Даунсайзинг - реални ползи

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1820
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от BMW_POWER » 28 Яну 2014, 5:08

Гаврата с клиентите продължава.

http://bmwpower-bg.net/news/714-Zadava-se-BMW-720i

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от Leon » 28 Яну 2014, 8:59

Mercedes набутаха 4-цил. мотор в S-класата преди 2 години, логично беше и БМВ да тестват пазара. Макар че тази кола ще е нелепа за шофиране, поне дизел да беше заради въртящия момент... Или първа предавка на автомата ще бъде 8:1, втора 7:1 и т.н. :mhihi:
Never mistake motion for action...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 27.08.2010
Пол: Мъж
Кара: на бензин

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от Roman 1 » 28 Яну 2014, 9:32

Все по-често се споменава, че в следващото поколение на петицата ще има и 3 цилиндрови двигатели:

...G30 Engines?
Well, previously Autocar and now Car Magazine are all reporting that the new 3-cylinder BMW engine will power the new 5. And that should be no shock or surprise, as the new modular platform of BMW engines allows for a common family of motors which will range from 3 to 6 cylinders in a variety of displacements....


Цитат от ето тук:
http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=939075

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от ///M Power » 28 Яну 2014, 10:29

Leon написа:Mercedes набутаха 4-цил. мотор в S-класата преди 2 години, логично беше и БМВ да тестват пазара. Макар че тази кола ще е нелепа за шофиране, поне дизел да беше заради въртящия момент... Или първа предавка на автомата ще бъде 8:1, втора 7:1 и т.н. :mhihi:


720 ще има 270 nm почти колкото стария 3.0 мотор, а предполагам че ще е полека.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

ентусиаст
Аватар
Мнения: 893
Регистриран на: 6.12.2009
Местоположение: Димитровград
Пол: Мъж
Кара: E46 M47N

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от mustang1986 » 28 Яну 2014, 12:50

Изображение

Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от Jordana » 28 Яну 2014, 14:03

Поредната вестникарска шумотевица и нищо съществено като информация и технически параметри. Двигател от хаябуза турбо във нисан купе ?!
Разхода на стария DIG-T в нисан JUC е 10 литра бензин и е 130квт моторче а тоя е 298квт ?!
Мотора от снимката със сигурност не е истинския DIG-T R.Къде са му маслените кулери помпи въздушни кулери и един куп неща за това директно впръсване и сух картер ? Мотор е един разпр. вал и 12 клапана ? Без промевливо газоразпределение ? :mhihi: Една снимка на нещо като мотор и доста оптимизъм .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от BMW_RIDER » 28 Яну 2014, 15:37

Jordana написа:Поредната вестникарска шумотевица и нищо съществено като информация и технически параметри. Двигател от хаябуза турбо във нисан купе ?!
Разхода на стария DIG-T в нисан JUC е 10 литра бензин и е 130квт моторче а тоя е 298квт ?!
Мотора от снимката със сигурност не е истинския DIG-T R.Къде са му маслените кулери помпи въздушни кулери и един куп неща за това директно впръсване и сух картер ? Мотор е един разпр. вал и 12 клапана ? Без промевливо газоразпределение ? :mhihi: Една снимка на нещо като мотор и доста оптимизъм .


Далече е от мотора на хаябуса, но действително е някаква пр щуротия. За да постигне тая мощност при 7500 оборота значи ,че е надут до безобразие. Това тегло 40 кг 100% е без теглото на турбото, кулерите и периферията. Та като цяло не е невъзможно ,но колко повече от 2 пускания ше издеяни е друг въпрос.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от Jordana » 28 Яну 2014, 18:04

Стария мотор BMW P83 от 1993г има 300к.с литрова мощност при 19 200 оборота в атмосферен режим-900к.с за 3 литра агрегат тоест 450 к.с от 1.5 литра агрегат.Ресурс на мотора около 50 часа.Новите турбо мотори във F1 имат ограничение 3.5 бар в интейка и 1.5 литра работен обем но пък са лимитирани в горивото .
Незнам какъв трябва да е тоя нисан да изкара такива параметри и то при двойно по ниски обороти и достатъчен ресурс на мотора.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от acho.rs » 28 Яну 2014, 20:20

Jordana написа:Стария мотор BMW P83 от 1993г има 300к.с литрова мощност при 19 200 оборота в атмосферен режим-900к.с за 3 литра агрегат тоест 450 к.с от 1.5 литра агрегат.Ресурс на мотора около 50 часа.Новите турбо мотори във F1 имат ограничение 3.5 бар в интейка и 1.5 литра работен обем но пък са лимитирани в горивото .
Незнам какъв трябва да е тоя нисан да изкара такива параметри и то при двойно по ниски обороти и достатъчен ресурс на мотора.

5 бара баце :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 25.08.2006
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: е46

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от neonman » 30 Яну 2014, 11:12

acho.rs написа:5 бара баце :mhihi:

Не повече от 2 бара , при добре проектиран мотор ! ;)
if your car isn't scary - it's just not fast enough!

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от acho.rs » 02 Мар 2014, 13:27

Бях обещал да пиша малко по темата, защото ми попадна сравнение на автмобили от ниския клас със модерен даунсайзинг и СЪВРЕМЕНЕН атмосферен бензинов мотор . Геройте са

Шкода Рапид 1.4 ТСИ 122кс 200НМ

и доста нашумелия (явно има защо) скай-актив Мазда

Мазда 3 Скайактив Г-120 2.0 120кс

тегло:
Шкода - 1180кг
Мазда - 1300кг

Размери - не ми се пише подробно - японката е по-голяма с половин клас . С по 10см в междуосие,ширина и дължина . С една дума - по-просторния автомобил .

Динамика: Шкодата е екипирана със ДСГ , което е доста по-бърза кутия от ръчката в Мазда 3 .
Първо за "отлепянето" 0-40км/ч което е доста важно за градски цокала в този клас
0-40км/ч
Шкода - 2,7 сек
Мазда - 2,3 сек

0-140км/ч
Шкода - 19,7 сек
Мазда - 19,6 сек

Вероятно поради факта, че 120кс коли след 150км/ч ускоряват с календара на маите, не са посочени данни за ускорените при по-високи скорости, така че не остава докрай ясно , коя кола ще е по-динамична за пътуване извън града .

Разход . СРЕДЕН По утопичния НЕФЗ :

Шкода - 5,8
Мазда - 5,1

Реално измерен среден разход :

Шкода - 7.0л/100км
Мазда - 6,9л/100км

Да, Шкодата е Шкода, но е базирана изцяло на технология на ВАГ - 1.4 ТСИ и кутията с двоен съединител, в момента са топ ниво. Отделно Рапида е по-малък и доста по-лек от Мазда 3 , да не говорим, че е и със доста по-малки джаните - 16ки 215х45 а маздата е с 18ки 215х45 :idea:
... Можели значи и при миксерите да се постигне икономия с атмосферен мотор, стига да се налеят пари, а не да мерим двигатели от 2004та (N52B30) с такива от 2011та N20B20

Старши спамър
Online
Аватар
Мнения: 1895
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: Сърф
Детайли за колата: Немски кон

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от Top Gun Maverick » 02 Мар 2014, 19:01

Принципно за сравнението между СЪВРЕМЕНЕН атомосферен мотор и подобен турбо, нещата са както ги казваш, но истината е, че тези неща са вече в историята.
БМВ няма да се върне към атмосферките, та може само да си чешем езиците.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач. :mhihi:
I feel the need, the need for speed.

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от acho.rs » 02 Мар 2014, 20:00

BMW Power ACM написа:Принципно за сравнението между СЪВРЕМЕНЕН атомосферен мотор и подобен турбо, нещата са както ги казваш, но истината е, че тези неща са вече в историята.
БМВ няма да се върне към атмосферките, та може само да си чешем езиците.

Това че след 2012 БМВ изоставя атмосферките, няма да ни бърка поне още 5-6 години :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от BMW_RIDER » 02 Мар 2014, 22:02

acho.rs написа:
BMW Power ACM написа:Принципно за сравнението между СЪВРЕМЕНЕН атомосферен мотор и подобен турбо, нещата са както ги казваш, но истината е, че тези неща са вече в историята.
БМВ няма да се върне към атмосферките, та може само да си чешем езиците.

Това че след 2012 БМВ изоставя атмосферките, няма да ни бърка поне още 5-6 години :mhihi:


Не бъдете толко сигурни и двамата - пазара е странно животно и с менящо се настроение, в момента в който на потребителите им втръсне от духалки и вече се по-изчерпят маркетинговите суперлативи за тях и дървопрегръщачите осъзнаят ,че май изгоряло масло по вредно от изгорял бензин и като нищо може да има връщане на атмосферните мотори.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

Старши спамър
Online
Аватар
Мнения: 1895
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: Сърф
Детайли за колата: Немски кон

Re: Даунсайзинг - реални ползи

Мнение от Top Gun Maverick » 02 Мар 2014, 23:12

Кофтито е, че дотогава БМВ ще са изостанали в отношение на атмосферните мотори и това загубено време няма как да се възстанови, нито някои загубени традиции, нито още бая неща. Ако изобщо дойде това време защото вече е ясно какви ще са двигателите на следващите поколение М5 и М6 - същите с леко вдигане на мощността. Та щом за тях няма да се връщат атмосферки, какво остава задругите модели.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач. :mhihi:
I feel the need, the need for speed.

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook