
за чипа наи общо което мога да ти кажа аз е -промяна на горивната смес и неиното подаване в определеният момент и по ранно надуване от турбото, цената е около 1000лв. а за разхода е относително ,но във форума има доста компетентни момчета които могат да ти обяснят подробно що е чип- плюсове и минуси
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани