Няколко питания за 318i

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Няколко питания за 318i

Мнение от ~Мишо~ » 20 Фев 2014, 20:57

На обезвъзвъздушена система и студен мотор трябва да ти е на белега.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Няколко питания за 318i

Мнение от ogata » 20 Фев 2014, 21:10

venk0v написа:Другия ми въпрос е откъде се налива/проверява хидравличното масло на M40B18?Благодаря ви от сърце!


Заснемане.PNG


Стрелката ти показва максималното ниво на хидравлична течност.

Изображение
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 575
Регистриран на: 16.02.2009
Местоположение: София
Кара: BMW 318i, sedan, 11.97

Re: Няколко питания за 318i

Мнение от 00700 » 21 Фев 2014, 21:49

venk0v написа:Колеги нека продължа малко темата.Надявам се да не сметнете питането ми за тъпо.В ръководството на потребителя(което изтеглих от форума) дават че радиатора студен трябва да е пълен до чертата на снимката(средата),но след това пише че при доливане се пълни на Макс..Всъщност докъде трябва да е пълен този радиатор?До последното деление или до средното?Карам колата на алтернативно гориво и това ми е важно за да не прецакам изпарителя.Другия ми въпрос е откъде се налива/проверява хидравличното масло на M40B18?Благодаря ви от сърце! :bchug:
111.jpg

Max-a ти е чертата.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 5.01.2012

Re: Няколко питания за 318i

Мнение от venk0v » 22 Фев 2014, 0:05

Благодаря за отговора колеги!Вече хидравличното масло е до чертата,но имам теч от самия съд (явно има някаква гумичка която е за смяна).На много от вас ли им сълзи масло от семеринга на диференциала и истина ли е че ако се смени щял да започне да вие?Другото ми питане е откъде мога да взема качествени секретни болтове,защото тези които са ми сложени ме е страх да не се окажат серийно производство... :bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 5.01.2012

Re: Няколко питания за 318i

Мнение от venk0v » 22 Фев 2014, 12:21

Благодаря колеги!Следващото ми питане е може ли крива вратичка на жабката да се изправи или трябва да се смени? (вратичката е крива по крайщата).Гледах темите по форума завих рапидки до механизма но ефект - 0. :bang:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 575
Регистриран на: 16.02.2009
Местоположение: София
Кара: BMW 318i, sedan, 11.97

Re: Няколко питания за 318i

Мнение от 00700 » 22 Фев 2014, 22:01

venk0v написа:Благодаря за отговора колеги!Вече хидравличното масло е до чертата,но имам теч от самия съд (явно има някаква гумичка която е за смяна).На много от вас ли им сълзи масло от семеринга на диференциала и истина ли е че ако се смени щял да започне да вие?Другото ми питане е откъде мога да взема качествени секретни болтове,защото тези които са ми сложени ме е страх да не се окажат серийно производство... :bchug:

Качествени секретни болтове от някой стругар ..., не от магазин - при тях няма нищо секретно (мое мнение). ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 575
Регистриран на: 16.02.2009
Местоположение: София
Кара: BMW 318i, sedan, 11.97

Re: Няколко питания за 318i

Мнение от 00700 » 22 Фев 2014, 22:05

venk0v написа:Благодаря колеги!Следващото ми питане е може ли крива вратичка на жабката да се изправи или трябва да се смени? (вратичката е крива по крайщата).Гледах темите по форума завих рапидки до механизма но ефект - 0. :bang:

На почти всички е така. Има няколко теми по казуса във форума, потърси. Става с преправяне и изобретателност ... . ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 5.01.2012

Re: Няколко питания за 318i

Мнение от venk0v » 28 Фев 2014, 11:40

Колеги понеже си имам мерак за 6-так двигател,но досега поради чисто финансови причини не можех да си посволя.Необходим ми е съвет по-изгодно ли е смяната на двигателя от 4 на 6-так или смяната на автомобила?Другото което ми се върти в главата е каква е разликата между 318i и 318is (освен в главата на двигателя) ? Благодаря !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 575
Регистриран на: 16.02.2009
Местоположение: София
Кара: BMW 318i, sedan, 11.97

Re: Няколко питания за 318i

Мнение от 00700 » 03 Мар 2014, 10:14

venk0v написа:Колеги понеже си имам мерак за 6-так двигател,но досега поради чисто финансови причини не можех да си посволя.Необходим ми е съвет по-изгодно ли е смяната на двигателя от 4 на 6-так или смяната на автомобила?Другото което ми се върти в главата е каква е разликата между 318i и 318is (освен в главата на двигателя) ? Благодаря !

За смяната на двигателите ..., по добре смени автомобилите. Въпрос на избор. Има подобни теми, в които е обяснено доста подробно ... . Разликата в 318i и 318is, конските сили са в повече. Усеща се малко по-добро ускорение, но си зависи много от поддръжката на автомобила. Всичко е много субективно и въпрос на избор. ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Няколко питания за 318i

Мнение от M10 » 03 Мар 2014, 15:22

venk0v написа:каква е разликата между 318i и 318is (освен в главата на двигателя) ? Благодаря !

Освен главата, анренажа, буталата, коляновия вал, цялата електроника без дебитомера.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 5.01.2012

Re: Няколко питания за 318i

Мнение от venk0v » 06 Мар 2014, 19:48

Koлеги имам следният проблем.Когато паднат температурите (под 10градуса) при студен старт се появява следният проблем - BMW 318i седан
Ще ви бъда благодарен да ме насочите дали е стъпково моторче или датичк температура...?При шофиране в градски условия при загрял двигател в задръстванията след 2-3 мин стоене на светофара (може и по-малко) оборотите както са си 900 нормално,падат на 500 и там си остават.Налага се да ги поддържам механично.Това го прави и на бензин и метан.Тук вече си мисля за стъпково,защото метана би трябвало да взима сигнала за ниските обороти точно от него.И да добавя когато се случи това нещо ППХ-то ми не работи,а вместо това стрелката отива в 20..30....л/100км и в момета,в който изключа от скорост стрелката се забива в 500-те оборота.Благодаря много !!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 5.01.2012

Re: Няколко питания за 318i

Мнение от venk0v » 17 Мар 2014, 20:36

Колеги понеже го закъсах с тия обороти на място искам да помоля някой да ми разясни къде се намира тоя клапан за картерните газове на m40b18.Двигателя се форсира до прекъсвач без проблем.След почистване на стъпково моторче ефект 0 и установих че жилото на газта ми е натягано за да има ниски обороти(естествено с цел да ми продадът колата)И на бензин и на метан оборотите са еднакви.Бетон държи първото деление след 0-лата(мисля че са 400 но не съм сигурен).Благодаря предварително за помощта! :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 575
Регистриран на: 16.02.2009
Местоположение: София
Кара: BMW 318i, sedan, 11.97

Re: Няколко питания за 318i

Мнение от 00700 » 22 Мар 2014, 7:58

venk0v написа:Колеги понеже го закъсах с тия обороти на място искам да помоля някой да ми разясни къде се намира тоя клапан за картерните газове на m40b18.Двигателя се форсира до прекъсвач без проблем.След почистване на стъпково моторче ефект 0 и установих че жилото на газта ми е натягано за да има ниски обороти(естествено с цел да ми продадът колата)И на бензин и на метан оборотите са еднакви.Бетон държи първото деление след 0-лата(мисля че са 400 но не съм сигурен).Благодаря предварително за помощта! :yes:

Виж тук: viewtopic.php?t=126046.
Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook