Проблем с палене 2,5tds ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Tsureto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535i
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Проблем с палене 2,5tds ?
Когато колата се заседи,примерно когато е стояла цяла нощ,сутрин при палене върти около 15 секунди буквално,лека по лека започва да зацепва и запалва!След това през деня,ако не я паля 5-6 часа,пак така,но пали по-бързо.Ако седи 30 мин. или по кратко време пали без проблем.Когато е трудно паленето,като запали,отзад изпушва бял пушек,доста.Смених и горивния филтър,сложих клапан,за да не се връща горивото(да не пада),нов акумулатор,но пак същото.Моля за помощ.
е36,2.5tds,94год.
е36,2.5tds,94год.
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- ozBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 3.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36 Cupe
- Мечтае да кара: М5 Комби
Re: Проблем с палене 2,5tds ?
А подгряващите свещи смени ли?
- Tsureto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535i
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: Проблем с палене 2,5tds ?
Не,но съм пробвал преди да запаля да подгрея 2-3 пъти и тогава,но пак е същото ?
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- krasi2bmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 617
- Регистриран на: 10.11.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325 dizel
Re: Проблем с палене 2,5tds ?
Замери все пак свещите и си провери маркучите които са на дюзите може да има някой скьсан , това което казваш е симптом на засмукване на вьздух , колкото до клапана кьде го сложи преди горивния филтьр ли ? , и при мен беше така сложих такьв клапан и ефекта бе нулев / имах скьсан маркуч на последната шеста дюза / 

- Tsureto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535i
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: Проблем с палене 2,5tds ?
Маркучите на горивната система да проверя,всичките,нали така ?Защото на радиатора,там където влиза една тръба,пластмасата е счупена иии тръбата се държи не на 100%.Възможно е от там да дърпа въздух,но това е охладителната система,не е възможно това да е проблема.
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- krasi2bmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 617
- Регистриран на: 10.11.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325 dizel
Re: Проблем с палене 2,5tds ?
Cvetun написа:Маркучите на горивната система да проверя,всичките,нали така ?Защото на радиатора,там където влиза една тръба,пластмасата е счупена иии тръбата се държи не на 100%.Възможно е от там да дърпа въздух,но това е охладителната система,не е възможно това да е проблема.
0886 501 602 красимир - обади се
- St.Dilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: 318 TDS touring
Re: Проблем с палене 2,5tds ?
1 сменяш всички мъркучи на дюзите, плюс този на обратната нафта!
2 проверяваш си свещите
3 ако не идва ток до свещите, бушона на релето (лентов на него е)
2 проверяваш си свещите
3 ако не идва ток до свещите, бушона на релето (лентов на него е)
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с палене 2,5tds ?
Cvetun написа:Не,но съм пробвал преди да запаля да подгрея 2-3 пъти и тогава,но пак е същото ?
Колега, ако имаш изгорели свещи няма значение колко пъти си подгрявал.
Възвратният клапан се слага след конзолата на филтъра, защото може смученето на въздух да е от нея.
Белият пушек се дължи на сурова нафта- една от причините е недобре работещи дюзи.
- ozBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 3.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36 Cupe
- Мечтае да кара: М5 Комби
Re: Проблем с палене 2,5tds ?
90% са свещи,имал съм го същия проблем.
- Blagovest_87
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 12.01.2014
- Местоположение: Карлово
- Пол: Мъж
- Кара: 318 тдс
Re: Проблем с палене 2,5tds ?
Свещи ще да е аз имах същия проблем палеше всеки цилиндър по отделно пушеш бяло.
Две от свещите бяха изгорели смених ги с NJK и всичко се оправи.
Две от свещите бяха изгорели смених ги с NJK и всичко се оправи.
- Tsureto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535i
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: Проблем с палене 2,5tds ?
No0k написа:Свещи.. поне 3 (ако релето е наред)
Докато въртиш пуши ли отзад?
Пуши съвсем леко,но като запали изпушва яко.
Смених маркучите на дюзите,за всеки случаи,да не би да има скъсан.Проследих горивната система,маркучлетата иии няма никъде скъсано.Смених филтъра-горивния,нов акумулатор,клапанче сложих да не връща гориво.И пак същото.Остана само свещите,който сам няма да се оправя,ще питам някои майстор да ги погледне....ако и те не са,вече незнам.......

Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
Re: Проблем с палене 2,5tds ?
Cvetun написа:No0k написа:Свещи.. поне 3 (ако релето е наред)
Докато въртиш пуши ли отзад?
Пуши съвсем леко,но като запали изпушва яко.
Смених маркучите на дюзите,за всеки случаи,да не би да има скъсан.Проследих горивната система,маркучлетата иии няма никъде скъсано.Смених филтъра-горивния,нов акумулатор,клапанче сложих да не връща гориво.И пак същото.Остана само свещите,който сам няма да се оправя,ще питам някои майстор да ги погледне....ако и те не са,вече незнам.......
Щом докато въртиш пуши - има нафта, сменяй свещите и си ти

Само, че ги смени всички, че ако оставиш някоя има вероятност след някой друг ден и тя да умре

- Blagovest_87
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 12.01.2014
- Местоположение: Карлово
- Пол: Мъж
- Кара: 318 тдс
Re: Проблем с палене 2,5tds ?
Сваляш от горе колектора на еге ера и едно гидоре . И си ти .
Внимаваш да не скъсаш кабела че клемата е залепнала за свеща.
Сваляш свеща и подаваш + и - и ако стане червена и поче да пуши значи работи.
Слагаш я от там от където си я зел и тъка останалите която не работи я сменяш с нова . Но си купи поне три нови задължително смени и оная до ГНП то и гледай двигатела да е студен да не земе да се пукне блока като махаш свещите. Аз миналата седмица си ги смених за час и малко с почистването ЕГР-ра
Внимаваш да не скъсаш кабела че клемата е залепнала за свеща.
Сваляш свеща и подаваш + и - и ако стане червена и поче да пуши значи работи.
Слагаш я от там от където си я зел и тъка останалите която не работи я сменяш с нова . Но си купи поне три нови задължително смени и оная до ГНП то и гледай двигатела да е студен да не земе да се пукне блока като махаш свещите. Аз миналата седмица си ги смених за час и малко с почистването ЕГР-ра
- St.Dilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: 318 TDS touring
Re: Проблем с палене 2,5tds ?
аз пак нещо не вдявам!? защо трябва да се сменят свещи, ако до тях не достига ток
замерва се и чак тогава....
както съм написал по-горе РЕЛЕТО трябва да се погледне
ако не можеш сам,ще помогнем дай на ЛС

замерва се и чак тогава....
както съм написал по-горе РЕЛЕТО трябва да се погледне

ако не можеш сам,ще помогнем дай на ЛС
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани