Проблем с палене 2,5tds ?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 30.07.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535i
Мечтае да кара: BMW M6 F13

Проблем с палене 2,5tds ?

Мнение от Tsureto » 12 Фев 2014, 19:41

Когато колата се заседи,примерно когато е стояла цяла нощ,сутрин при палене върти около 15 секунди буквално,лека по лека започва да зацепва и запалва!След това през деня,ако не я паля 5-6 часа,пак така,но пали по-бързо.Ако седи 30 мин. или по кратко време пали без проблем.Когато е трудно паленето,като запали,отзад изпушва бял пушек,доста.Смених и горивния филтър,сложих клапан,за да не се връща горивото(да не пада),нов акумулатор,но пак същото.Моля за помощ.
е36,2.5tds,94год.
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 602
Регистриран на: 3.04.2011
Пол: Мъж
Кара: ше Е36 Cupe
Мечтае да кара: М5 Комби

Re: Проблем с палене 2,5tds ?

Мнение от ozBMW » 12 Фев 2014, 20:20

А подгряващите свещи смени ли?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 30.07.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535i
Мечтае да кара: BMW M6 F13

Re: Проблем с палене 2,5tds ?

Мнение от Tsureto » 12 Фев 2014, 20:22

Не,но съм пробвал преди да запаля да подгрея 2-3 пъти и тогава,но пак е същото ?
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 617
Регистриран на: 10.11.2010
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: BMW 325 dizel

Re: Проблем с палене 2,5tds ?

Мнение от krasi2bmw » 12 Фев 2014, 20:40

Замери все пак свещите и си провери маркучите които са на дюзите може да има някой скьсан , това което казваш е симптом на засмукване на вьздух , колкото до клапана кьде го сложи преди горивния филтьр ли ? , и при мен беше така сложих такьв клапан и ефекта бе нулев / имах скьсан маркуч на последната шеста дюза / :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 30.07.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535i
Мечтае да кара: BMW M6 F13

Re: Проблем с палене 2,5tds ?

Мнение от Tsureto » 12 Фев 2014, 20:43

Маркучите на горивната система да проверя,всичките,нали така ?Защото на радиатора,там където влиза една тръба,пластмасата е счупена иии тръбата се държи не на 100%.Възможно е от там да дърпа въздух,но това е охладителната система,не е възможно това да е проблема.
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 617
Регистриран на: 10.11.2010
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: BMW 325 dizel

Re: Проблем с палене 2,5tds ?

Мнение от krasi2bmw » 12 Фев 2014, 20:45

Cvetun написа:Маркучите на горивната система да проверя,всичките,нали така ?Защото на радиатора,там където влиза една тръба,пластмасата е счупена иии тръбата се държи не на 100%.Възможно е от там да дърпа въздух,но това е охладителната система,не е възможно това да е проблема.

0886 501 602 красимир - обади се

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Кара: 318 TDS touring

Re: Проблем с палене 2,5tds ?

Мнение от St.Dilov » 12 Фев 2014, 21:45

1 сменяш всички мъркучи на дюзите, плюс този на обратната нафта!
2 проверяваш си свещите
3 ако не идва ток до свещите, бушона на релето (лентов на него е)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 503
Регистриран на: 25.05.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Проблем с палене 2,5tds ?

Мнение от No0k » 12 Фев 2014, 23:04

Свещи.. поне 3 (ако релето е наред)
Докато въртиш пуши ли отзад?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем с палене 2,5tds ?

Мнение от zvetiko » 13 Фев 2014, 10:52

Cvetun написа:Не,но съм пробвал преди да запаля да подгрея 2-3 пъти и тогава,но пак е същото ?


Колега, ако имаш изгорели свещи няма значение колко пъти си подгрявал.
Възвратният клапан се слага след конзолата на филтъра, защото може смученето на въздух да е от нея.
Белият пушек се дължи на сурова нафта- една от причините е недобре работещи дюзи.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 602
Регистриран на: 3.04.2011
Пол: Мъж
Кара: ше Е36 Cupe
Мечтае да кара: М5 Комби

Re: Проблем с палене 2,5tds ?

Мнение от ozBMW » 13 Фев 2014, 17:39

90% са свещи,имал съм го същия проблем.

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 12.01.2014
Местоположение: Карлово
Пол: Мъж
Кара: 318 тдс

Re: Проблем с палене 2,5tds ?

Мнение от Blagovest_87 » 14 Фев 2014, 16:22

Свещи ще да е аз имах същия проблем палеше всеки цилиндър по отделно пушеш бяло.
Две от свещите бяха изгорели смених ги с NJK и всичко се оправи.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 30.07.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535i
Мечтае да кара: BMW M6 F13

Re: Проблем с палене 2,5tds ?

Мнение от Tsureto » 14 Фев 2014, 17:26

No0k написа:Свещи.. поне 3 (ако релето е наред)
Докато въртиш пуши ли отзад?


Пуши съвсем леко,но като запали изпушва яко.
Смених маркучите на дюзите,за всеки случаи,да не би да има скъсан.Проследих горивната система,маркучлетата иии няма никъде скъсано.Смених филтъра-горивния,нов акумулатор,клапанче сложих да не връща гориво.И пак същото.Остана само свещите,който сам няма да се оправя,ще питам някои майстор да ги погледне....ако и те не са,вече незнам....... :banghead:
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 503
Регистриран на: 25.05.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Проблем с палене 2,5tds ?

Мнение от No0k » 14 Фев 2014, 18:05

Cvetun написа:
No0k написа:Свещи.. поне 3 (ако релето е наред)
Докато въртиш пуши ли отзад?


Пуши съвсем леко,но като запали изпушва яко.
Смених маркучите на дюзите,за всеки случаи,да не би да има скъсан.Проследих горивната система,маркучлетата иии няма никъде скъсано.Смених филтъра-горивния,нов акумулатор,клапанче сложих да не връща гориво.И пак същото.Остана само свещите,който сам няма да се оправя,ще питам някои майстор да ги погледне....ако и те не са,вече незнам....... :banghead:


Щом докато въртиш пуши - има нафта, сменяй свещите и си ти :yes:
Само, че ги смени всички, че ако оставиш някоя има вероятност след някой друг ден и тя да умре :D

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 12.01.2014
Местоположение: Карлово
Пол: Мъж
Кара: 318 тдс

Re: Проблем с палене 2,5tds ?

Мнение от Blagovest_87 » 14 Фев 2014, 20:22

Сваляш от горе колектора на еге ера и едно гидоре . И си ти .
Внимаваш да не скъсаш кабела че клемата е залепнала за свеща.
Сваляш свеща и подаваш + и - и ако стане червена и поче да пуши значи работи.
Слагаш я от там от където си я зел и тъка останалите която не работи я сменяш с нова . Но си купи поне три нови задължително смени и оная до ГНП то и гледай двигатела да е студен да не земе да се пукне блока като махаш свещите. Аз миналата седмица си ги смених за час и малко с почистването ЕГР-ра

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Кара: 318 TDS touring

Re: Проблем с палене 2,5tds ?

Мнение от St.Dilov » 14 Фев 2014, 21:41

аз пак нещо не вдявам!? защо трябва да се сменят свещи, ако до тях не достига ток :!:
замерва се и чак тогава....
както съм написал по-горе РЕЛЕТО трябва да се погледне ;)

ако не можеш сам,ще помогнем дай на ЛС

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook