Нужда от помощ за Е36

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 5.01.2014
Пол: Мъж
Кара: E46 320d Touring 04'
Мечтае да кара: ///M Series

Нужда от помощ за Е36

Мнение от onemanarmy92 » 19 Яну 2014, 13:19

Здравейте колеги, от началото на годината официално се присъединих към семейството на BMW. От 2-ри януари съм горд собственик на Е36 M40B16 със газов инжекцион. Ето го и него: Изображение

Но има един проблем......2 и 3-ти цилиндър не работят както трябва...... Преди няколко дни му купих 4 нови свещи BOSCH Platinum-Iridium еднополюсни,специално за газ,защото тези които свалих от него бяха 4 полюсни.... брат ми е автомонтьор и ми каза че трябвало да бъдат еднополюсни за газ. Както и да е, смених ги но никаква промяна колата като е на място прекъсва... бобината дава добра искра(брат ми сам се увери с ръката си лично...... :D :D )

Та въпроса ми е: Има ли някои колега от Стара Загора който може да окаже съдействие и да услужи с едни читави кабели на място само да ги сменя,за да видя дали е от тях или не и да изключа кабелите като виновник за това прекъсване и да започна да си търся дистрибуторна капачка. Бирата от мене! :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 508
Регистриран на: 9.07.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: го на ножки
Мечтае да кара: на 50ст бензина.

Re: Нужда от помощ за Е36

Мнение от Jang1r » 20 Яну 2014, 1:07

onemanarmy92 написа:Преди няколко дни му купих 4 нови свещи BOSCH Platinum-Iridium еднополюсни,специално за газ,защото тези които свалих от него бяха 4 полюсни.... брат ми е автомонтьор и ми каза че трябвало да бъдат еднополюсни за газ.

Глупости жестоки :mhihi: Свещи само дилърски ;) Дори Опела ми е с БМВ дилърски свещи :mhihi: Кабели,капачка и палец са и без това са консуматив и те съветвам да ги смениш ;) Не за друго,но с втора ръка подобни части ще почнеш да оплюващ марката колко е гадна... :dunno:
BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 5.01.2014
Пол: Мъж
Кара: E46 320d Touring 04'
Мечтае да кара: ///M Series

Re: Нужда от помощ за Е36

Мнение от onemanarmy92 » 20 Яну 2014, 13:29

Jang1r написа:
onemanarmy92 написа:Преди няколко дни му купих 4 нови свещи BOSCH Platinum-Iridium еднополюсни,специално за газ,защото тези които свалих от него бяха 4 полюсни.... брат ми е автомонтьор и ми каза че трябвало да бъдат еднополюсни за газ.

Глупости жестоки :mhihi: Свещи само дилърски ;) Дори Опела ми е с БМВ дилърски свещи :mhihi: Кабели,капачка и палец са и без това са консуматив и те съветвам да ги смениш ;) Не за друго,но с втора ръка подобни части ще почнеш да оплюващ марката колко е гадна... :dunno:


Аз така или иначе ще ги сменя,но искам да проверя дали е от кабели или дистрибуторна капачка или да мерим компресия.......също тея дни мисля да я прекарам през диагностика..... :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 575
Регистриран на: 16.02.2009
Местоположение: София
Кара: BMW 318i, sedan, 11.97

Re: Нужда от помощ за Е36

Мнение от 00700 » 21 Яну 2014, 0:07

Проблема само на газ ли е или и на бензин?
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 5.01.2014
Пол: Мъж
Кара: E46 320d Touring 04'
Мечтае да кара: ///M Series

Re: Нужда от помощ за Е36

Мнение от onemanarmy92 » 21 Яну 2014, 1:55

00700 написа:Проблема само на газ ли е или и на бензин?

И на газ и на бензин. :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 4.04.2009
Местоположение: Лом
Пол: Мъж
Кара: кУлУлО

Re: Нужда от помощ за Е36

Мнение от ///Mechov » 21 Яну 2014, 17:09

Провери тея работи дет ти написах в личното , като първо пробвай с друга бобина която си сигурен , че работи.

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 18.03.2012

Re: Нужда от помощ за Е36

Мнение от darkmiracle » 22 Яну 2014, 12:51

Преди време имах подобни проблеми с моята 16ка. Прекъсване на празен ход и загуба на мощност в движение (2то много рядко). След диагностика се разбра, че е изгоряла ламбда сондата. Майстора ми каза да сваля релето на сондата докато намеря нова. Пробвай да го свалиш. До колкото знам без релето компютъра задава някакви константни величини на дебитомера и дюзите. Колата трябва да заработи нормално (без промяна на обороти и прекъсвания). Не си спомням обаче кое реле беше.

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 5.01.2014
Пол: Мъж
Кара: E46 320d Touring 04'
Мечтае да кара: ///M Series

Re: Нужда от помощ за Е36

Мнение от onemanarmy92 » 24 Яну 2014, 10:43

Колеги,утре ще мерим компресия и ще проверим още няколко неща,ще пиша какво е развитието..... :)

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 5.01.2014
Пол: Мъж
Кара: E46 320d Touring 04'
Мечтае да кара: ///M Series

Re: Нужда от помощ за Е36

Мнение от onemanarmy92 » 29 Яну 2014, 21:22

Колеги малко се отлага ремонта заради друг,по наложащ........вчера ме удариха на един светофар.......ще пиша за развитие......нещо ми отказа нивомера......някой може ли да даде идея.... :(

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 5.01.2014
Пол: Мъж
Кара: E46 320d Touring 04'
Мечтае да кара: ///M Series

Re: Нужда от помощ за Е36

Мнение от onemanarmy92 » 06 Фев 2014, 12:16

Колеги.......проблема е открит!!! Измерихме компресията и на 2-ри и 3-ти цилиндър показа 7 от нормална за двигателя по каталог 9.1...... Другите 2 са си със 9.1. Предстои отваряне на главата да установим откъде по точно е проблема.......да се надямаве че ще има само някой изгорял клапан :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 4.04.2009
Местоположение: Лом
Пол: Мъж
Кара: кУлУлО

Re: Нужда от помощ за Е36

Мнение от ///Mechov » 06 Фев 2014, 23:19

Компресията като цяло ти е ниска като гледам какви стойности си дал. Клапъни едва дали ще е изгорила , по-вероятно е изгорила гарнитурата и е кривнала главата или направо е пукнала. Така и така ще я отваряш , направо и метни и едни сегменти.

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 5.01.2014
Пол: Мъж
Кара: E46 320d Touring 04'
Мечтае да кара: ///M Series

Re: Нужда от помощ за Е36

Мнение от onemanarmy92 » 07 Фев 2014, 3:05

ако е пукнала глава или е духнала гарнитура, няма ли да прегрява и да надува маркучите....защото не го прави....и дори кога падна снега едната вечер ходих на един плац да се попарзалям :D ама нямаше индикации за прегряване и тем подобни....... :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Нужда от помощ за Е36

Мнение от zvetiko » 07 Фев 2014, 10:29

onemanarmy92 написа:Колеги.......проблема е открит!!! Измерихме компресията и на 2-ри и 3-ти цилиндър показа 7 от нормална за двигателя по каталог 9.1...... Другите 2 са си със 9.1. Предстои отваряне на главата да установим откъде по точно е проблема.......да се надямаве че ще има само някой изгорял клапан :dunno:


Колега, всички цилиндри са зле. Това 9.1 не е компресия, а степен на сгъстяване. За да получиш стойностите на компресията, трябва да го умножиш по коефициент 1.2-1.3. Освен това, доколкото видях степента на сгъстяване на този двигател е 9.7, следователно компресията трябва да бъде между 11.6-12.6 бара. За да разбереш откъде се губи, сипваш през отвора на свещта около 20ml масло и пак я измерваш- ако се вдигне, значи е сегмент на буталото, ако не се промени е клапан. Освен това добре е компресията да се измери преди купуването на колата, а не след това. За мен този двигател е за основен ремонт и мисля, че трябва да си направиш добре сметките, как точно да постъпиш.

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 5.01.2014
Пол: Мъж
Кара: E46 320d Touring 04'
Мечтае да кара: ///M Series

Re: Нужда от помощ за Е36

Мнение от onemanarmy92 » 07 Фев 2014, 20:18

zvetiko написа:
onemanarmy92 написа:Колеги.......проблема е открит!!! Измерихме компресията и на 2-ри и 3-ти цилиндър показа 7 от нормална за двигателя по каталог 9.1...... Другите 2 са си със 9.1. Предстои отваряне на главата да установим откъде по точно е проблема.......да се надямаве че ще има само някой изгорял клапан :dunno:


Колега, всички цилиндри са зле. Това 9.1 не е компресия, а степен на сгъстяване. За да получиш стойностите на компресията, трябва да го умножиш по коефициент 1.2-1.3. Освен това, доколкото видях степента на сгъстяване на този двигател е 9.7, следователно компресията трябва да бъде между 11.6-12.6 бара. За да разбереш откъде се губи, сипваш през отвора на свещта около 20ml масло и пак я измерваш- ако се вдигне, значи е сегмент на буталото, ако не се промени е клапан. Освен това добре е компресията да се измери преди купуването на колата, а не след това. За мен този двигател е за основен ремонт и мисля, че трябва да си направиш добре сметките, как точно да постъпиш.


Колега на този мотор степента на сгъстяване си е 9.1 и като го умножа по 1.2-1.3 се получава 10.92 -11.83 bar....... а компресията не е 9, брат ми ме подведе защото го замервал с някакъв руски барометър на който обхвата му е до 9 бара........ и аз после установих че нищо не е измерил правилно а само е проверил в кой цилиндър има компресия и кой не..... но главата така или иначе ще се сваля да се погледне какво е положението.....колата не е издухана,нито нищо, не гори масло,има си силичка във високите,но във ниските е мудна...... а забравих да спомена, че сутрин като я запаля и работи на бензин,мирише на суров бензин......което ме наведе на мисълта че може да е изгорял клапан или някой повдигач.....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 4.04.2009
Местоположение: Лом
Пол: Мъж
Кара: кУлУлО

Re: Нужда от помощ за Е36

Мнение от ///Mechov » 09 Фев 2014, 3:14

onemanarmy92 написа:ако е пукнала глава или е духнала гарнитура, няма ли да прегрява и да надува маркучите....защото не го прави....и дори кога падна снега едната вечер ходих на един плац да се попарзалям :D ама нямаше индикации за прегряване и тем подобни....... :dunno:

Ако гарнитурата е изгоряла между цилиндрово , нито ще надува , нито ще прегрява.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook