Няколко питания за 318i
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Няколко питания за 318i
На обезвъзвъздушена система и студен мотор трябва да ти е на белега.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Няколко питания за 318i
venk0v написа:Другия ми въпрос е откъде се налива/проверява хидравличното масло на M40B18?Благодаря ви от сърце!
Стрелката ти показва максималното ниво на хидравлична течност.

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- 00700
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 16.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: BMW 318i, sedan, 11.97
Re: Няколко питания за 318i
venk0v написа:Колеги нека продължа малко темата.Надявам се да не сметнете питането ми за тъпо.В ръководството на потребителя(което изтеглих от форума) дават че радиатора студен трябва да е пълен до чертата на снимката(средата),но след това пише че при доливане се пълни на Макс..Всъщност докъде трябва да е пълен този радиатор?До последното деление или до средното?Карам колата на алтернативно гориво и това ми е важно за да не прецакам изпарителя.Другия ми въпрос е откъде се налива/проверява хидравличното масло на M40B18?Благодаря ви от сърце!
Max-a ти е чертата.
Re: Няколко питания за 318i
Благодаря за отговора колеги!Вече хидравличното масло е до чертата,но имам теч от самия съд (явно има някаква гумичка която е за смяна).На много от вас ли им сълзи масло от семеринга на диференциала и истина ли е че ако се смени щял да започне да вие?Другото ми питане е откъде мога да взема качествени секретни болтове,защото тези които са ми сложени ме е страх да не се окажат серийно производство... 

Re: Няколко питания за 318i
Благодаря колеги!Следващото ми питане е може ли крива вратичка на жабката да се изправи или трябва да се смени? (вратичката е крива по крайщата).Гледах темите по форума завих рапидки до механизма но ефект - 0. 

- 00700
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 16.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: BMW 318i, sedan, 11.97
Re: Няколко питания за 318i
venk0v написа:Благодаря за отговора колеги!Вече хидравличното масло е до чертата,но имам теч от самия съд (явно има някаква гумичка която е за смяна).На много от вас ли им сълзи масло от семеринга на диференциала и истина ли е че ако се смени щял да започне да вие?Другото ми питане е откъде мога да взема качествени секретни болтове,защото тези които са ми сложени ме е страх да не се окажат серийно производство...
Качествени секретни болтове от някой стругар ..., не от магазин - при тях няма нищо секретно (мое мнение).

- 00700
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 16.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: BMW 318i, sedan, 11.97
Re: Няколко питания за 318i
venk0v написа:Благодаря колеги!Следващото ми питане е може ли крива вратичка на жабката да се изправи или трябва да се смени? (вратичката е крива по крайщата).Гледах темите по форума завих рапидки до механизма но ефект - 0.
На почти всички е така. Има няколко теми по казуса във форума, потърси. Става с преправяне и изобретателност ... .

Re: Няколко питания за 318i
Колеги понеже си имам мерак за 6-так двигател,но досега поради чисто финансови причини не можех да си посволя.Необходим ми е съвет по-изгодно ли е смяната на двигателя от 4 на 6-так или смяната на автомобила?Другото което ми се върти в главата е каква е разликата между 318i и 318is (освен в главата на двигателя) ? Благодаря !
- 00700
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 16.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: BMW 318i, sedan, 11.97
Re: Няколко питания за 318i
venk0v написа:Колеги понеже си имам мерак за 6-так двигател,но досега поради чисто финансови причини не можех да си посволя.Необходим ми е съвет по-изгодно ли е смяната на двигателя от 4 на 6-так или смяната на автомобила?Другото което ми се върти в главата е каква е разликата между 318i и 318is (освен в главата на двигателя) ? Благодаря !
За смяната на двигателите ..., по добре смени автомобилите. Въпрос на избор. Има подобни теми, в които е обяснено доста подробно ... . Разликата в 318i и 318is, конските сили са в повече. Усеща се малко по-добро ускорение, но си зависи много от поддръжката на автомобила. Всичко е много субективно и въпрос на избор.

- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Няколко питания за 318i
venk0v написа:каква е разликата между 318i и 318is (освен в главата на двигателя) ? Благодаря !
Освен главата, анренажа, буталата, коляновия вал, цялата електроника без дебитомера.
Re: Няколко питания за 318i
Koлеги имам следният проблем.Когато паднат температурите (под 10градуса) при студен старт се появява следният проблем - BMW 318i седан
Ще ви бъда благодарен да ме насочите дали е стъпково моторче или датичк температура...?При шофиране в градски условия при загрял двигател в задръстванията след 2-3 мин стоене на светофара (може и по-малко) оборотите както са си 900 нормално,падат на 500 и там си остават.Налага се да ги поддържам механично.Това го прави и на бензин и метан.Тук вече си мисля за стъпково,защото метана би трябвало да взима сигнала за ниските обороти точно от него.И да добавя когато се случи това нещо ППХ-то ми не работи,а вместо това стрелката отива в 20..30....л/100км и в момета,в който изключа от скорост стрелката се забива в 500-те оборота.Благодаря много !!
Ще ви бъда благодарен да ме насочите дали е стъпково моторче или датичк температура...?При шофиране в градски условия при загрял двигател в задръстванията след 2-3 мин стоене на светофара (може и по-малко) оборотите както са си 900 нормално,падат на 500 и там си остават.Налага се да ги поддържам механично.Това го прави и на бензин и метан.Тук вече си мисля за стъпково,защото метана би трябвало да взима сигнала за ниските обороти точно от него.И да добавя когато се случи това нещо ППХ-то ми не работи,а вместо това стрелката отива в 20..30....л/100км и в момета,в който изключа от скорост стрелката се забива в 500-те оборота.Благодаря много !!
Re: Няколко питания за 318i
Колеги понеже го закъсах с тия обороти на място искам да помоля някой да ми разясни къде се намира тоя клапан за картерните газове на m40b18.Двигателя се форсира до прекъсвач без проблем.След почистване на стъпково моторче ефект 0 и установих че жилото на газта ми е натягано за да има ниски обороти(естествено с цел да ми продадът колата)И на бензин и на метан оборотите са еднакви.Бетон държи първото деление след 0-лата(мисля че са 400 но не съм сигурен).Благодаря предварително за помощта! 

- 00700
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 16.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: BMW 318i, sedan, 11.97
Re: Няколко питания за 318i
venk0v написа:Колеги понеже го закъсах с тия обороти на място искам да помоля някой да ми разясни къде се намира тоя клапан за картерните газове на m40b18.Двигателя се форсира до прекъсвач без проблем.След почистване на стъпково моторче ефект 0 и установих че жилото на газта ми е натягано за да има ниски обороти(естествено с цел да ми продадът колата)И на бензин и на метан оборотите са еднакви.Бетон държи първото деление след 0-лата(мисля че са 400 но не съм сигурен).Благодаря предварително за помощта!
Виж тук: viewtopic.php?t=126046.
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани