информация за Е36 318tds

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 21.05.2006
Пол: Мъж

информация за Е36 318tds

Мнение от vasilski » 28 Сеп 2006, 9:58

може ли някой да ми каже повече за това БМВ 318д с какъв двигател е и о6те допалнителна информация

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 28 Сеп 2006, 11:21

318d или 318tds?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 181
Регистриран на: 30.12.2005

Мнение от kluves » 28 Сеп 2006, 22:39

turbo написа:318d или 318tds?

318 д е е46,а 318тдс е е36.значи става дума за е36 318 тдс.аз имам такъв от 2 години. с какъв двигател е?еми най общо с дизелов.
допълнително инфо-това е 2,5 тдс но от 6 цилиндъра са останали само 4.
и още:318 ама е само 1665 куб см.осемнайската в името е за разкош.
ако ме питаш нещо по-конкретно с радост ще откликна

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 29 Сеп 2006, 22:44

Егати отговора му даде... няма що....

318tds е с BMW M41D17 мотор, който реално е 1665 кубика с мощност 90 коня (с турбина)/190nm при 4400RPM... 4 цилиндров с редово разположение, по два клапана на цилиндър.

318d е с BMW M47D20, 1951 кубика с мощност 115 коня/265nm... 4 цилиндров с редово разположение, по 4 клапана на цилиндър.

Нещо друго интересува ли те? :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 18.09.2006

Мнение от jy » 29 Сеп 2006, 23:19

мен ме интересува,ако бъдеш така добър,трябва ли да е толкова мудно?и на свободна качва много бавно обороти.това ли е нормално?

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 30 Сеп 2006, 0:10

КОЕ от двете е мудно?

Предполагам, че става дума за 318tds-а, че той е "само" 90 коня... има една подобна тема "около" твоята.... купето тежи на тоя двигател и трябва да завърти турбото, че да се усети по-голяма "пъргавина"... просто машинката толкова си може... но ако по принцип имаш ядове с оборотите (не само до около 2500RPM), то проблема може да е другаде..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 19.09.2006
Местоположение: Бургас
Кара: BMW 520i E39 Touring M54

Мнение от m@rtin » 09 Окт 2006, 20:10

Нека и аз да попитам нещо за 318тдс :roll:
Колко литра му е резервоара и на колко светва резервата :?:
А за тая турбина има ли некъв начин да се направи да се включва преди 2000 оборота :?: примерно на 1700 :!:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 545
Регистриран на: 29.01.2006
Местоположение: ELHOVO
Пол: Мъж
Кара: G30

Мнение от flober » 09 Окт 2006, 20:14

резервоара му е 60л. лампата мисля че светваше 7л. но несам напълно сигорен а турбото може да стане това което иска6 с чип

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 19.09.2006
Местоположение: Бургас
Кара: BMW 520i E39 Touring M54

Мнение от m@rtin » 09 Окт 2006, 20:19

А този чип какъв е :?:
В смисъл къде се слага,колко СТРУВА,разхода понижава ли се,покачва ли се :?: :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 545
Регистриран на: 29.01.2006
Местоположение: ELHOVO
Пол: Мъж
Кара: G30

Мнение от flober » 10 Окт 2006, 20:03

за чипа наи общо което мога да ти кажа аз е -промяна на горивната смес и неиното подаване в определеният момент и по ранно надуване от турбото, цената е около 1000лв. а за разхода е относително ,но във форума има доста компетентни момчета които могат да ти обяснят подробно що е чип- плюсове и минуси

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook