Въпрос за затапен маркуч
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- hol1gans
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Въпрос за затапен маркуч
Колеги днеска махнах капака мотора и забелязах, че на една букса отзад под колекторите има един датчик, с един затапен и един скъсан маркуч. Порових се, но не открих скъсания маркуч. Това може ли да е заради премахнатите "пеперуди" майстора да го е сторил? Ето и снимки
https://www.dropbox.com/sc/svil2emrwsgl9cy/mEpeD6IDSI
И ако може да ми кажете за какво служи този датчик.
https://www.dropbox.com/sc/svil2emrwsgl9cy/mEpeD6IDSI
И ако може да ми кажете за какво служи този датчик.
- hol1gans
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Въпрос за затапен маркуч
DRAG_BG написа:соленоида за пеперудите, скъсания е захранването с вакуум
Благодаря ти колега, някои имали някаква схема, да видя от къде излиза и влиза скъсания маркуч, да си го монтирам.
- hol1gans
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Въпрос за затапен маркуч
Колеги, все още маркуча ми си седи така скъсан, търсих в нета няколко дена и не можах точно къде трябва да влезе маркуча, някой по-запознат може ли да ми помогне?
Re: Въпрос за затапен маркуч
Единият маркуч (този, който е на снимките, които си предсотавил) идва от разклонение на главният маркуч идващ от вакуум помпата, а другият, който е скъсан реално връзва електрическия клапан с вакуум резервоарчето, което мърда пеперудките. Номер 10 от схемата долу е маркуча, а номер 9 е чудото, което мърда пеперудките, посредством вакуум.
Питаш дали майстора го е скъсал, когато е махал пеперудките - най-вероятно.

Питаш дали майстора го е скъсал, когато е махал пеперудките - най-вероятно.

- hol1gans
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Въпрос за затапен маркуч
Единия маркуч ми е затъпен от майстора а другия е скъсан направо се вижда на снимката. Затъпения знам, че е за пеперудите, обаче другия не знам за какво е, но колата си работи добре и си върви добре. Ето намерих инфо от един френски форум, но преводача не се справя добре и не разбрах нищо, само разбрах, че скъсания маркуч трябва да влиза в пластмасата на вакум помпата, където са наредени другите маркучи. Утре ще го свържа.
http://forum.darkgyver.fr/t9160-e39-m57-an-03-tremblement-ralenti-a-chaud-abandon
http://forum.darkgyver.fr/t9160-e39-m57-an-03-tremblement-ralenti-a-chaud-abandon
Re: Въпрос за затапен маркуч
Другият идва от вакуума магистралата (дебелият черен лъскав маркуч) идващ от вакуум помпата. Около подгревното реле се намират разклоненията, реално от там идва вакуума и електрическият клапън го пуска към "помпичката" която мърда пеперудките. Явно нямаш изтичане на вакуум, защото иначе спирачките ти щяха да страдат, най-вероятно е затапен и и от другата страна.
Ето ти друга схема, смятам че трябва да успееш да се ориентираш:

Ето ти друга схема, смятам че трябва да успееш да се ориентираш:

7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани