Проблем след смяна на термостат 530Д
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- hol1gans
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
а малкия смени ли?
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Не съм го сменял. Само го отворих и леко почистих, но дали ще се оправи като го сменя и него?
I Don't Drive Fast I Just Fly Low
- hol1gans
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Предния пост бях ти кaзaл дa госмениш зaедно с големия. Щом 3тия е ок, нямa от к'во друго дa е. Поне зa 5 мин се сменя. Имa клипче....потърси.
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
barro написа:Смених големия термостат и като че ли няма ефект. В движение не мога да вдигна повече от 70°, колкото и да настъпвам, а на място качва до 90°. Поне до толкова го дочаках, но не усетих да се включи перката
ами няма и да усетиш тя работната температура е 88-93 и чак след 93 може да чакаш да я чуеш,но ако тръгне на ниска скорост пак може да не я чуеш.аз имах драма с м57 мотор.Като я взех незагряваше,продавача каза че големия е сменен и сигорно е от малкия,смених малкия и пак незагрява.Викам си бе то всичко е мошенник чакаи и голям да взимам.при смяната на големия очудено гледам че е чисто нов оригинален на бмв,попринцип им се чупят крачетата които държат патрона -но тоя всичко му е наред,видимо лъскав-по всичко личи че е сменен,викам си така и така съм взел ,да го сменя пак квото стане,и чудо -след смяната колата вдигна набързо 92-93 градуса и ги закова,в движение пада на 88 наи ниско и това е.

Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
hol1gans написа:Предния пост бях ти кaзaл дa госмениш зaедно с големия. Щом 3тия е ок, нямa от к'во друго дa е. Поне зa 5 мин се сменя. Имa клипче....потърси.
Смених и малкия термостат след което вече съм с нормална температура от 88-89 в движение. Отива и до 90 но се включва перката и смъква леко. Това е в градски условия и се надявам да е и в извънградски същото.
Благодаря за отговорите
I Don't Drive Fast I Just Fly Low
- dallev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 21.03.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: космически кораб
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Здравейте ,колеги , значи колата ми гори малко в повече от обикновенното и явно проблема е в термостатите понеже на като отворя скритото меню и колата на място загрява до 85 градуса , а като я карам градско примерно и 2-3 км извън не може да вдигне повече от 82-3 градско а извън градско пада дори на 78-79 и 3-те термостата ли трябва да сменям или ? При това положение дали ще е само термостата на ЕГР-то или може би големия
- hol1gans
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
dallev написа:Здравейте ,колеги , значи колата ми гори малко в повече от обикновенното и явно проблема е в термостатите понеже на като отворя скритото меню и колата на място загрява до 85 градуса , а като я карам градско примерно и 2-3 км извън не може да вдигне повече от 82-3 градско а извън градско пада дори на 78-79 и 3-те термостата ли трябва да сменям или ? При това положение дали ще е само термостата на ЕГР-то или може би големия
Колега, има писано по темата с тонове.....ако бях на твое място, щях да си сменя малкия първо, понеже смяната е 5 мин и струва най-малко. Ако не се оправи, палиш колата сутринта, чакаш да загрее до 50 градуса и бараш тънкия маркуч на радиатора, който отива към топлообменика(има снимки и описание по-назад) ако е топъл значи и той, ако е студен значи е големия термостат.
- dallev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 21.03.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: космически кораб
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
hol1gans написа:dallev написа:Здравейте ,колеги , значи колата ми гори малко в повече от обикновенното и явно проблема е в термостатите понеже на като отворя скритото меню и колата на място загрява до 85 градуса , а като я карам градско примерно и 2-3 км извън не може да вдигне повече от 82-3 градско а извън градско пада дори на 78-79 и 3-те термостата ли трябва да сменям или ? При това положение дали ще е само термостата на ЕГР-то или може би големия
Колега, има писано по темата с тонове.....ако бях на твое място, щях да си сменя малкия първо, понеже смяната е 5 мин и струва най-малко. Ако не се оправи, палиш колата сутринта, чакаш да загрее до 50 градуса и бараш тънкия маркуч на радиатора, който отива към топлообменика(има снимки и описание по-назад) ако е топъл значи и той, ако е студен значи е големия термостат.
Благодаря , ти колега

- ziko_86
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: 24.11.2012
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
- Мечтае да кара: X6
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Два пъти вече сменям и двата термостата с оригинални и никаква разлика.Тънкия маркуч който отива към третия термостат не е студен,но не е и топъл.Как да рискува човек да купи и трети за 450 лв и да не се оправи проблемът? Водната помпа играе ли някаква роля в този случаи?
Ex Alfa Romeo 156 1.9
Ex Alfa Romeo 156 1.9 16v
Ex Alfa Romeo 159 2.4 TI
Ex Alfa Romeo 156 1.9 16v
Ex Alfa Romeo 159 2.4 TI
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
ziko_86 написа:Водната помпа играе ли някаква роля в този случаи?
Да и тя играе роля, а нова е около 100лв за афтърмаркет вариант с метална а не пластмасова основа.
За 3-тия термостат за скоростната кутия не мога да дам мнение, но може да провериш на диагностика каква е работната температура на скоростната кутия и ако тя е различна от 60 градуса, то може да си сигурен, че е за смяна.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
ziko_86 написа:Два пъти вече сменям и двата термостата с оригинални и никаква разлика.Тънкия маркуч който отива към третия термостат не е студен,но не е и топъл.Как да рискува човек да купи и трети за 450 лв и да не се оправи проблемът? Водната помпа играе ли някаква роля в този случаи?
Третия не е 450 лв а 100 лв. Ти ке сменяш целия охладител.
- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Охладителя на маслото на двигатля има ли термостат?
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Да ,има термостат в охладителя.
- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Значи,голям и малък на мотора,един в охладителя на маслото на двигателя и един за маслото на кутията.Общо 4 термостата има тази кола.Правилно ли съм разбрал?
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Проблем след смяна на термостат 530Д
Не три са този в охладителя е за скоростите
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани