Въпрос за затапен маркуч

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 22.05.2012
Пол: Мъж
Кара: E61 530d
Мечтае да кара: М6 G-PoweR

Въпрос за затапен маркуч

Мнение от hol1gans » 17 Авг 2013, 15:42

Колеги днеска махнах капака мотора и забелязах, че на една букса отзад под колекторите има един датчик, с един затапен и един скъсан маркуч. Порових се, но не открих скъсания маркуч. Това може ли да е заради премахнатите "пеперуди" майстора да го е сторил? Ето и снимки

https://www.dropbox.com/sc/svil2emrwsgl9cy/mEpeD6IDSI

И ако може да ми кажете за какво служи този датчик.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 8.04.2007
Пол: Мъж

Re: Въпрос за затапен маркуч

Мнение от DRAG_BG » 31 Авг 2013, 23:16

соленоида за пеперудите, скъсания е захранването с вакуум
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 22.05.2012
Пол: Мъж
Кара: E61 530d
Мечтае да кара: М6 G-PoweR

Re: Въпрос за затапен маркуч

Мнение от hol1gans » 01 Сеп 2013, 13:41

DRAG_BG написа:соленоида за пеперудите, скъсания е захранването с вакуум


Благодаря ти колега, някои имали някаква схема, да видя от къде излиза и влиза скъсания маркуч, да си го монтирам.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 22.05.2012
Пол: Мъж
Кара: E61 530d
Мечтае да кара: М6 G-PoweR

Re: Въпрос за затапен маркуч

Мнение от hol1gans » 20 Яну 2014, 13:14

Колеги, все още маркуча ми си седи така скъсан, търсих в нета няколко дена и не можах точно къде трябва да влезе маркуча, някой по-запознат може ли да ми помогне?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: Въпрос за затапен маркуч

Мнение от iceblast » 20 Яну 2014, 22:54

Единият маркуч (този, който е на снимките, които си предсотавил) идва от разклонение на главният маркуч идващ от вакуум помпата, а другият, който е скъсан реално връзва електрическия клапан с вакуум резервоарчето, което мърда пеперудките. Номер 10 от схемата долу е маркуча, а номер 9 е чудото, което мърда пеперудките, посредством вакуум.

Питаш дали майстора го е скъсал, когато е махал пеперудките - най-вероятно.

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 22.05.2012
Пол: Мъж
Кара: E61 530d
Мечтае да кара: М6 G-PoweR

Re: Въпрос за затапен маркуч

Мнение от hol1gans » 20 Яну 2014, 23:02

Единия маркуч ми е затъпен от майстора а другия е скъсан направо се вижда на снимката. Затъпения знам, че е за пеперудите, обаче другия не знам за какво е, но колата си работи добре и си върви добре. Ето намерих инфо от един френски форум, но преводача не се справя добре и не разбрах нищо, само разбрах, че скъсания маркуч трябва да влиза в пластмасата на вакум помпата, където са наредени другите маркучи. Утре ще го свържа.

http://forum.darkgyver.fr/t9160-e39-m57-an-03-tremblement-ralenti-a-chaud-abandon

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: Въпрос за затапен маркуч

Мнение от iceblast » 21 Яну 2014, 11:42

Другият идва от вакуума магистралата (дебелият черен лъскав маркуч) идващ от вакуум помпата. Около подгревното реле се намират разклоненията, реално от там идва вакуума и електрическият клапън го пуска към "помпичката" която мърда пеперудките. Явно нямаш изтичане на вакуум, защото иначе спирачките ти щяха да страдат, най-вероятно е затапен и и от другата страна.

Ето ти друга схема, смятам че трябва да успееш да се ориентираш:
Изображение

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook